Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه ورزشی: لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور در سال 96 از فردا (سه‌شنبه) با برگزاری دیدار فرش‌‌آرا مشهد و آذرخش بندرعباس آغاز خواهد شد. طبق برنامه قرار است علی کفاشیان سرپرست کمیته فوتسال نیز از نزدیک شاهد دیدار افتتاحیه لیگ برتر باشد. در این فصل تیم‌های مقاومت قرچک و آتلیه طهران قم به لیگ برتر صعود کرده‌اند و طرح و توسعه الوند قزوین هم با وجود سقوط به لیگ دسته اول در فصل پیش، با خرید امتیاز دبیری، در لیگ برتر ماندنی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش بولتن نیوز به نقل از تسنیم، جدا از دلایل کناره‌گیری تیم ریشه‌دار و پر افتخار تبریزی،‌ قطعاً نبود یکی از تیم‌های همواره مدعی لیگ از کیفیت مسابقات خواهد کاست. دبیری که سابقه قهرمانی در لیگ برتر را دارد، پس از پایان لیگ در فصل گذشته اعتراضات شدیدی نسبت به سلیمانی سرپرست دبیری کمیته فوتسال داشت و اعلام کرد در صورت ادامه حضور سلیمانی در رأس کمیته فوتسال،‌ در لیگ برتر شرکت نخواهد کرد.

حالا با غیبت تیم دبیری تبریز، بیشتر نگاه‌ها معطوف به گیتی‌پسند اصفهان، تأسیسات دریایی تهران و مس سونگون است. این سه تیم با عملکرد مطلوبی که در فصل نقل و انتقالات داشته‌اند، بیشتر ملی‌پوشان لیگ را به خدمت گرفتند و اگر اتفاق خاصی نیفتد و تیمی شگفتی‌ساز نشود،‌ دوباره جدال قهرمانی در فصل پیش‌رو بین این سه تیم خواهد بود.

آنطور که از شواهد و آشفتگی پیش فصل لیگ برتر مشخص است،‌ شاید امسال شاهد یکی از آشفته‌ترین فصل‌های لیگ برتر فوتسال باشیم. تیم‌هایی مانند مقاومت قرچک، یاسین‌پیشرو قم (هیئت فوتبال قم)،‌ لبنیات ارژن فارس و شهروند ساری از جمله تیم‌هایی هستند که به سختی خود را برای حضور در لیگ برتر آماده کرده‌اند و وضعیت خیلی خوبی ندارند. شاید یکی از اصلی‌ترین دلایل آشفتگی و به هم ریختگی لیگ برتر فوتسال، اداره شدن کمیته فوتسال توسط سرپرست است. بعد از رفتن افتخاری از این کمیته، کفاشیان نزدیک به یک سال است که با حکم سرپرستی این کمیته را اداره می‌کند و از قرار معلوم هنوز عزمی برای انتخاب رئیس وجود ندارد.

با تمام این مشکلات، لیگ برتر فوتسال کشورمان در سالی که تیم ملی ایران برنامه فشرده‌ای را پیش‌رو دارد و باید در مسابقات قهرمانی آسیا و مسابقات داخل سالن آسیا شرکت کند، می‌تواند کمک زیادی به این تیم کند و جوانان فراوانی را مانند فصول گذشته به تیم ملی تزریق کند.

برنامه مسابقات هفته اول لیگ برتر فوتسال به شرح زیر است:

سه شنبه 6 تیرماه (ساعت 17 )

فرش آرا مشهد- آذرخش بندرعباس (سالن شهید بهشتی مشهد مقدس)

چهار شنبه 7 تیرماه (ساعت 17)

هیئت فوتبال استان قم (یاسین پیشرو قم) – گیتی پسند اصفهان ، (سالن شهید حیدریان قم)

پنجشنبه 8 تیر (ساعت 17)

مس سونگون ورزقان – تاسیسات دریایی ایرانیان، (سالن شهید پور شریفی پور تبریز)
لبنیات ارژن شیراز- مقاومت البرز، (سالن شهید ابوالفتحی شیراز)
آتلیه طهران قم-مقاومت قرچک، (سالن شهید حیدریان قم)
شرکت ملی حفاری ایران – شهروند ساری، (سالن نفت اهواز)

همچنین دیدار تیم‌های طرح و توسعه الوند قزوین و شهرداری ساوه به این علت که روز گذشته (یکشنبه) حضور تیم قزویتی در لیگ برتر مسجل شد، در هاله‌ای از ابهام قرار دارد.

منبع: بولتن نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bultannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بولتن نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۸۱۰۹۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همایش آموزشی زائران تمتع برگزار شد

به گزارش خبرگزاری مهر، در این همایش سرپرست مدیریت حج و زیارت استان تهران، از تشرف حدود ۱۵ هزار زائر از این استان به سرزمین وحی خبر داد.

در این همایش که با حضور نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت، رئیس سازمان حج و زیارت و جمعی از معاونان و مدیران سازمان حج و زیارت و بعثه مقام معظم رهبری برگزار شد، زائران استان تهران که قصد تشرف به سرزمین وحی در حج پیش رو را دارند با اعمال و مناسک این سفر معنوی آشنا شدند.

حجت الاسلام والمسلمین سید عبدالفتاح نواب سرپرست حجاج ایرانی، سید عباس حسینی رئیس سازمان حج و زیارت و چند تن از دست اندرکاران عملیات حج پیش رو در این همایش سخنرانی و توصیه‌هایی به زائران بیان کردند.

محمدرضا حاجی علیزاده سرپرست مدیریت حج و زیارت استان تهران در این همایش ضمن خیر مقدم به مهمانان و زائران گفت: در موسم حج تمتع پیش رو بیش از ۱۵ هزار نفر در قالب ۶۲ کاروان مدینه قبل و ۴۴ کاروان مدینه بعد به سرزمین وحی عزیمت مشرف خواهند شد.

در این همایش عظیم که با حضور پرشمار زائران برگزار شد علاوه بر سخنرانی، توصیه‌های مرتبط با اعمال و مناسک حج و مرثیه سرایی به مناسبت شهادت صادق آل محمد (ص) صورت پذیرفت.

کد خبر 6096557

دیگر خبرها

  • وزیر علوم، تحقیقات و فناوری به قم سفر کرد
  • تیم نوظهور فوتسال ایران به لیگ برتر رسید
  • تیم فوتسال زیر ۲۱ سال ناشنوایان عراق در شاهرود اردو زد
  • زمان قرعه‌کشی جام جهانی فوتسال مشخص شد
  • پرداخت حق بیمه بیش از ۲ هزار زن سرپرست خانوار هرمزگانی
  • صدور قرار دستور موقت برای مربی تیم فوتسال
  • همایش آموزشی زائران تمتع برگزار شد
  • دیدار امیرعبداللهیان و فیصل بن فرحان در بانجول
  • حضور وزیر خارجه در افتتاحیه پانزدهمین اجلاس سران سازمان همکاری اسلامی
  • لقب جدید استقلالی‌ها به پسر ناصر حجازی