Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان بوشهر گفت: در راستای افزایش ایمنی تردد خودروها در راه‌های مواصلاتی، ۲۱ نقطه حادثه خیز جاده‌ای استان بوشهر شناسایی و ایمن سازی شد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بوشهر، حمید رضا علم ظهر امروز در نشست با خبرنگاران در بوشهر، راه‌های مواصلاتی و جاده‌ای را به عنوان شاهرگ اقتصادی و حمل و نقل به عنوان تسهیل کننده مبادلات اقتصادی و تجاری دانست و اظهار داشت: هیچ منطقه و کشوری بدون داشتن راه و حمل و نقل ایمن و توسعه یافته به توسعه پایدار و سامان اقتصادی لازم نمی‌رسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی، از وجود 4 هزار و 391 کیلومتر راه مواصلاتی جاده‌ای در استان بوشهر خبرداد و خاطر‌نشان کرد: از بیش از 4 هزار کیلومتر راه مواصلاتی استان بوشهر، 654 کیلومتر آن بزرگراه، 608 کیلومتر آن راه اصلی، 848 کیلومتر راه فرعی و 2 هزار و 247 کیلومتر آن راه روستایی است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان بوشهر با اشاره به اینکه استان بوشهر دارای ایمن‌ترین راه مواصلاتی جاده‌ای در کشور است افزود: ناوگان سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان بوشهر با کاهش عمر اتوبوس‌ها به چهار سال جوان‌ترین ناوگان کشور محسوب می‌شود.

علم، با بیان اینکه یک‌هزار و 588 وسیله نقلیه در دور اول سفرهای تابستانی به مسافران خدمات ارائه می‌کنند افزود: با آغاز دور اول سفرهای تابستانی یک‌هزار اتوبوس،288 مینی بوس و 300 دستگاه سواری جابجایی مسافران را بر عهده دارند.

وی، از ایمنی‌سازی نقاط حادثه‌خیز جاده‌ای استان بوشهر خبرداد و گفت: 21 نقطه حادثه خیز جاده‌ای استان بوشهر شناسایی و ایمن سازی شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان بوشهر با بیان اینکه 51 دوربین کنترل سرعت تاکنون در جاده‌های استان بوشهر نصب شده تصریح کرد: امسال با نصب 20 دوربین کنترل سرعت دیگر در جاده‌های استان بوشهر تعداد دوربین‌ها به 71 دستگاه می‌رسد.

می با بیان اینکه استان بوشهر نخستین استانی است که بطور کامل به سیستم هوشمند جاده‌ای متصل است خاطر نشان کرد: اکنون 54 سیستم تردد شمار در جاده‌های استان بوشهر تردد بار ترافیکی جاده‌ها را رصد می‌کنند که بر اساس آخرین گزارشات، محور بوشهر- برازجان پرترددترین و محور اهرم – فراشبند کمترین تردد را داشته است.

انتهای پیام/

R41363/P1336/S6,53/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۸۰۳۷۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک تونل و ۲ نقطه جاده ای هرمزگان برای عملیات عمرانی مسدود اعلام شد

به گزارش خبرآنلاین، محمد خزایی روز یکشنبه افزود: جاده بندرعباس به حاجی آباد به منظور اجرای عملیات احداث پل زیرگذر سرخون (محدوده تقاطع سرخون کیلومتر ۲۱ تا ۲۲) از تاریخ ۱۵ اردیبهشت ماه جاری تا ۱۵ مرداد ماه از ساعت ۶ صبح تا ۱۸ عصر مسدود است و کاربران جاده‌ای می‌توانند از مسیر انحرافی کنارگذر رفت و آمد کنند.

وی ادامه داد: محور بندرعباس به حاجی آباد محدوده تونل راهدار فداکار نیز به منظور عملیات بازسازی و مرمت این تونل واقع در کیلومتر ۱۰۲ تا ۱۰۳ این محور از تاریخ یک خرداد تا ۳۱ مرداد از ساعت ۶ صبح تا ۱۸ عصر مسدود است و در این زمان آمد و شد وسایل نقلیه از مسیر برگشت حاجی آباد بندرعباس (تونل ۱۷ شهریور) به صورت ۲ طرفه امکان پذیر خواهد بود.

رییس اداره مدیریت اطلاعات راه ها و حمل و نقل جاده ای هرمزگان با اشاره به اجرای عملیات بهسازی و تعریض بخشی از مسیر ورودی شهرستان بستک توضیح داد: محور بستک به لار محدوده تنگ بستک به چاهبنارد کیلومتر صفر تا ۲ از تاریخ ۲۰ اردیبهشت ماه جاری تا ۱۵ تیر ماه از ساعت ۶ صبح تا ۱۸ عصر در محدوده اجرای عملیات مسدود است و رفت و آمد خودروهای عبوری از مسیر کنارگذر در مجاورت مسیر اصلی امکان پذیر خواهد بود.

خزایی از کاربران جاده‌ای و مسافران خواست با رعایت جوانب احتیاط و همکاری با راهداران از محدوده کارگاه‌های جاده‌ای تردد کنند.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1903055

دیگر خبرها

  • ۶ نقطه حادثه‌خیز در محورهای مواصلاتی البرز ایمن‌سازی شد
  • تخصیص ۵۰۰ میلیارد تومان برای طرح‌های راهسازی دشتستان
  • ایمن‌سازی درختان خطرآفرین در اصفهان
  • ایمن‌سازی درختان خطر آفرین در اصفهان
  • سازمان جهانی بهداشت اعلام کرد؛ نجات جان ۱۵۴ میلیون نفر با تزریق واکسن در ۵۰ سال گذشته
  • واکسن ها در ۵۰ سال گذشته جان ۱۵۴ میلیون نفر را نجات داده اند
  • پیش‌بینی بارش باران در قم
  • یک تونل و ۲ نقطه جاده ای هرمزگان برای عملیات عمرانی مسدود اعلام شد
  • انشعاب برق ۱۶۰ مرکز تجاری در محدوده بازار تهران ایمن سازی شدند
  • ۶۰ نقطه حادثه خیز در سواحل رشت شناسایی شد