Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-05-03@04:18:36 GMT

هیات رئیسه خانه مطبوعات خراسان رضوی مشخص شد

تاریخ انتشار: ۵ تیر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۳۸۱۱۲۶۷

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان رضوی، به نقل از روابط عمومی خانه مطبوعات خراسان رضوی در جلسه فوق‌العاده هیات مدیره خانه مطبوعات استان خراسان رضوی که در مشهد برگزار شد، ضمن تقدیر از هیات مدیره سابق خانه مطبوعات، با توافق‌ اعضا، «سید جلال فیاضی» به عنوان رئیس هیئت مدیره برای مدت دو سال برگزیده شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


همچنین «غلامرضا بنی اسدی» به عنوان نائب رئیس، «حسینعلی آریانی» به عنوان خزانه دار، «ضحی زردکانلو» به عنوان منشی و «محمدجواد رنجبر» به عنوان مدیر روابط عمومی خانه مطبوعات استان خراسان رضوی برای همین مدت انتخاب شدند.
در ادامه جلسه، اعضا ضمن اعلام رضایت از عملکرد مجتبی نوریان مدیر سابق خانه مطبوعات استان به اتفاق بر ادامه مسئولیت وی تاکید کردند که او ضمن تشکر از توجه اعضای هیئت مدیره، به دلایل شخصی از قبول آن عذرخواهی کرد.
در این جلسه پس از بحث و بررسی فراوان درباره گزینه‌های مختلف برای تصدی پست مدیر خانه مطبوعات خراسان رضوی از میان اعضای هیات مدیره و دیگر اعضای خانه مطبوعات، در نهایت دو نفر از اعضای هیئت مدیره برای تصدی پست مدیریت کاندیدا شدند که در ادامه یکی از کاندیداها انصراف داد و «علی پاکباز خسروشاهی» با کسب پنج رای از هفت رای اعضای هیئت مدیره، برای مدت دو سال به عنوان مدیر خانه مطبوعات خراسان رضوی برگزیده شد.
در ادامه جلسه، «محمد جواد رنجبر» عضو هیئت مدیره خانه مطبوعات نیز با کسب شش رای از هفت رای اعضای هیئت مدیره، برای مدت دو سال به عنوان قائم مقام مدیر خانه مطبوعات استان خراسان رضوی برگزیده شد.
در این جلسه همچنین گزارشی از پیگیری های انجام شده درباره برگزاری باشکوه جشن روز خبرنگار و نیز رزرو سوئیت در مجتمع فرهنگی تفریحی چاکسر شمال توسط مسئولان مربوطه ارائه شد.
در انتخابات الکترونیکی هیئت مدیره خانه مطبوعات استان خراسان رضوی که دهم خرداد ماه امسال به طور همزمان با سراسر کشور برگزار شد، با مشارکت حدود ۸۸ درصدی اعضا، «مجتبی نوریان»، «حسینعلی آریانی»، «سید جلال فیاضی»، «غلامرضا بنی اسدی»، «علی پاکباز خسروشاهی»، «ضحی زردکانلو» و «محمد جواد رنجبر» به ترتیب با کسب بیشترین تعداد آرا برای مدت دو سال به عنوان اعضای اصلی هیئت مدیره خانه مطبوعات استان خراسان رضوی برگزیده شدند.
همچنین محمد جمال رستم زاده و محمد علی رضایی برای مدت یک سال به عنوان بازرسان خانه مطبوعات خراسان رضوی انتخاب شدند.

منبع: ایکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۸۱۱۲۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سه نامزد دیگر به لیست شورای ائتلاف اضافه می‌شود

به گزارش «تابناک» به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، امیرابراهیم رسولی سخنگوی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب در گفت‌وگویی درباره برنامه شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی برای دور دوم انتخابات مجلس دوازدهم گفت: با توجه به اینکه ۱۳ نفر از لیست شورای ائتلاف در دور اول انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی به دور دوم انتخابات آمدند لیست مان را با حضور این ۱۳ نفر به‌علاوه سه نفر دیگر از منتخبان خواهیم داشت.

وی اظهار کرد: احتمالا این سه نفر ظرف ۲۴ ساعت آینده توسط شورای ائتلاف انتخاب خواهند شد تا لیست تکمیل شود.

سخنگوی شورای ائتلاف بیان کرد: همان‌طور که در نشست شورای ائتلاف که در روز سه‌شنبه در مسجد نور خیابان فاطمی برگزار شد وحدت با جبهه پایداری وجود دارد و آقای قالیباف، آقای حدادعادل و آقای آقاتهرانی به همراه حدود ۱۵۰ نماینده منتخب مجلس دوازدهم در این نشست حضور داشتند لذا وحدت بین جریان‌ها ادامه خواهد داشت.

رسولی گفت: بعد از انتخابات ۱۱ اسفند جلسات مختلفی در گوشه و کنار برگزار شده و شورای ائتلاف هم به‌عنوان یک جریان سیاسی از منتخبان مجلس دوازدهم برای حضور در نشست دعوت کرد که نزدیک به ۱۵۰ نماینده در این نشست شرکت کردند و اولین پیام آن همدلی و همفکری است تا مجلس دوازدهم یک مجلس کارآمد و مفید برای کشور باشد.

وی درباره ترکیب هیئت‌رئیسه مجلس دوازدهم اظهار کرد: نظر نمایندگان است که ترکیب هیئت‌رئیسه را مشخص می‌کند لذا افرادی که از نظر تجربه و کارآمدی می‌توانند در اداره مجلس موثر باشند را انتخاب خواهند کرد و ما به‌عنوان شورای ائتلاف تلاش می‌کنیم که وحدت حفظ شود و در مجلس دوازدهم شاهد ایجاد هیئت‌رئیسه قوی و کارآمد باشیم

دیگر خبرها

  • کودتای ۵۰ میلیاردی در استقلال | دلیل برکناری خطیر از مدیرعاملی مشخص شد
  • گزینه اصلی مدیرعاملی استقلال مشخص شد
  • سه نامزد دیگر به لیست شورای ائتلاف اضافه می‌شود
  • انتصاب رییس جدید هیات کوراش مشهد
  • تغییرات در رأس باشگاه استقلال؛ سمیعی جانشین خطیر شد
  • دلیل برکناری خطیر مشخص شد
  • مدت مسئولیت اعضای هیات مدیره اتحادیه ها مغایر قانون نیست
  • ۵۰ تشکل کارگری خراسان رضوی فعالیتی ندارند
  • واکنش فدراسیون فوتبال به تغییر نام استقلال!
  • اعضای هیات مدیره پدیده مشخص شدند