Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایسکانیوز و از پایگاه خبری وزارتخانه مزبور، اکنون به ‌استثنای محورهای مسدود و ممنوع، بقیه محورهای مواصلاتی کشور باز و تردد درآنها به ‌روال عادی در جریان است.
همچنین سهم وسایل نقلیه سنگین 13 درصد از کل تردد مورد بررسی را نشان داد، اوج تردد بین ساعات 19 الی 20 ثبت شد و کمترین تردد بین ساعات سه الی چهار صبح صورت پذیرفته که هموطنان با آگاهی از این شرایط، می‌توانند ساعات مناسب ‌تری را برای سفر خود انتخاب نمایند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


براساس این گزارش در 24 ساعت گذشته آزاد راه کرج - قزوین، کرج - تهران و بلعکس، قزوین - کرج ، تهران - قم، تهران - شهریار، آزاد راه ساوه - تهران و بلعکس، تهران - جاجرود و تبریز ایلخچی بیشترین حجم تردد را داشتند که از رقم 131 هزار و 157 تردد بالاترین میزان و تا 60 هزار و 826 رفت وآمد به عنوان کمترین رقم ثبت شده است.
محدودیت‌های ترافیکی ایام عید سعید فطر ۱۳۹۶
از تاریخ ۴ تیر ۹۶ لغایت ۱۰ تیر ۹۶
تردد موتور سیکلت از ساعت 12 ظهر روز یکشنبه چهارم تیرماه (دیروز) الی ساعت 6 روز شنبه 10 تیر از محورهای کرج – چالوس، هراز، فیروزکوه و محورتهران – سمنان – مشهد و، محور های قوچان-مشهد، سبزوار-مشهد و تربت حیدریه-مشهد وبالعکس ممنوع است.
تبصره-تردد موتور سیکلت های انتظامی و امدادی برای انجام ماموریت های ضروری در مسیر مجاز جریان ترافیک بلامانع خواهد بود.

* محور کرج – چالوس
تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت کماکان در محور کرج – چالوس و بالعکس ممنوع شده است.
تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 12 روز دوشنبه مورخ پنجم تیر الی یک بامداد روزسه شنبه ششم تیر از مرزن آباد به سمت کرج ممنوع است و با اعلام مامورین پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 15 روز دوشنبه پنجم تیر الی یک بامداد روز سه شنبه ششم تیر از کرج به سمت مرزن آباد بصورت یکطرفه صورت می گیرد.

* محور هراز
تردد انواع تریلر در محور هراز کماکان از سوی پلیس راه ممنون است.
تردد کلیه کامیون ها و کامیونت ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی ازساعت هشت صبح روز یکشنبه چهارم تیر الی 6 روز چهارشنبه هفتم تیر وهمچنین از ساعت هشت الی 24 روز پنج شنبه هشتم تیر و از ساعت هشت صبح روزجمعه 9 تیر الی ساعت12 روز شنبه دهم تیر از محور هراز ممنوع شده است.

* محور فیروز کوه

تردد کلیه تریلرها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت هشت صبح الی 24 روزهای دوشنبه پنجم تیر و سه شنبه ششم تیر و جمعه نهم تیر از تهران به قائمشهر و بالعکس ممنوع اعلام شد.

604

منبع: ایسکانیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۸۱۱۳۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ریزش برداری در ۳۸ مقطع از محور‌های ایلام انجام شد

سید زاهدین چشمه خاور مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ایلام با بیان اینکه تمام راه‌های اصلی استان باز بوده و مشکلی برای تردد خودرو‌ها وجود ندارد، اظهار داشت: در بارش‌های اخیر نیرو‌های راهداری بیش از ۳۸ مورد ریزش‌برداری را در سطح جاده‌های فرعی و اصلی استان انجام داده‌اند.

وی گفت: براساس رصد دوربین‌های نظارت تصویری مرکز مدیریت راه‌های استان و همچنین طبق گزارشات ارسالی از ادارات تابعه در ۱۲ محور از شهر‌های این استان شبانه روز گذشته بارش باران گزارش شده است.

وی به فعالیت و استقرار ۱۶ راهدارخانه ثابت و سیار در سطح استان اشاره کرد و گفت: در شبانه روز گذشته ۵۶ نیروی راهدار با ۳۱ دستگاه ماشین آلات برای انجام این ریزش‌برداری‌ها به‌کارگیری شد.

چشمه خاور ادامه داد: به هم استانی‌های گرامی توصیه می‌شود پیش از سفر برای اطلاع از آخرین وضعیت راه‌های استان به سامانه اطلاع‌رسانی ۱۴۱ مرکز مدیریت راه‌های استان مراجعه نمایند.

باشگاه خبرنگاران جوان ایلام ایلام

دیگر خبرها

  • ۷۵ میلیون تردد بین استانی در فروردین ثبت شد؛ رشد ۱۳ درصدی ترددها
  • ۸۴۹ هزار تردد در تعطیلات نیمه اول اردیبهشت در جاده‌های مازندران
  • افزایش ۸۱ درصدی صادرات از پایانه مرزی بیله سوار
  • هشدار درباره تردد غیر ضروری در محور‌های خوزستان
  • افزایش ۲۵ درصدی تردد خودرو بین استانی در بوشهر
  • ترافیک سنگین در آزادراه قزوین کرج تهران
  • کاشت ساختمان در پارک‌های تهران؛ ممنوع یا مجاز؟
  • تمامی محورهای منتهی به تهران قفل شد
  • ریزش برداری در ۳۸ مقطع از محور‌های ایلام انجام شد
  • ریزش برداری در ۳۸ مقطع از محورهای ایلام انجام شد