Web Analytics Made Easy - Statcounter

کاپیتان تیم فوتبال تراکتورسازی گفت: تراکتورسازی یک تیم کامل است، ما هم مربی جوان و هم بازیکنان جوان و خوبی داریم.

مهدی کیانی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در تبریز، ضمن اشاره به تمرینات تراکتورسازی اظهار کرد: خدا را شکر تمرینات خوبی را در دو وعده صبح و عصر برگزار می‌کنیم که جا دارد به تمام بازیکنان و کادر فنی که با جان‌ودل کار می‌کنند خسته نباشید بگویم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه افزود: با تمام وجود تلاش می‌کنیم تا ان‌شاءالله برای بازی‌های لیگ برتر آماده شویم. ما از اینکه نتوانستیم بازیکن جدید جذب کنیم ناراحت هستیم اما خدا را شکر غیر از یکی دو بازیکن، همه بازیکنان فصل گذشته حفظ شدند و با همین بضاعت باید دست‌به‌دست بدهیم و بدون اینکه کسی را مقصر بدانیم برای موفقیت تلاش کنیم.

کاپیتان باتجربه تراکتورسازی در موردحمایت هواداران از این تیم نیز گفت: هواداران به‌عنوان یار دوازدهم بیایند و در تمرینات و بازی‌ها کمک کنند چراکه دل گرمی ما آن‌ها هستند. تراکتورسازی یک تیم کامل است، ما هم مربی جوان و هم بازیکنان جوان و خوبی داریم. ان‌شاءالله هواداران بیایند و کمک کنند تا از همان بازی اول باقدرت و محکم پیش برویم.

وی در مورد حضور گل‌محمدی در تراکتورسازی نیز تصریح کرد: واقعاً تمرینات خوبی زیر نظر آقای گل‌محمدی برگزار می‌کنیم و امیدوارم همان‌طور که در تمرینات شاداب و باانگیزه هستیم در بازی‌ها هم بتوانیم همین شرایط را ادامه دهیم.

کیانی در مورد هدف‌گذاری تیمش تا پایان محرومیت نقل و انتقالاتی فیفا نیز گفت: ما با تمام وجود کار می‌کنیم و تلاش می‌کنیم. همان‌طور که گفتم تراکتورسازی از نقل و انتقالات محروم شده است اما تراکتور همان تراکتور است و با کمک هواداران در رده‌های بالای جدول باقی خواهیم ماند.

تراکتورسازی را در روزهای خوب هم رها نکردیم کاپیتان تراکتورسازی با بیان این جمله خاطرنشان کرد: هواداران همیشه به ما لطف داشته‌اند و نه‌تنها من بلکه تمام بازیکنان به عشق هواداران در تراکتورسازی ماندند. تراکتورسازی را در روزهای خوب هم رها نکردیم و امروز در این شرایط سخت، وظیفه دانستم که به تیم کمک کنم و با تمام وجودم کار می‌کنم که در پایان شرمنده هواداران نشوم.

وی در پایان گفت: کادر فنی خوبی داریم و آقا یحیی هم مربی خوب و جوانی است. هواداران کمک کنند و همه پشت‌هم باشیم تا ان‌شاءالله تیم خوبی روانه مسابقات کنیم.

انتهای پیام/

R7887/P4001/S6,47/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۸۰۴۸۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تن‌هاخ در مورد انتقادات هواداران: رابطه ما عالی است!

به گزارش "ورزش سه"، در چارچوب هفته سی و پنجم لیگ برتر انگلیس منچستر یونایتد روز شنبه در ورزشگاه الدترافورد به مصاف برنلی می‌رود. اریک تن‌هاخ که در بازی‌های اخیر با انتقادات زیادی مواجه شده، در کنفرانس خبری پیش از بازی، با خبرنگاران صحبت کرد.

عملکرد ضعیف مارکوس رشفورد در بازی‌های اخیر؟
من خیلی با رشفورد همدردی می‌کنم. سال گذشته او فصل درخشانی را پشت سر گذاشت. من فکر می‌کنم بهترین فصل در دوران حرفه‌ای او بود، ۳۰ گل به ثمر رساند. این فصل بازی‌های خوبی به نمایش نگذاشت و مردم خیلی انتقاد کردند. ما باید از او حمایت کنیم. همه باید از او حمایت کنند تا به سطح سال گذشته بازگردد.

انتقادات هواداران؟
انتقاد همیشه وجود دارد اما فکر می‌کنم هواداران همیشه پشت ما هستند. وارد الدترافورد می‌شویم و حمایت را حس می‌کنیم. چهارشنبه تشویق‌ها بلندتر از چیزی بود که همیشه شنیدم. ارتباط بسیار خوبی بین تیم و هواداران وجود دارد.

وضعیت مصدومیت میسون مونت؟
او بعد از یک آسیب‌دیدگی جزئی دوباره به تیم اضافه می‌شود و برای بازی با برنلی آماده خواهد بود.

لوک شاو، لیساندرو مارتینز و آنتونی مارسیال به بازگشت نزدیک هستند؟
بله، فکر می‌کنم همه آنها را در همین فصل دوباره خواهیم دید. همه به تمرین روی چمن برگشته‌اند. هفته آینده آنها باید به تمرینات تیمی بروند و می توانند برای هفته‌های آخر در دسترس باشند. آنها به خوبی پیشرفت کرده‌اند.

دیگر خبرها

  • بازیکنان منتخب «موتا پائز» به ۱۸ نفر کاهش پیدا کردند
  • آقای گل پرسپولیس و پیش‌بینی جالب تیم قهرمان!
  • تمرینات عالیشاه و بیرانوند همچنان زیر نظر کادر پزشکی
  • انتقال آب دریا به اصفهان روزهای خوشایندی برای زاینده‌رود رقم می‌زند
  • حضور جمعی از کودکان آفریقایی در تمرینات بارسلونا و دیدار با ژاوی و بازیکنان این تیم / فیلم
  • اکبرپور: سپاهان از بازی ما تعجب کرده بود
  • حسینی: پرسپولیس را بردیم ولی اتفاق خاصی نیفتاده
  • اشاره جالب ریکی آلوز به هواداران تراکتور
  • هواداران از پرسپولیس ۲ قهرمانی می‌خواهند
  • تن‌هاخ در مورد انتقادات هواداران: رابطه ما عالی است!