Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پول نیوز»
2024-04-28@09:29:55 GMT

پهنای باند در گلستان افزایش یافت

تاریخ انتشار: ۵ تیر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۳۸۱۲۷۲۱

پول‌نیوز-مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان گلستان گفت: در چند سال اخیر، پهنای باند در استان گلستان ۳.۷ برابر افزایش پیدا کرده است.
حسین مومنی ظهر امروز در آیین افتتاح پروژه‎های متمرکز حوزه ICT استان گلستان اظهار داشت: در کمتر از 3 ماه دو بار حضور آقای واعظی را در استان داریک و با حضورشان مردم استان گلستان از پروژه‎های خوبی بهره‎مند شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی تصریح کرد: در دولت تدبیر و امید 2 اولویت توسعه زیرساخت‎ها و توسعه کسب و کارها و اشتغال در حوزه فناوری ارتباطات توجه شده است.
مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان گلستان ادامه داد: از اقدامات دولت تدبیر و امید باید به 57 برابر شدن شبکه انتقال اشاره کرد و همچنین پهنای باند در استان گلستان 3.7 برابر افزایش پیدا کرده است.
مومنی یادآور شد: در ابتدای دولت یازدهم در هیچ یک از شهرهای استان خدمات G3 و یا G4 نداشتیم و در حال حاضر 27 شهر استان از این نعمت برخوردار هستند.
360 میلیارد تومان سرمایه‎گذاری در حوزه توسعه زیرساخت‎ها ICT استان گلستان
وی با بیان اینکه از ابتدای دولت تاکنون فیبرنوری ما از 630 کیلومتر به یک‌هزار و 449 کیلومتر افزایش پیدا کرده ، گفت: انقلابی در توسعه زیرساخت‎ها ای.تی در کشور در دولت تدبیر و امید انجام شده است.
مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان گلستان یادآور شد: اولویت دوم توسعه کسب و کارها و اشتغال بود امسال را مقام معظم رهبری سال را "اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال" نامگذاری کرده و در سفر 19 فروردین سال 1396 با حضور وزیر طرح تکاپو در حوزه آی.سی.تی در استان تبیین شد.
وی افزود: میزان سرمایه‎گذاری در پروژه‎هایICT استان، 258 میلیارد تومان است که امروز با حضور وزیر ارتباطات افتتاح می‎شود و از ابتدای دولت یازدهم نیز 360 میلیارد تومان سرمایه‎گذاری در حوزه توسعه زیرساخت‎ها ICT انجام شده است.
مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان گلستان تاکید کرد: 137 میلیارد تومان برای توسعه فیبر و پهنای باند در استان گلستان اختصاص داده شده است.

منبع: پول نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۸۱۲۷۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رویکرد دولت سیزدهم توسعه زیرساخت های آموزشی در خارگ است

به گزارش خبرنگار مهر، محمدرضا دشتی زاده ظهر جمعه در بازدید از مراحل اجرایی مدرسه شهدای پتروشیمی خارگ اظهار داشت: توسعه و افزایش زیر ساخت‌های آموزشی و پرورشی به صورت مستمر در دستور کار مجموعه دولت سیزدهم قرار داشته و پیگیری شده است.

وی اضافه کرد: در همین راستا جزیره راهبردی خارگ نیز همگام به دولت با حمایت شرکت پتروشیمی خارگ اقدام به ساخت مدرسه شهدای پتروشیمی خارگ کرد.

بخشدار ویژه خارگ افزود: در جوامع امروزی دستگاه تعلیم و تربیت از ابزارهای مهم تحقق اهداف و مقاصد اجتماعی محسوب می‌شود که بسترساز رشد و توسعه اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی جامعه را فراهم می‌کند چرا که بدون شک امروزه آموزش و پرورش از مهم‌ترین مؤلفه‌های تأثیر گذار در روند توسعه پایدار در کشور هاست.

وی با اشاره به مراحل اجرایی مدرسه شهدای پتروشیمی خارگ اضافه کرد: تاکنون این پروژه مهم آموزشی تاکنون بیش از ۵۵ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

بخشدار ویژه خارگ تصریح کرد: دولت مردمی سیزدهم با درک درست و منطقی از اهمیت و نقش آموزش و پرورش در دستیابی به توسعه همه جانبه و پایدار، بیشترین توجه را در این دوره به دستگاه تعلیم و تربیت جزیره خارگ داشته است، در دولت سیزدهم، ایران قوی با مدرسه و دانش آموز قوی مورد اهتمام است.

کد خبر 6089079

دیگر خبرها

  • پایش سطح زیرکشت محصولات استراتژیک کشاورزی با استفاده از داده‌های فضایی
  • روستای «بن بید» به شبکه ملی اطلاعات متصل شد
  • ۱۱۵ کیلومتر فیبر نوری در شهرهای استان بوشهر اجرا شد
  • کرمانشاه صاحب «سرزمین اقتصاد دیجیتال» می‌شود
  • حضور معاون وزیر حمل‌ونقل و زیرساخت ترکیه در غرفه همراه اول
  • پیگیری پروژه‌های مهم اقتصاد دیجیتال در استان کرمانشاه
  • رویکرد دولت سیزدهم توسعه زیرساخت های آموزشی در خارگ است
  • گام بلند شهرداری اصفهان در بودجه‌ریزی حوزه فناوری اطلاعات
  • شرکت‌های دانش بنیان و واحدهای فناور کرمانشاه توسعه می‌یابند
  • وعده تأمین اینترنت برای روستاهای بالای ۲۰ خانوار کشور