Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش شریان نیوز،بهترین بازیکن جهان در سال 2016 در فهرست 10 نفره باارزش‌ترین بازیکنان جهان جایی ندارد.

به گزارش میزان، موسسه «CIES Football Observatory » گزارشی منتشر کرده که بر اساس بررسی تازه‌ترین تغییرات ارزش بازیکنان در بازار نقل و انتقالات، نیمار با 210.7 میلیون یورو باارزش‌ترین فوتبالیست‌ جهان به حساب می‌آید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نکته جالب در این لیست منتشر شده این است که کریستیانو رونالدو، بهترین بازیکن جهان در سال 2016 جایی در بین 10 نفر برتر این فهرست ندارد و با 112.4 میلیون یورو در مکان یازدهم قرار گرفته است.

دله آلی از تاتنهام با 155.1 میلیون یورو در رده دوم این فهرست است و هم‌تیمی او یعنی هری کین نیز با 153.6 میلیون یورو رتبه سوم را به خود اختصاص داده است. لیونل مسی، ستاره پرآوازه بارسلونا نیز با 151.1 میلیون یورو در جایگاه چهارم ایستاده و آنتوان گریزمان از اتلتیکو مادرید نیز با 150.3 میلیون یورو در رده پنجم قرار دارد.

لوئیس سوارس از بارسلونا با 140.8 میلیون یورو، پل پوگبا از منچستریونایتد با 134.3 میلیون یورو، گونسالو ایگواین از یوونتوس با 120.2 میلیون یورو، ادن ازار از چلسی با 117.2 میلیون یورو و پائولو دیبالا از یوونتوس با 115.3 میلیون یورو نیز رده‌های ششم تا دهم را به خود اختصاص داده‌اند.

منبع: شریان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shariyan.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شریان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۸۰۵۹۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دعوت بانوی فوتبالیست خوزستان به اردوی تیم ملی

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، مریم آزمون، سرمربی تیم ملی فوتبال بانوان ایران، ۲۶ بازیکن را به اردوی تیم‌ملی دعوت کرد که رقیه جلال نسب از خوزستان در این اردو حضور خواهد داشت.

اردوی آماده‌سازی تیم ملی فوتبال بانوان از ۲۰ تا ۲۴ اردیبهشت ماه در مرکز ملی فوتبال برگزار می‌شود.

جلال نسب در فصل گذشته در لیگ برتر فوتبال زنان در تیم شهرداری سیرجان توپ زد که به همراه این تیم به عنوان سومی دست پیدا کرد.

دیگر خبرها

  • دانشگاه تربیت مدرس در میان برترین دانشگاه های ایران قرار گرفت
  • حذف ترامپ و ستاره ایرانی از قهرمانی جهان
  • شگفتی در اسنوکر قهرمانی جهان؛ حذف وفایی، سالیوان و ترامپ
  • یک شایعه‌ی جذاب درباره‌ی همکاری مسی و رونالدو
  • جهان اسنوکر شوکه شد! اسطوره‌ها حذف شدند، فینال بین دو غافلگیرکننده
  • احتمال حضور رونالدو و مسی در یک تیم قوت گرفت
  • تصمیم بزرگ دیوید بکام؛ مسی و رونالدو در یک تیم!
  • پیشنهاد اینترمیامی به ستاره پرتغالی/ رونالدو و مسی در یک تیم
  • حرکت فوتبالیست‌های اسپانیا در روز مادر
  • دعوت بانوی فوتبالیست خوزستان به اردوی تیم ملی