Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس پلیس آگاهی استان از کشف مقدار ۲۱ تن و ۱۲۰ کیلو گرم روغن خوراکی قاچاق توسط ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صاحب نیوز؛رئیس پلیس آگاهی استان از کشف مقدار 21 تن و 120 کیلو گرم روغن خوراکی قاچاق توسط ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ ستار خسروی گفت : در پی دریافت خبری مبنی بر اینکه یک قاچاقچی کالا قصد دارد محموله ای را وارد استان اصفهان کند بررسی موضوع در دستور کار کارآگاهان اداره مبارزه با قاچاق کالا قرار گرفت .

وی افزود: یک تیم از ماموران مجرب پس از هماهنگی با مقام قضائی به یکی از ورودی های استان اصفهان اعزام و کامیون کشنده فرد قاچاقچی را شناسایی و متوقف کردند.

این مسئول انتظامی بیان کرد: در بازرسی از این خودرو مقدار 21 تن و 120 کیلوگرم روغن خوراکی خارجی بدون مدارک مثبته گمرکی کشف شد.

سرهنگ خسروی با اشاره به اینکه ارزش محموله کشف شده توسط کارشناسان مربوطه دو میلیارد ریال اعلام شده افزود: در این رابطه یک نفر دستگیر و پس از تشکیل پرونده به منظور سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شد .

رئیس پلیس آگاهی اصفهان با اشاره به اینکه مواد خوراکی قاچاق آسیب جدی به سلامت افراد وارد می کنند از مردم خواست : هر گونه اخبار در خصوص کالای قاچاق را در اسرع وقت از طریق تماس با تلفن 110 به پلیس اطلاع دهید .

دپوی یک میلیارد و 200 میلیون ریال مواد غذایی قاچاق
فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر از کشف مقادیر زیادی انواع مواد غذایی خارجی به ارزش یک میلیارد و 200 میلیون ریال خبر داد.

سرهنگ رجبعلی مختاری گفت: ماموران یکی از کلانتری های شهر شاهین شهر مطلع شدند فردی مقدار زیادی مواد غذایی خارجی را در انباری دپو کرده و قصد توزیع آنها را دارد که وارد عمل شدند.

وی ادامه داد: پس از هماهنگی با مقام قضائی از انبار مورد نظر بازرسی بعمل آمد که 340 بسته روغن خوراکی ، چهار هزار و 126 قوطی نوشیدنی و نوشابه انرژی زا ، دو هزار و 756 قوطی رانی ، یک هزار و 300 قوطی کمپوت آناناس ، 600 بسته قهوه و 500 بسته کاپوچینو کشف شد.

سرهنگ مختاری افزود: ارزش اقلام کشف شده توسط کارشناسان مربوطه یک میلیارد و 200 میلیون ریال اعلام شده است .

این مسئول انتظامی بیان کرد : در این خصوص یک نفر شناسایی و پس از تشکیل پرونده تحویل مراجع قضائی شد.

کشف بیش از 20 کیلو گرم تریاک درخمینی شهر
فرمانده انتظامی شهرستان خمینی شهر از کشف بیش از 20 کیلو گرم تریاک توسط ماموران انتظامی این فرماندهی خبر داد.

سرهنگ علی جعفری نژاد گفت : پس از دریافت خبری مبنی بر اینکه یک قاچاقچی مواد افیونی قصد دارد محموله ای را وارد شهر خمینی شهر کند بررسی موضوع در دستور کار ماموران انتظامی این شهرستان قرار گرفت.

وی ادامه داد: ماموران خودروی فرد قاچاقچی را شناسایی و در عملیاتی ضربتی متوقف کردند.

این مسئول انتظامی بیان کرد: مقدار 10 کیلو گرم تریاک در بازرسی از خودروی فرد قاچاقچی و در بازرسی از منزل او 10 کیلو و 500 گرم تریاک کشف شد.

سرهنگ جعفری نژاد افزود: در این خصوص پرونده تشکیل و سوداگر مرگ جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شد.

باند سارقان خودرو متلاشی شد
فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر از شناسایی و دستگیری اعضای یک باند پنج نفره سارقان خودرو و کشف سه دستگاه خودروی مسروقه خبر داد.

سرهنگ رجبعلی مختاری اظهار کرد: در پی وقوع چندین مورد سرقت خودرو و داخل خودرو در شهرستان شاهین شهر بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی بخش میمه قرار گرفت .

وی افزود: ماموران پس از انجام یکسری کارهای تخصصی پنج سارق حرفه ای را شناسایی کردند و پس از هماهنگی با مقام قضائی به مخفیگاه آن ها اعزام شدند.

این مقام انتظامی بیان کرد: در بازرسی از مخفیگاه سارقان که یک باغ متروکه بود پنج سارق دستگیر و سه دستگاه خودروی سرقتی و 50 میلیون ریال اموال مسروقه خودرو کشف شد.

