Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش پارس نیوز،

شبکه المیادین از حمله موشکی نیروهای انصارلله یمن به یک کشتی جنگی متعلق به ائتلاف عربستان در آبهای غرب این کشور خبر داد.

براساس این گزارش، این حمله موفق بوده و موشک دقیقا به هدف خورده است.

هنوز از سرنوشت کشتی جنگی عربستان و میزان خسارت خبری منتشر نشده است.

واحد موشکی نیروی ارتش یمن تا کنون چندین ناوشکن عربستانی را در آیها این کشور مورد هدف قرار داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: پارس نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۸۰۸۲۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیانیه حزب الله لبنان درباره حمله موشکی به میرون

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛ در این بیانیه آمده: در حمایت از مقاومت و ملت قهرمان فلسطین در نوار غزه و در پاسخ به تعرض دشمن صهیونیستی به مناطق مسکونی جنوب لبنان به ویژه در شهرک‌های «القوزح»، «مرکبا» و «صربین»، رزمندگان مقاومت اسلامی شهرک صهیونیستی «میرون» و شهرک‌های اطراف آن را با ده‌ها موشک کاتیوشا هدف قرار دادند.
شب گذشته، هواپیما‌های جنگی رژیم صهیونیستی، خانه‌ای را در شهرک «صربین» در جنوب لبنان بمباران کردند. در این حمله، دست کم ۹ نفر زخمی شدند که حال برخی از آنها وخیم گزارش شده است. دو نفر از زخمی‌های این حمله، آوارگان سوری ساکن این شهرک هستند.

دیگر خبرها

  • بیانیه حزب الله لبنان درباره حمله موشکی به میرون
  • سرنگونی پهپاد ۳۰ میلیون دلاری آمریکا توسط انصارالله یمن/ حمله موشکی به یک میدان گازی در شمال عراق/ تعویق دیدار بایدن و اردوغان در کاخ سفید/شلیک دو موشک در سواحل یمن به یک کشتی
  • سرنگونی پهپاد 30 میلیون دلاری آمریکا توسط انصارالله یمن/ حمله موشکی به یک میدان گازی در شمال عراق/ تعویق دیدار بایدن و اردوغان در کاخ سفید/شلیک ۲ موشک در سواحل یمن به یک کشتی
  • سنتکام: کشتی انگلیسی در حمله موشکی یمنی‌ها آسیب دید
  • ایران در اوج توانایی پهپادی و موشکی است
  • حمله موشکی و توپخانه‌ای عربستان به مناطق مرزی یمن
  • المسیره: عربستان مناطق مرزی یمن را هدف حمله موشکی و توپخانه‌ای قرار داد
  • حمله موشکی به میدان گازی سلیمانیه عراق
  • حمله پهپادی و موشکی نیرو‌های مسلح یمن به اهداف اسرائیلی
  • حمله پهپادی و موشکی ارتش یمن به یک کشتی اسرائیلی