Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جهان نيوز»
2024-05-07@23:05:44 GMT

کورش اسدی به خانه ابدی بدرقه شد

تاریخ انتشار: ۵ تیر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۳۸۱۲۵۹۶

کورش اسدی به خانه ابدی بدرقه شد

مراسم تشییع پیکر «کورش اسدی»، نویسنده فقید صبح روز دوشنبه (۵ تیر) از مقابل خانه هنرمندان برگزار شد.
به گزارش جهان نيوز، پیکر زنده‌یاد کوروش اسدی امروز با حضور نویسندگان، شاعران، مترجمان و علاقه‌مندان وی از مقابل خانه هنرمندان به سمت خانه ابدی در قطعه نام‌آوران بهشت زهرا (س) بدرقه شد.
زنده‌یاد کوروش اسدی، ساعت ۲۳ روز جمعه (دوم تیرماه) در منزل شخصی خود در تهران درگذشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

«باغ ملی»، «بوکه‌باز»، «کوچه ابرهای گمشده» و «گنبد کبود» آثار منتشر شده از این نویسنده مطرح کشورمان است.
او در ۱۸ مرداد ۱۳۴۳ در آبادان زاده شد و شروع داستان‌نویسی‌اش از دوران نوجوانی‌اش بود. اسدی در سال ۱۳۶۶ یا ۱۳۶۷ اولین داستان جدی‌اش را نوشت که بعدها مجموعه داستان شد.
مجموعه داستان «باغ ملی» او در سال ۱۳۸۳ برنده چهارمین دوره جایزه گلشیری در بخش مجموعه داستان شده بود.

منبع:باشگاه خبرنگاران

منبع: جهان نيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jahannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جهان نيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۸۱۲۵۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمالشهر صاحب بیمارستان جدید می‌شود

شهردار کمالشهر با اشاره به اهمیت توسعه فضای درمانی در سطح شهر گفت: با توجه به جمعیت موجود یک بیمارستان جدید در این شهر احداث می‌شود.

محمد اسدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در البرز با اشاره به اینکه ارتقاd سرانه‌های شهری با توجه به توسعه شهر و افزایش جمعیت به صورت ویژه در دستور کار است، اظهار کرد: در این راستا نقاط ضعف و کمبودهای شهری شناسایی و برنامه‌ریزی در راستای بهبود شرایط صورت گرفته است.

وی با بیان اینکه از جمله چالش‌های موجود در کمالشهر کمبود سرانه درمانی است، افزود: با گروهی از سرمایه گذاران نشست برگزار شد تا در راستای تأمین زمین و تکمیل تجهیزات یک بیمارستان جدید اقدام کنیم.

شهردار کمالشهر از افزایش سرانه درمانی با احداث یک باب (بیمارستان) دیگر در کمالشهر خبر داد و خاطرنشان کرد: حضور و مشارکت بخش خصوصی در احداث و بهره‌برداری پروژه‌های مختلف شهرداری همچون جهشی چشمگیر، شهر را به سمت آبادانی و پیشرفت می‌برد.

اسدی با اشاره به لزوم جذب سرمایه‌گذار به عنوان بازوی توانمند آبادانی شهر، اضافه کرد: به دلیل محدودیت بودجه شهرداری، لزوم مشارکت سرمایه‌گذاران بسیار محسوس و قابل اهمیت است.

وی با اشاره به برگزاری جلسه با سرمایه‌گذار بخش خصوصی گفت: این نشست دارای ابعاد مثبت از جمله ثبت سند قطعی ملک ۱۷ هزار متری واقع در ابتدای خرمدشت بود که می‌تواند منتج به احداث و افتتاح پارک بزرگ خرمدشت شود.

شهردار کمالشهر با تاکید بر احداث یک باب بیمارستان در شهر گفت: در نظر است با هدف بهبود و ارتقای سطح کیفی و کمی خدمات درمانی در شهر و افزایش سرانه درمان، بیمارستانی با احداث و افتتاح شود.

اسدی در خصوص موقعیت جغرافیایی این واحد بیمارستانی، اضافه کرد: محل این بیمارستان در انتهای پارکینگ بوستان ابتدای خرمدشت و در بلوار پیام است.

کد خبر 750988

دیگر خبرها

  • داستان قتل مدیر عالیرتبه شهرداری تهران با خیانت همسرش
  • «توافق‌نامه» همچنان معتبر است/ تمدید اجرا
  • کمالشهر صاحب بیمارستان جدید می‌شود
  • کارگر غسالخانه قم کارگر نمونه استان شد
  • عمو مسعود باشکوه بدرقه شد
  • ببینید | بدرقه صدای فراموش‌نشدنی ورزش
  • بدرقه صدای خاطره‌انگیز رادیو به خانه ابدی
  • «عیسی بخشی» در خانه ابدی آرام گرفت
  • تصاویری از مراسم بدرقه زنده یاد مسعود اسکویی
  • آمار ابدی مسی: 1200 گل + پاس گل!