سرهنگ مختاری ادامه داد: این سارقان خودروی شهروندان را پس ازسرقت به یک باغ متروکه انتقال می دادند و پس از اوراق کردن اقدام به فروش لوازم آنها می کردند.

سرهنگ مختاری با اشاره به تشکیل پرونده و تحویل همه متهمان به مراجع قضائی از مالکان خودروها خواست ، خودروی خود را به تجهیزات پیشگیری از سرقت مجهز کرده و از پارک خودرو در مکان های تاریک ، خلوت و ناشناس خودداری کنند.

توقیف موتورسیکلت های سنگین در اصفهان
فرمانده انتظامی شهرستان از توقیف هفت دستگاه موتورسیکلت غیرمجاز و سنگین در شهر اصفهان خبر داد.

سرهنگ حسن یاردوستی گفت : پس از دریافت گزارش های مردمی مبنی بر تردد موتورسیکلت های سنگین و غیر مجاز در شهر و ایجادمزاحمت و آلودگی صوتی برای شهروندان بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار قرار گرفت .

وی ادامه داد: ماموران پس از هماهنگی با مقام قضائی وارد عمل شده و تعداد هفت دستگاه موتورسیکلت سنگین و غیر مجاز را شناسایی و توقیف کردند.

رئیس پلیس مرکز استان به مالکان وسایل نقلیه غیر مجاز هشدار داد و گفت : تردد با اینگونه وسایل نقلیه در سطح شهر ممنوع می باشد و در صورت تردد ،خودرو یا موتورسیکلت توقیف خواهند شد.

سرهنگ یاردوستی موارد بلامانع بودن تردد موتورسیکلت های سنگین را پیست موتورسواری دانست واضافه کرد:محل های مجاز تردداین نوع موتورسیکلت ها مشخص است و با هماهنگی فدراسیون موتورسواری و با یدک کش این نوع وسیله نقلیه سنگین می بایست به محل مسابقات یا پیست انتقال یابند.

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان در پایان با هشدار به مالکان موتورسیکلت های سنگین بیان کرد: در اولین فرصت برای اخذ مجوز تردد آن در پیست موتور سواری اقدام و یک بار دیگر ضمن تاکید به توقیف موتور سیکلت های بدون مجوز حضور این وسایل نقلیه پر سر و صدا را سلب کننده آرامش شهروندان دانست و از برخورد پلیس با مالکان آنها خبر داد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۸۰۳۶۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توقیف ۱۲ لیفتراک قاچاق به ارزش ۱۸۰ میلیارد ریال

فرمانده انتظامی استان اصفهان از توقیف دو دستگاه کشنده حامل ۱۲ دستگاه لیفتراک قاچاق به ارزش ۱۸۰ میلیارد ریال در عملیات مأموران انتظامی شهرستان سمیرم خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، سردار حمید علینقیان پور اظهار کرد: مأموران انتظامی مستقر در ایست و بازرسی شهید رئیسیان شهرستان سمیرم در راستای اجرای طرح تشدید مقابله با قاچاق کالا و ارز حین کنترل خودروهای عبوری در این محور به دو دستگاه خودروی کشنده ۴۰ فوت حامل بار مشکوک می‌شوند و برای بررسی دقیق‌تر هر دو خودرو را متوقف می‌کنند.

وی افزود: مأموران پلیس پس از هماهنگی با مرجع قضائی به بازرسی از خودروهای متوقف شده پرداختند که در این عملیات، ۱۲ دستگاه لیفتراک خارجی قاچاق که بدون هرگونه مدارک معتبر گمرکی و قانونی بودند را کشف شد.

فرمانده انتظامی استان اصفهان با بیان اینکه کارشناسان ارزش لیفتراک‌های قاچاق کشف شده را ۱۸۰ میلیارد ریال برآورد کردند، خاطرنشان کرد: در این رابطه پرونده تشکیل و به همراه هر دو متخلف برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.

کد خبر 750789

دیگر خبرها

  • کشف ۲۲۷ کیلوگرم تریاک در یزد
  • جک‌های قاچاق در توقیف پلیس بستک
  • خودروهای خارجی قاچاق ۷۰۰ میلیاردی در آب های استان بوشهر توقیف شد
  • از چاقوی پسر درون سینه پدر تا توقیف کامیون حامل بیش از ۱۳۲ کیلو تریاک
  • توقیف بیل مکانیکی میلیاردی در هرمزگان
  • انهدام باند سارقان موتورسیکلت در اهواز
  • توقیف ۱۲ لیفتراک قاچاق به ارزش ۱۸۰ میلیارد ریال
  • توقیف ۱۲ لیفتراک قاچاق به ارزش ۱۸۰ میلیارد
  • کشف ۱۲ کیلوگرم هروئین در ارومیه
  • کشف محموله های قاچاق در سمنان و میامی