Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایسکانیوز، فولکس‌واگن، این غول خودروسازی آلمان که سالیان متوالی است به‌عنوان پرفروش‌ترین گروه خودروسازی در جهان شناخته می‌شود، در حال مهیا کردن شرایط جهت ارسال و رونمایی از اولین سری مدل‌های مورد نظر خود به‌صورت رسمی به بازار داخلی کشور است.

طبق اخبار شنیده‌شده، شرکت ماموت خودرو به‌عنوان نماینده این خودروساز آلمانی در حال مذاکره جهت راه‌اندازی ۳ نمایشگاه در تهران و معرفی محصولات فولکس‌واگن است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طبق شواهد، اولین نمایشگاه در نزدیکی میدان شیخ بهایی و در مجاورت نمایندگی اطلس خودرو در حال آماده‌سازی است.

این ملک توسط یکی از نمایندگان ماموت خودرو به نام «هوویک» اجاره شده است و طبق شنیده‌ها، قرار است در ماه جاری این گالری افتتاح شود و از مردادماه نیز محصولات فولکس‌واگن در این نمایشگاه در معرض دید عموم قرار گیرد. همچنین روز گذشته لوگوی فولکس واگن بر سردر این نمایشگاه نصب شده است.

فولکس پاسات ۲۰۱۷

ماموت خودرو با عرضه مدل‌های پاسات و تیگوآن در این نمایشگاه، کار خود را به‌زودی آغاز خواهد کرد و به نظر می‌رسد پس از مدت کوتاهی باید منتظر مونتاژ مدل‌های پرفروشی مانند پولو در کارخانه هشتگرد این شرکت باشیم؛ خودرویی که ممکن است در محدوده قیمتی ۹۰ تا ۱۰۰ میلیون تومان به بازار عرضه شود. این در حالی است که به نظر نمی‌رسد مدل‌های وارداتی توسط ماموت خودرو با قیمتی زیر ۱۵۰ میلیون تومان روانه بازار شوند.

گالری‌های دیگر فولکس‌واگن که در تهران افتتاح خواهند شد، در منطقه تهران‌ پارس و خیابان شریعتی واقع شده‌اند. طبق آخرین اخبار، با بررسی‌های دقیق وضعیت بازار خودروی کشور توسط گروه خودروسازی فولکس واگن، مدل‌های مورد نظر این خودروساز جهت ورود و همچنین مونتاژ در ایران همگی انتخاب و نهایی شده‌اند.

فولکس تیگوآن ۲۰۱۸

می‌توان انتظار داشت با ورود فولکس‌واگن به بازار داخلی، رقابتی سخت و تنگاتنگ میان رقبا ایجاد شود؛ زیرا شواهد گویای آن هستند که این خودروساز در پی حضوری قدرتمند و طولانی‌مدت در بازار ایران است. از این‌رو محصولات ارائه‌شده توسط فولکس واگن در محدوده قیمتی مناسب و البته با کیفیت بسیار مطلوبی همراه خواهند بود تا بتوانند با دیگر خودروسازانی که سالیان متوالی است در ایران حضوری هرچند ناقص دارند، رقابت کنند.

تولید محصولات فولکس‌واگن در داخل، بحث‌های زیادی میان فعالان حوزه خودرو طی ماه‌های اخیر به دنبال داشته است. یک منبع آگاه در این زمینه اظهار کرد:

با توجه به پذیرش درخواست‌های ایران توسط شرکت فولکس‌واگن مبنی بر لزوم بومی‌سازی قطعات و محصولات این شرکت، متخصصان گروه خودروسازی فولکس‌واگن طی ماه‌های اخیر با انجام سفرهای متعدد به کشورمان، از کارخانه‌های قطعه‌سازی داخلی بازدید و با مسئولان ذی‌ربط جلسات مشترکی برگزار کرده‌اند.

با نگاهی کوتاه به سابقه حضور فولکس‌واگن در کشورهای مختلف به این حقیقت پی می‌بریم که سیاست کلان این گروه خودروسازی آلمانی استفاده حداکثری از امکانات داخلی کشور مربوطه جهت بومی‌سازی و داخلی‌سازی محصولات خود بوده و شاید به همین دلیل است که این خودروساز برجسته، سال‌های متوالی لقب پرفروش‌ترین برند خودروسازی جهان را به‌تنهایی یدک می‌کشد.

فولکس پولو ۲۰۱۸

نخستین محصول فولکس‌واگن که با مشارکت ماموت خودرو در ایران تولید خواهد شد، خودروی پولو است که به نظر می‌رسد در تابستان عملیات اجرایی آن به‌صورت رسمی آغاز شود. هنوز اطلاع دقیق از مشخصات فنی این خودرو جهت تولید و عرضه به بازار داخلی در دست نیست؛ اما به نظر می‌رسد پیشرانه ۱.۶ لیتری تنفس طبیعی با توان ۱۰۵ اسب بخار یکی از اصلی‌ترین گزینه‌های فولکس‌واگن برای تولید داخلی این خودرو در ایران خواهد بود.

با توجه به قیمت جهانی مدل‌های پولو، می‌توان انتظار داشت این خودروی تولیدی در داخل کشور، در حدود ۸۰ میلیون تومان قیمت‌گذاری شود. نمونه‌های وارداتی پاسات و تیگوآن، به ترتیب با قیمت‌های بیش از ۱۷۰ و ۲۲۰ میلیون تومان روانه بازار داخلی کشور خواهند شد.

