Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا از اعلام روز دوشنبه پلیس راهور ناجا، برابر آخرین اطلاعات دریافتی تا این لحظه ، ترافیک در باند شمالی آزاد راه تهران - کرج (محدوده گرمدره تا پل فردیس و در ادامه باند شمالی آزادراه کرج - قزوین تا محدوده پیش آهنگی - سنگین و هر دو باند محور آبیک تا شهر قزوین - نیمه سنگین)، در باند جنوب به شمال محور کرج - چالوس(محدوده ابتدای محور تا آدران، سه راهی دیزین تا تونل کندوان و هزارچم - سنگین) و باند جنوب به شمال محور هراز(محدوده های تونل امامزاده هاشم تا امامزاده علی، سه راهی لاسم، وانا و گزنک - سنگین و طول محور به سمت شمال - نیمه سنگین) گزارش شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


بنابراین گزارش، همچنین باند جنوب به شمال آزادراه قزوین - رشت (محدوده رودبار تا امامزاده هاشم - نیمه سنگین)، باند جنوب به شمال آزادراه تهران به پردیس(محدوده رودهن-نیمه سنگین)، باندجنوب به شمال محور فیروزکوه(محدوده دماوند - نیمه سنگین) و هر دو باند محور قدیم کرج - قزوین(محدوده آبیک تا قزوین - سنگین) نیز دارای ترافیک است.
پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا، همچنین در ادامه این گزارش محور اولنگ - شاهرود در استان های گلستان و سمنان، محور استهبان - نی ریز در استان فارس و محور فرعی رودبار- کهنوج -قلعه گنج در جنوب استان کرمان را از محورهای مسدود اعلام کرد.
سایر محورهای مواصلاتی کشور از جوی آرام و ترافیکی روان برخوردار می باشند.
پلیس راهور نیروی انتظامی همچنین اعلام کرد، در آزادراه قم به تهران از 29 فروردین تا 20 شهریور ماه سال جاری از محدوده عوارضی تا کیلومتر 12.5 روزهای شنبه، یکشنبه، دوشنبه و چهارشنبه هر هفته از ساعت 8 تا 17 و روزهای سه شنبه از ساعت 8 تا 12 به استثنای روزهای پنجشنبه و جمعه و ایام تعطیلات رسمی و روز قبل و بعد از ایام تعطیلات چند روزه، عملیات راهسازی همزمان با عبور ترافیک تنها در یک خط، در حال انجام است.
بر اساس اعلام پلیس راهور ناجا، محور کرج - چالوس از روز یکم اردیبهشت تا بیستم شهریور ماه سال جاری محدوده میدان امیرکبیر تا تونل کندوان کیلومتر صفر تا 75 روزهای شنبه، یکشنبه، دوشنبه و سه شنبه هر هفته از ساعت 8 تا 17 و روزهای چهارشنبه از ساعت 8 تا 12 به استثنای روزهای پنجشنبه و جمعه و ایام تعطیلات رسمی و روز قبل و بعد از تعطیلات چند روزه عملیات راهسازی همزمان با عبور ترافیک و رعایت جوانب احتیاط اجرا ادامه می یابد.
در این گزارش آمده است؛ در محور آزادراه رشت - قزوین نیز از روز 16 اردیبهشت تا 20 شهریور ماه از ساعت 8 تا 18 روزهای شنبه، یکشنبه، دوشنبه و سه شنبه و از ساعت 8 تا 14 روز چهارشنبه هر هفته به جز روزهای پنجشنبه و جمعه و ایام تعطیلات رسمی و روز قبل و بعد از تعطیلات چند روزه، عملیات راهسازی همزمان با عبور ترافیک و رعایت جوانب احتیاط در حال اجرا است.
بنابر اعلام پلیس راهور ناجا همچنین آزادراه تهران - قم (کیلومتر صفر تا 30 حد فاصل عوارضی حرم تا پل فرودگاه امام خمینی (ره)) از روز 16 اردیبهشت تا 31 مردادماه 96 روزهای شنبه، یکشنبه، دوشنبه، چهارشنبه هرهفته از ساعت 8 تا 18 روزهای سه شنبه و پنجشنبه از ساعت 8 تا 14 به جز ایام تعطیلات رسمی و روز قبل و بعد از تعطیلات چند روزه، عملیات راهسازی همزمان با عبور ترافیک و تنها در یک خط عبور درحال انجام است و سایر محورهای مواصلاتی کشور از ترافیکی روان برخوردار هستند.
براساس این گزارش، محور بوئین زهرا - اشتهارد حد فاصل انتهای حوزه تا محدوده شهری و محور اشتهارد - ماهدشت حد فاصل انتهای محدوده شهری تا پلیس راه ماهدشت و محور ماهدشت - کیانشهر از کیلومتر صفر تا 45 از روز 16 خرداد تا بیستم شهریور ماه روزهای شنبه، یکشنبه، دوشنبه، سه شنبه و چهارشنبه هر هفته از ساعت 7 تا 17به استثنای ایام تعطیلات رسمی و روز قبل و بعد از تعطیلات چند روزه، عملیات راهسازی همزمان با عبور ترافیک و تنها در یک خط عبور اجرا خواهد شد.
پلیس راهور ناجا در ادامه اعلام کرد، محور دیزین -شمشک کیلومتر صفر تا 21 از روز 27 خرداد تا 30 آبان روزهای شنبه، یکشنبه، دوشنبه، سه شنبه هر هفته از ساعت 7 تا 18 به استثنای ایام تعطیلات رسمی و روز قبل و بعد از تعطیلات چند روزه، به علت انجام عملیات راهسازی مسدود می باشد.
پلیس راهنمایی و رانندگی نیروی انتظامی اعلام کرد: مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا با شماره تلفن 120و 88255555 (10 خط) به طور شبانه روزی پاسخگوی وضعیت راه های کشور و امدادرسانی احتمالی به هموطنان است.
اجتمام (1)** 7029**تنظیم: فرهاد شرف پور**انتشار:امیر کاردان راد
برای آگاهی از آخرین اخبار اجتماعی و حوادث ایران و جهان در کانال تلگرام گروه اجتماعی ایرنا:
@irnaej
https://t.me/irnaej

