Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرهنگ رضا شیراوژن شامگاه دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: عصر امروز خودرویی با پلاک منطقه آزاد اروند بدون توجه به ایست بازرسی وارد آزادراه پل زال - خرم آباد شد.
وی اضافه کرد: ماموران انتظامی برای توقیف این خودرو به پاسگاه بعدی اطلاع دادند که در نهایت خودروی متخلف متوقف شد اما سرنشین خودرو از محل متواری شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سرهنگ شیراوژن با تاکید بر اینکه هیچگونه حادثه تروریستی در این مسیر رخ نداده است، بیان کرد: راننده خودرو پس از چند ساعت برای دریافت خودرو به پاسگاه مراجعه کرد.
گفتنی است عصر امروز در برخی کانال های فضای مجازی خبری مبنی بر حضور تروریست ها در آزاد راه پل زال - خرم آباد منتشر شد که مسئولان مربوطه این خبر را تکذیب کردند.
7274/3022
خبرنگار: مریم نریمانی ** انتشاردهنده: احسان کردی

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۸۱۴۵۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترافیک سنگین در آزاد راه کرج - تهران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز البرز؛ زندی فر گفت: ترافیک در آزادراه کرج - تهران از کرج تا کیلومتر بیست و پنج این محور، سنگین، از این نقطه تا عوارضی قدیم تهران، نیمه سنگین و از این نقطه تا تهران نیز به همین صورت است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای البرز گفت: ترافیک در آزادراه تهران - کرج از پایتخت تا عوارضی قدیم این شهر و از این نقطه تا کرج، نیمه سنگین است.
 
او افزود: ترافیک در آزادراه کرج - قزوین از ترمینال شهید کلانتری تا گلشهر،  سنگین و عکس آن  نیمه سنگین است.
زندی فر گفت: آمد و شددر مسیر رفت و برگشت بین آبیک و طالقان روان است

دیگر خبرها

  • قیمت خودرو امروز ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • یک کشته در سانحه رانندگی در آزادراه قزوین - زنجان
  • یک کشته در سانحه رانندگی در آزادراه قزوین- زنجان
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز پنجشنبه ۶ اردیبهشت / ترافیک سنگین در محور چالوس
  • نرخ جدید عوارض آزادراه خرم آباد - پل زال اعلام شد
  • از کلاهبرداری به بهانه فروش سوالات کنکور تا مرگ ۳ نفر در حادثه رانندگی در فارس
  • قیمت محصولات ایران‌خودرو سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳؛ رانا و ۲۰۷ امروز چقدر فروخته می‌شوند؟
  • اعلام نرخ جدید عوارض آزادراه خرم‌آباد - پل‌زال
  • ترافیک سنگین در آزاد راه کرج - تهران
  • ۵ مصدوم بر اثر برخورد خودرو با گاردریل در آزاد راه قزوین - رشت