Web Analytics Made Easy - Statcounter

حاجی ماندنی طاهری به فرزند شهیدش اسفندیار طاهری پیوست. به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز کهگیلویه و بویراحمد، پیکر مرحوم حاجی ماندنی طاهری ساعت ۱۷ و ۳۰ دقیقه امروز (یکشنبه چهارم خرداد) از محل سه راهی سید صفی به سمت گلزار شهدای روستای اسلام آباد تشییع و در کنار فرزند شهیدش به خاک سپرده می‌شود.
مراسم سومین و هفتمین روز مرحوم حاجی ماندنی طاهری فردا شب در مسجد حضرت ابوالفضل عباس (ع) روستای اسلام آباد برگزار، مجلس زنانه در منزل وی برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


شایان ذکر است پاسدار شهید اسفندیار طاهری اولین شهید شهرستان بهمئی و سومین شهید سپاه پاسداران امیدیه (آغاجری) در جنگ ۸ سال دفاع مقدس بود.
شهید اسفندیار طاهری در سال ۱۳۳۹ در روستای اسلام آباد از توابع بخش مرکزی شهرستان بهمئی در خانواده‌ای متدین و مذهبی چشم به جهان گشود و دوران تحصیلات ابتدائی را در روستای کت که مرکز بخش بهمئی بوده است گذرانده ودر دوره راهنمایی به علت نبود مقطع تحصیلی به روستای تشان شهرستان بهبهان عزیمت نمود و سپس برای ادامه تحصیل در مقطع متوسطه راهی شهرستان آغاجاری در استان خوزستان شد.
شهید اسفندیار طاهری در سال ۱۳۵۷ در مقطع دیپلم و در رشته علوم تجربی فارغ التحصیل شد. شهید طاهری همزمان با پیروزی انقلاب اسلامی در حالی که در دانشگاه قبول شده بود، اما تحصیلات دانشگاهی را ادامه نداد و به عضویت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شهرستان امیدیه (آغاجاری) در آمد. شهید بانیروهای حزب الهی و انجمن اسلامی شهرستان بهمئی فعالیت‌های تنگاتنگی داشت و قبل از شکل گیری انقلاب اعلامیه‌های حضرت امام (ره) را در مرکز بخش (روستای کت) توزیع می‌نمود تا در نهایت در سال ۱۳۶۰ در عملیات طریق القدس و در منطقه بستان به علت اصابت ترکش خمپاره به درجه رفیع شهادت رسیدند.
روستای اسلام آباد از توابع بخش مرکزی شهرستان بهمئی استان کهگیلویه و بویراحمد است.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۸۰۵۹۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از معلمان روستای احمد آباد سفلی در تکاب

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، اعضای کانون خادم یاران رضوی   با حضور در مدرسه روستای احمد آباد سفلی تکاب   از معلمین پر تلاش این مدرسه تجلیل کردند.

در این آئین که به مناسبت هفته معلم ترتیب یافته بود اعضای کانون خادم یاران رضوی تکاب با اهدای لوح سپاس و شاخه گل از زحمات معلمین این روستا تجلیل  کردند.

 

 

دیگر خبرها

  • پیشرفت ۷۶ درصدی سد دیورش در شهرستان رودبار
  • افتتاح بازارچه کسب و کار دانش آموزی در روستای قاسم‌آباد بجستان
  • قربانی بهبود روابط کابل اسلام آباد شده ایم
  • استقبال گرم مردم کرمان از ٢ شهید گمنام در یک شب بارانی + فیلم
  • اجرای پروژه‌های محرومیت‌زدایی در مارگون و بهمئی
  • تجلیل از معلمان روستای احمد آباد سفلی در تکاب
  • ساخت ۴۶ واحد مسکن محرومان در ۲ بخش سنگر و کوچصفهان
  • تأمین آب کامل شهر توپ آغاج بیجار با اجرای ۴ کیلومتر خط انتقال آب
  • مادر شهید «ابراهیم دادگری» در همدان آسمانی شد
  • روستای حسین آباد شهرستان جم به اینترنت نسل چهارم متصل شد