Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام والمسلمین محمدنقی لطفی روز دوشنبه در خطبه اول نماز عید سعید فطر در جمع نمازگزاران مصلای امام خمینی (ره) شهر ایلام اظهار کرد: روز عید فطر زمان نزول فرشتگان رحمت خداوند به زمین و بشارت دهنده خشنودی پروردگار از بندگان و روز بخشش گناهان است.
وی افزود: همانطور که مردم در یک ماه رمضان سعی کردند خود را از گناه و آلودگی و معصیت دور نگه دارند باید این روحیه تقوا، پرهیز از گناه و انجام اعمال نیک را برای همیشه در وجود خود تقویت و عملی کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


حجت الاسلام والمسلمین لطفی در خطبه دوم نماز عید فطر هم تاکید کرد: همه دشمنان و کینه توزان نظام جمهوری اسلامی بر اقتدار و استحکام ایران در سطح جهان و منطقه اذعان دارند و بعد از حمله موشکی سپاه به مقر گروهک تکفیری داعش در خاک سوریه در برابر عظمت ایران اسلامی درمانده تر شده اند.
وی با بیان اینکه دشمنان ایران اسلامی به فراست دریافته اند که توان با نظام و مردم انقلابی و مسئولان متعهد ایران اسلامی را ندارند، یادآور شد: استحکام، اقتدار و عزت ایران اسلامی در سطح بین الملل مرهون لطف خداوند، توجه صاحب امر(عج)، رهبری های هوشمندانه امام راحل و رهبر معظم انقلاب و نیز حمایت و پشتیبانی های همیشگی مردم از نظام و آرمان های انقلاب است.
امام جمعه ایلام اضافه کرد: دشمنان و بدخواهان انقلاب از همان ابتدای پیروزی نهضت جمهوری اسلامی تاکنون و به شیوه های مختلف سعی داشته اند که این انقلاب را تضعیف و یا نابود کنند که هر بار توطئه و هجمه های آنها به لطف حضور و حمایت مردم از نظام با شکست مواجه شده است.
وی سپس با اشاره به نزدیکی تشکیل دولت دوازدهم از مسئولان و دولتمردان خواست بعد از شروع به کار خواسته ها و نیازهای مردم و مطالبه های به حق آنها توجه کرده و براساس اولویت حل مشکلات مردم برنامه های خود را برای حل معضل بیکاری و اشتغال جوانان جویای کار را اجرا کنند.
حجت الاسلام والمسلمین لطفی ذر بخش دیگری از سخنان خود به فصل برداشت غلات و لزوم توجه کشاورزان به پرداخت زکات اشاره کرد و افزود: استان ایلام امسال از لحاظ برداشت غلات در وضعیت مناسبی قرار دارد لذا کشاورزان و دامداران مشمول باید این واجب الهی را از طریق پرداخت سهم زکات خود به کمیته امداد ادا کنند.
وی سپس با دعوت مردم به شرکت در نمازهای جمعه و جماعات اظهار کرد: همانطور که در ماه رمضان در نمازهای جمعه و جماعت حضور چشمگیری دارید در دیگر ایام سال نیز این حضور باید در صفوف نمازهای جمعه و جماعت تداوم داشته باشد چرا که شکوه نمازهای جمعه و جماعت علاوه بر آثار و برکات معنوی موجب تقویت روحیه همبستگی و اتحاد در بین اقشار جامعه اسلامی می شود.
به گزارش ایرنا، نماز باشکوه عید سعید فطر در مصلای امام خمینی (ره) شهر ایلام و با حضور خیل کثیر مردم برگزار شد.
حضور یگان های امنیت پلیس و سپاه، نیروهای امداد و نجات و ایستگاه سلامت جمعیت هلال احمر و استقرار پایگاه های جمع آوری زکات فطریه در این مکان قابل توجه بود.
خبرنگار: زهرا موسوی ** انتشار دهنده: مجید سلیمانی
7172/9102

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۸۰۹۳۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اظهار امیدواری امام جمعه ورامین برای حضور پرشور مردم در انتخابات

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید محسن محمودی روز چهارشنبه در اولین جلسه شورای اداری ورامین گفت: غفلت یاران پیامبر اسلام (ص) از تنگه احد موجب شهادت حضرت حمزه (ع) و مجروح شدن مولا علی (ع) شد.

وی با تجلیل از ملت ایران به خاطر هشیاری در صحنه‌ها و تنگه‌های انقلاب افزود: ۲۲ بهمن و انتخابات سال ۱۴۰۲ و خروش عمومی در روز قدس امسال تنگه‌هایی بود که ملت ایران سربلند بیرون آمد و رضایت رهبری معظم انقلاب اسلامی را به همراه داشت.

محمودی گفت: آقا فرمودند باید از این ملت تشکر کرد و تشکر زبانی کافی نیست و باید تشکر عملی کرد لذا باید مسئولان با خدمت هرچه بیشتر قدردان حضور مردم باشند.

امام جمعه موقت ورامین خطاب به مسئولان گفت: یک روزی بود آرزو می‌کردیم، در این جایگاه‌ها افراد دلسوز قرار گیرند و بهتر خدمت کنند و اکنون ما در این جایگاه‌ها قرار گرفتیم و نایب امام زمان (عج) از ما انتظار خدمت شایسته به مردم را دارند که اگر کوتاهی کنیم در قیامت باید پاسخگو باشیم.

محمودی با اشاره به قرار داشتن در آستانه دور دوم انتخابات مجلس در ورامین اظهار امیدواری کرد مردم دشت ورامین در مرحله دوم انتخابات نیز مشارکت خوبی داشته باشند و از تلاش‌های هیأت اجرایی و نظارت در برگزاری انتخابات تقدیر کرد.

کد خبر 6088184

دیگر خبرها

  • رئیس شورای اسلامی شهرکرد، سخنران پیش از خطبه‌های نماز جمعه
  • برگزاری تجمع حمایتی مردم و بانوان کرمانشاهی از اجرای «طرح نور»
  • تجمع مردم خرم آباد در حمایت از اجرای طرح نور
  • اظهار امیدواری امام جمعه ورامین برای حضور پرشور مردم در انتخابات
  • ائمه جمعه عامل اتحاد و همدلی در شهرها باشند
  • نقش مساجد فراتر از محلی برای عبادت است
  • برگزاری مراسم سه شنبه های شهدایی و تجلیل از فعالان قرآنی در ایلام
  • راهنمای خواندن نماز والدین | بهترین زمان برای خواندن نماز پدر و مادر
  • فضای محتوایی نماز جمعه نباید وارد فضای جناحی و گروهی شود
  • آیت الله نورمفیدی در گردهمایی ائمه جمعه منطقه یک: فضای محتوایی نماز جمعه نباید وارد فضای جناحی و گروهی شود