Web Analytics Made Easy - Statcounter

محسن عباسی، یکشنبه در گفت و گو با ایرنا بیان کرد: حامد سلیمانی در این رقابت ها در وزن منهای 60 کیلو گرم به مصاف حریفان خود از کشور های بلژیک، ایتالیا، لتونی و افغانستان رفت و با شکست آنها توانست به عنوان قهرمانی دست یابد و مدال با ارزش طلا را کسب کند.
وی اضافه کرد: حامد سلیمانی که مدت سه سال است در رشته او اسپورت فعالیت دارد، در سال های 2015 و 2016 میلادی نایب قهرمان جهان شد و این سومین مدالی است که این ورزشکار شایسته استان فارس کسب می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


عباسی افزود: رقابت های او اسپورت کارگران جهان روز سوم تیرماه 96 در کشور لتونی پایان یافت و ورزشکاران شرکت کننده از ایران در بخش آقایان و بانوان در مجموع 64 مدال رنگار رنگ کسب کردند.
او - اسپرت (O-SPORT) که مخفف واژه orginal persian sport یعنی ورزش پارسیان اصیل است، در سال 1378 برادران منوچهری، ملی پوشان و قهرمانان اسبق ورزش های رزمی ایران و جهان آن را در همدان پایه گذاری کردند.
این رشته ورزشی در سال 1385 از سوی سازمان تربیت بدنی و کمیته ملی المپیک جمهوری اسلامی ایران به رسمیت شناخته شد و فعالیت خود را آغاز کرد.
او- اسپرت برگرفته از مهارت ها و بازی های بومی محلی، نبرد و زورآزمایی ها و هنرهای اقوام سنتی سرزمین پارس است که به شکل موثر و امروزی خود درآمده است.
این رشته مدرن و پرطرفدار توسط مرکز پژوهش و مطالعات استراتژیک فدراسیون جهانی او - اسپرت پس از سپری کردن مراحل ارزیابی، استاندارد سازی و بازسازی تکنیک های آن در بخش های هنری، ساحلی، رزمی و ذهنی ظرف سال های گذشته در سایر کشورها توسعه یافت.
این ورزش اصیل ایرانی هم اکنون دارای 600 داور و مربی است و در 31 استان کشورمان در 180 باشگاه فعال است.
7368 /6118
خبرنگار: حمیدرضا خلیقی ** انتشار دهنده: پرویندخت پاردسویی شیرازی

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۸۰۶۵۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از مدال‌آوران ورزش در سال ١۴٠٢ با حضور رئیس جمهور


به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، مراسم تجلیل از قهرمانان و مدال‌آوران ورزش کشور، روز سه‌شنبه هفته آینده با حضور آیت‌الله رئیسی، رئیس‌جمهور برگزار می‌شود.

به گفته وزیر ورزش قرار است در این مراسم ۲۳۰ میلیارد تومان در قالب پاداش به مدال‌آوران اهدا شود.

دیگر خبرها

  • ورزشکاران در فرهنگ جامعه نقش‌آفرین هستند
  • تجلیل از مدال آوران سال ۱۴۰۲ ورزش با حضور رئیس جمهور
  • تجلیل از مدال‌آوران ورزش در سال ١۴٠٢ با حضور حضور رئیس جمهور
  • تجلیل از مدال‌آوران ورزش در سال ١۴٠٢ با حضور رئیس جمهور
  • هاشمی‌منش رئیس جدید کونگ‌فو و هنرهای رزمی
  • نوجوان دشتستانی مدال طلای مسابقات جهانی اختراعات ترکیه را کسب کرد
  • با 11 مدال طلای کشتی، توقع یک طلا از تیم ملی، واقعا بی‌انصافی است
  • خوزستان برای اولین بار به طلای المپیک فکر می‌کند
  • یک مربی زن، رییس یک رشته پر مدال المپیکی شد!
  • برای رسیدن به طلای آسیا برنامه داشتم/ اسپانسر دارم اما کافی نیست