Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان هایباشگاه خبرنگاران جوانازکرمانشاه ؛سرهنگ حیدری سرپرست پلیس راه استان کرمانشاه گفت: ساعت ۱۳ بعد از ظهر امروز در محور فرعی سراب ۳ کشته بر اثر برخورد پژو ۲۰۶ با سواری ۴۰۵ در محور سراب نیلوفر به کوزران (از توابع کرمانشاه) بر اثر برخورد سواری پژو ۲۰۶ با سواری پژو ۴۰۵ دونفر از سرنشینیان سواری ۴۰۵ و یکی از سرنشینان پژو ۲۰۶ جان باختند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ حیدری علت این حادثه را تجاوز به چپ پژو ۲۰۶ اعلام کرد.

انتهای پیام/ز

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۸۱۳۵۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توقیف خودروهای دارای تخلفات مخاطره آمیز تا پایان تعطیلات نوروز

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز کرمانشاه، سرهنگ محمد حیدری گفت: از آنجا که یکی مهمترین علل تصادفات در معابر درون شهری انجام تخلفات حادثه ساز توسط برخی رانندگان است ، امسال بیش از ۷هزار دستگاه به دلیل مواردی همچون  سرعت بالا، حرکات نمایشی، آلودگی صوتی، دور دورکردن، ایجاد صدای ناهنجار، پلاک مخدوش، حرکات مارپیچ  در معابر درون شهری شناسایی وتوقیف سیستمی شده اند.

وی افزود: از این تعداد بیش از ۲۵۰۰ دستگاه در پارکینگ توقیف و پس از اعمال قانون، ثبت نمرات منفی و اخذ تعهد و آموزش های لازم ترخیص شده اند.

سرهنگ حیدری گفت: خودروهای که درایام نوروز به دلیل انجام حرکات مخاطره آمیز  توسط پلیس توقیف شوند تا پایان تعطیلات نوروز(۱۴ فروردین۱۴۰۳)  در پارکینگ نگهداری می شوند.

 

دیگر خبرها

  • واژگونی سواری در کاشان ۳ کشته و ۲ مصدوم برجا گذاشت
  • نقص فنی حادث، جان چهار نفر را گرفت
  • پیش بینی تردد بیش از ۲ میلیون و ۹۰۰ هزار خودروی سواری در جاده‌های کشور
  • اعتقادی به مرزبندی و محدودیت بُروز استعدادها ندارم
  • توقیف خودروهای دارای تخلفات مخاطره آمیز تا پایان تعطیلات نوروز
  • تصادف زنجیره‌ای مینی‌بوس و چند سواری در سبزوار ۲۰ مصدوم داشت
  • جان باختن زوج جوان در حادثه رانندگی محور بردسکن به خلیل آباد
  • شهرستان‌های گرمسیری استان مستعد پرورش ماهیان خاویاری
  • تصادف یک کامیون با ۲ خودرو در کمربندی شیراز
  • کشف ۲۲ هزار عدد قرص ترامادول قاچاق در نهبندان