401

منبع: ایسکانیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۸۰۷۷۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ریزش نرخ دلار چه تاثیری بر قیمت خودروهای داخلی گذاشت؟

بررسی بازار نشان می‌دهد امروز برخی از پرطرفدار‌های داخلی با کاهش جزئی قیمت مواجه شدند. به گفته فعالان بازار خودرو عوامل متعددی از جمله کاهش قدرت خرید مردم، افزایش نرخ تورم و کاهش تقاضا برای خودرو در کاهشی شدن بازار نقش دارند.

 

به گزارش اکو ایران، افت نرخ دلار در بازار یکی از دلایلی است که می‌توان نوسان قیمت در بازار امروز را به آن نسبت داد، روندی که موجب شده تا فعالان این بازار به این نکته اشاره کنند که پیش‌بینی روند آینده بازار خودرو دشوار شده است. با این حال، با توجه به شرایط اقتصادی و سیاست‌های دولتی می‌توان انتظار داشت که بازار در کوتاه‌مدت با نوسانات و عدم ثبات روبرو باشد.

رصد بازار نشان می‌دهد امروز «دنا پلاس توربو اتومات» با کاهش ۱۱ میلیونی در بازار قیمت گذاری شد و بیشترین کاهش قیمت را به خود اختصاص داد و «پژو ۲۰۷ پانوراما اتومات» هم امروز با رشد ۸ میلیونی بیشترین رشد قیمت را تجربه کرد.

قیمت محصولات ایران خودرو

در میان محصولات ایران خودرو امروز قیمت خودرو‌های «دنا پلاس توربو اتومات»، «پژو ۲۰۷ پانوراما اتوماتیک»، «هایما S۷»، «تارا اتومات V۲»، «پژو پارس LX» و «رانا پلاس» مورد ارزیابی قرار گرفت.

براساس اطلاعات قیمتی کارنامه، در بازار «دنا پلاس توربو اتومات» یک میلیارد و ۸۹ میلیون تومان قیمت خورد و نسبت به روز گذشته افتی ۱۱ میلیونی را تجربه کرد. «پژو ۲۰۷ پانوراما اتوماتیک» هم با افزایش ۸ میلیونی ۱۰۸۸ میلیون تومانی شد. از سوی دیگر «هایما S۷» هم در بازار یک میلیارد و ۶۹۵ میلیون تومانی شد و تغییر قیمت نداشت. ارزیابی بازار همچنین نشان می‌دهد در میان ایران خودرویی‌ها «تارا V۲ اتومات» هم امروز بدون تغییر ۹۹۳ میلیون تومان قیمت گذاری شد.

از سوی دیگر در میان پرطرفدار‌های ایران خودرو امروز «پژو پارس LX» هم در بازار ۸۸۶ میلیون تومان قیمت‌گذاری شد و تغییر قیمت نداشت و «رانا پلاس» هم ۶۴۳ میلیون قیمت خورد و رشد ۳ میلیونی داشت.

قیمت محصولات سایپا

در میان محصولات سایپا امروز قیمت خودرو‌های «شاهین G»، «تیبا صندوقدار SX»، «تیبا هاچ‌بک EX»، «کوییک دنده‌ای R»، «کوییک دنده‌ای S» و «ساینا دنده‌ای S» مورد ارزیابی قرار گرفتند.

براساس اطلاعات قیمتی کارنامه، امروز «شاهین G» در بازار ۷۶۵ میلیون تومان قیمت‌گذاری شد و کاهش یک میلیونی داشت. در میان خانواده کوییک هم امروز «کوییک‌R دنده‌ای» بدون تغییر در بازار ۴۵۷ میلیون تومان قیمت گذاری شد و «کوییک دنده‌ای S» هم ۴۴۳ میلیون تومانی شد و رشدی ۴ میلیونی را تجربه کرد. از سوی دیگر ارزیابی بازار نشان می‌دهد «تیبا هاچ‌بک EX» هم ۴۲۰ میلیون تومانی ماند. بررسی بازار همچنین نشان می‌دهد «ساینا دنده‌ای S» هم امروز ۴۴۹ میلیون تومان قیمت خورد و افت یک میلیونی داشت و «اطلس» خودرو جدید سایپا هم با افزایش ۵ میلیونی ۵۹۵ میلیون تومان قیمت‌گذاری شد.

دیگر خبرها

  • ریزش نرخ دلار چه تاثیری بر قیمت خودروهای داخلی گذاشت؟
  • افت قیمت در اغلب خودروهای داخلی و مونتاژی + جدول
  • رشد بورس با افزایش تولید خودرو و صادرات محصولات پتروشیمی
  • قیمت خودرو امروز ۵ اردیبهشت +جدول
  • اثر دلار کاهشی بر قیمت خودرو‌های پرطرفدار داخلی
  • قیمت خودرو امروز ۴ اردیبهشت+ جدول
  • قیمت محصولات ایران‌خودرو سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳؛ رانا و ۲۰۷ امروز چقدر فروخته می‌شوند؟
  • قیمت خودرو امروز ۳ اردیبهشت+ جدول
  • قیمت محصولات ایران‌خودرو دوشنبه ۳ اردیبهشت ۱۴۰۳؛ کدام خودرو امروز ارزان شد؟
  • افت قیمت ۴ تا ۱۰۰ میلیون تومانی برخی خودروها در بازار | جدول قیمت خودروهای داخلی و خارجی را ببینید