Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار اردبیل گفت: نیاز است مسئولان شهرستان مشگین‌شهر از جمله فرماندار و شهردار این شهر هرچه زودتر نسبت به ساماندهی روشنایی و ورودی مجموعه گردشگری پل معلق به شکل ویژه اقدام نمایند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، مجید خدابخش عصر امروز در جلسه ستاد خدمات سفر در استانداری اردبیل اظهار داشت: باتوجه به تداخل تعطیلات عید سعید فطر و تعطیلات تابستان انتظار می‌رود مجموعه گردشگری پل معلق مشگین‌شهر میزبان خیل عظیم گردشگران داخلی و خارجی طی چند روز آتی باشد و نیاز است هرچه زودتر فرماندار و شهردار مشگین‌شهر نسبت به ساماندهی ورودی و روشنایی مجموعه گردشگری نورسبلان اقدام کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه پل معلق مشگین‌شهر یکی از جاذبه‌های گردشگری استان اردبیل محسوب می‌شود، افزود: اگر ورودی و معابر اطراف پل معلق به شکل ویژه ساماندهی شود بی‌شک تحول عظیمی در جذب گردشگران در این مجموعه روی می‌دهد که باید طرح ساماندهی ورودی و خیابانهای منتهی به پل معلق مشگین‌شهر با جدیت انجام شود.

استاندار اردبیل تصریح کرد: در حال‌حاضر آمادگی لازم برای استقبال از مسافران تعطیلات عید سعید فطر در شهرستانهای اردبیل انجام شده و دستگاه‌های اجرایی در آماده‌باش کامل به سر می‌برند تا خدمات‌رسانی خود را به مسافران انجام دهند.

خدابخش گفت: یکی از نیازهای اساسی در استان اردبیل راه‌اندازی کمپ گردشگری و اقامتی است که با حمایت شهردار اردبیل این کمپ راه‌اندازی می‌شود که این امکان گردشگری می‌تواند رضایت همه‌جانبه گردشگران را به دنبال داشته باشد.

وی با بیان اینکه بیشتر مراکز اقامتی و هتل‌های شهرستا‌ن‌های سرعین و مشگین‌شهر رزو شده است، افزود: این دو شهرستان قطب گردشگری استان محسوب می‌شوند که تمهیدات لازم برای استقبال از مسافران در این شهرهای توریست‌پذیر انجام شده است.

استاندار اردبیل بیان کرد: انتظار می‌رود در فصل تابستان اردبیل به قطب گردشگری کشور تبدیل شود و میلیون‌ها مسافر به این استان سفر کنند که ما در این زمینه آمادگی لازم داریم تا به گردشگران داخلی و خارجی خدمات ارائه دهیم.

انتهای پیام/

R41374/P1377/S6,49/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۸۰۵۹۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«اخلاقی» سرپرست میراث فرهنگی استان سمنان شد

به گزارش خبرنگار مهر، با حکم عزت الله ضرغامی وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، بهمن اخلاقی سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان سمنان شد.

وی سال‌ها سابقه کار در مجموعه میراث فرهنگی استان سمنان را دارد.

اخلاقی جایگزین امیر کرم زاده شد که دو سال و نیم مدیرکل میراث فرهنگی استان سمنان بود.

وی قرار است امروز به عنوان مدیرکل میراث فرهنگی استان اصفهان معارفه شود.

یکی از انتقادات از مجموعه میراث فرهنگی استان سمنان تغییر مکرر مدیران کل در این مجموعه است به صورتی که در شش سال اخیر این اداره کل پنج مدیرکل و سرپرست را به خود دیده است.

حالا باز هم قرار است این اداره کل مهم به مدت نامعلومی با سرپرست اداره شود.

کد خبر 6085239

دیگر خبرها

  • تداوم طرح نور با جدیت
  • طرح نور با جدیت ادامه می‌یابد
  • ابلاغ ۸۲۱میلیارد تومان منابع ازمحل فروش اوراق به پروژه های اردبیل
  • آغاز عملیات اجرایی پروژه هتل پنج ستاره ملل مشگین‌شهر
  • کشتار غیر مجاز دام در روستا‌های گردشگری اردبیل معضل جدی
  • کشتار غیرمجاز دام در روستا‌های گردشگری اردبیل معضل جدی
  • استفاده از ظرفیت رودخانه‌های خلخال برای توسعه گردشگری
  • کشتار غیرمجاز دام در روستاهای گردشگری معضل جدی است
  • سعدی؛ میزبان رویداد هنری گل، مرغ و خوشنویسی شد
  • «اخلاقی» سرپرست میراث فرهنگی استان سمنان شد