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۸۰۹۵۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز پنجشنبه ۶ اردیبهشت / ترافیک سنگین در محور چالوس

آخرین وضعیت محورهای کشور برای امروز _پنجشنبه ششم اردیبهشت_ اعلام شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، آخرین وضعیت راه‌های کشور تا امروز _پنجشنبه ششم اردیبهشت_ به شرح زیر است:

بر اساس آخرین داده‌های ترافیکی، شاهد ترافیک سنگین در محور چالوس مسیر (جنوب به شمال) حدفاصل پل زنگوله تا سیاه بیشه هستیم.

همچنین تردد روان در محورهای هراز و فیروزکوه، آزادراه تهران - شمال و آزادراه قزوین - رشت (رفت و برگشت) برقرار و محورهای شمالی فاقد هرگونه مداخلات جوی است.

ترافیک در آزادراه تهران - کرج - قزوین حدفاصل شهرک جهان نما تا پل فردیس و حدفصل مهرشهر تا گلشهر و آزادراه قزوین - کرج حدفاصل پل فردیس تا پل کلاک سنگین است.

شاهد بارش باران در برخی از محورهای استان‌های فارس، خراسان شمالی، خراسان رضوی، خراسان جنوبی، کرمان و یزد هستیم.

محور خرم آباد - پلدختر تا اطلاع بعدی مسدود است و تردد از محور جایگزین خرم آباد - کوهدشت و آزادراه خرم آباد - پل زال انجام می‌شود؛ همچنین محور رودبار جنوب - ایرانشهر نیز مسدود است.

طبق داده‌های موجود، محورهای مسدود شامل محورهای زیر اعلام شده است:

محورهای مسدود غیرشریانی

۱- هشتگرد - طالقان

۲- کمربندی جدید خرانق - یزد

۳- اسپکه - بمپور

۴- یزد - دربید

۵- یزد - خضرآباد

۶- اسفندیار - صفاشهر

۷- جکیگور - سرباز

۸- بهاباد - یزد

۹- حاجی آباد - آبیز

۱۰- حاجی آباد - شاهرخت

۱۱- حاجی آباد - آهنگران

۱۲- ایرانشهر - مهرستان

آخرین وضعیت جوی استان‌های کشور

صادق ضیائیان، رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به آخرین وضعیت جوی در کشور اظهار کرد: امروز در بیشتر مناطق نیمه شرقی، در بعضی ساعات رگبار باران و رعد و برق و وزش باد شدید رخ می‌دهد.

وی افزود: روز جمعه در کرمان، نیمه شمالی سیستان و بلوچستان و بعضی نقاط در استان‌های خراسان رضوی، خراسان جنوبی، یزد و ارتفاعات البرز مرکزی، رگبار باران، گاهی رعد و برق و وزش باد انتظار می‌رود.

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا تصریح کرد: شنبه در چهارمحال‌وبختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، ارتفاعات هرمزگان و غرب فارس، افزایش ابر و رگبار باران و احتمال رعد و برق پیش بینی می‌شود.

ضیائیان ادامه داد: یکشنبه در بخش‌هایی از جنوب غرب و جنوب و دوشنبه در ارتفاعات خوزستان و ایلام، بارش پراکنده پیش‌بینی می‌شود و طی دو روز مذکور در سایر مناطق کشور جوی آرام حاکم خواهد بود.

وی گفت: طی پنج روز آینده وزش باد در نوار شرقی کشور تداوم خواهد داشت و در بعضی از ساعات روز وزش باد شدید و گرد و خاک رخ می‌دهد؛ همچنین پنجشنبه تنگه هرمز و دریای عمان و جمعه شرق دریای عمان مواج خواهد بود.

کد خبر 747772

دیگر خبرها

  • اعلام وضعیت تردد در جاده‌های کشور/ ترافیک پرحجم در ۴ محور
  • نظر رئیس پلیس راهور درباره تغییر طرح ترافیک تهران | این سه بزرگراه نیاز شدید به بهسازی آسفالت دارند
  • جوی آرام در جاده‌های کشور/ ترافیک پرحجم در ۴ محور
  • آخرین وضعیت ترافیکی راه‌های البرز/ ۸ اردیبهشت
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز شنبه ۸ اردیبهشت / ترافیک در کدام محورها سنگین است؟
  • وضعیت جاده‌ها/ تردد روان در محورهای هراز و فیروزکوه
  • آخرین وضعیت ترافیکی راه‌های البرز/ ۷ اردیبهشت
  • وضعیت راه‌های کشور؛ ترافیک سنگین در جاده‌های شمالی
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز پنجشنبه ۶ اردیبهشت / ترافیک سنگین در محور چالوس
  • وضعیت راه‌های کشور؛ ترافیک سنگین در جاده‌های چالوس، هراز و آزادراه تهران - شمال