Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - نماينده مردم قم در مجلس شوراي اسلامي گفت: پرتاب موشک‌هايي که آماده بودند موجودات زنده را به فضا ببرند، با شکل‌گيري دولت يازدهم متوقف شد و توقف اين پروژه تا به امروز ادامه دارد.

به گزارش سرويس سياسي جام نيـوز، نماينده مردم قم در مجلس شوراي اسلامي گفت: پرتاب موشک‌هايي که آماده بودند موجودات زنده را به فضا ببرند، با شکل‌گيري دولت يازدهم متوقف شد و توقف اين پروژه تا به امروز ادامه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



حجت‌الاسلام مجتبي ذوالنور پيش از ظهر امروز در جمع مردم در حسينيه شهداي روستاي فردو با اشاره به قدرت موشکي ايران اظهار کرد: دليل اينکه دشمنان به کشورمان حمله نمي‌کنند، قدرت بازدارنده موشکي ايران است.

وي ادامه داد: به سطحي از بازدارندگي رسيديم که ريسک و هزينه حمله را براي دشمن بالا برديم، آمريکا 36 پايگاه در منطقه دارد که نزديک ترين آن به ما در بحرين است، هيچ کدام از اين پايگاه‌هاي ارتش آمريکا در منطقه خارج از برد موشکي ما نيستند.

نماينده مردم قم در مجلس شوراي اسلامي افزود: در عرصه‌هاي مختلف همچون هسته‌اي و موشکي در سايه تحريم به بالاترين رشد رسيديم، موشک‌هايي که آماده بودند، موجودات زنده به فضا ببرند، پرتابشان با شکل‌گيري دولت يازدهم متوقف شد و توقف اين پروژه تا به امروز ادامه دارد.

ذوالنور پيشرفت ايران در زمينه فضايي را مايه شگفتي جهان دانست و تصريح کرد: اما در حوزه‌هايي که تحريم چندان متوجه آن‌ها نبود، پيشرفت چنداني نداشتيم، دليلش اين بود که اين حوزه‌ها متصل به دولت‌ها بود و سياسي کاري در آن وجود داشت، اما در حوزه‌هايي که به دولت‌ها متصل نبود و به نوعي به ولي فقيه اتصال داشت، پيشرفت‌هاي چشمگيري داشتيم.

وي ادامه داد: روحيه بسيجي و جهادي در حوزه‌هايي همچون موشکي توانست که اين حوزه‌ها را متحول کند و امروز هم کشور به اين روحيه و تفکرات نياز دارد، نياز امروز کشور تفکرات ارزشي و ولايتمداري است و مديران ما نياز به روحيه دنياگريزي و تقوا دارند.

نماينده مردم قم در مجلس شوراي اسلامي افزود: آمار طلاق در شهر تهران در حال نزديک شدن به 40 درصد است و مديران بايد به اين مساله توجه کنند، رهبر معظم انقلاب بارها به بحث‌هاي آسيب‌هاي اجتماعي تاکيد داشتند و نياز امروز است که دولتمردان به اين بحث‌ها توجه کنند و آدرس‌هاي اشتباهي را به مردم ندهند.

ذوالنور با اشاره به حاشيه‌هاي راهپيمايي روز قدس در تهران اظهار کرد: در اين راهپيمايي چند نفر خودسر شعارهايي را عليه رئيس جمهور دادند، چند روز است که فضاي رسانه‌اي کشور درگير اين مساله شده است، اما چرا در فتنه 88 که عليه امام خميني(ره) شعار دادند و تصاوير امام راحل را آتش زدند، برخي سکوت کردند و چيزي نگفتند؟ اين رسانه‌ها آن‌زمان کجا بودند؟

وي ادامه داد: اينکه برخي شعارهايي را عليه رئيس جمهور در راهپيمايي روز قدس دادند، کار بدي بود و ما اين حرکت را تائيد نمي‌کنيم، دستگاه قضايي بايد اين مساله را بررسي و با خاطيان برخورد کند، اما چرا در دوران فتنه که علاوه بر رئيس جمهور منتخب به تمام ارکان نظام توهين شد، برخي در کنار فتنه‌گران حرکت کردند.

نماينده مردم قم در مجلس شوراي اسلامي افزود: برخي هنوز هم حاضر نيستند که از فتنه 88 اعلام برائت کنند، اما چه شده است که به دليل اقدام خودسرانه چند فرد در راهپيمايي روز قدس، تمام تريبون‌هاي کشور فعال مي‌شوند، چون مي‌خواهند که به مردم آدرس اشتباهي بدهند تا آن‌ها به دنبال مطالبات اصلي خودشان نباشند و نگويند که بيکاري براي ما مشکل به وجود آورده است.

ذوالنور در پايان شعار چند نفر در راهپيمايي روز قدس را مساله اصلي مردم ندانست و خاطرنشان کرد: امروز بيکاري هشت ميليوني، مشکل اصلي مردم است و نبايد آدرس اشتباهي به مردم بدهيم، تقواي مديران اين است که به امور اصلي مردم بپردازند.

نسيم
202


منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۸۱۵۰۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت هزارو۱۲۷ میلیاردتومانی ازسبدامنیت غذایی مردم سیستان وبلوچستان

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز سیستان وبلوچستان،خلیل‌احمد سلامی گفت: طرح کالابرگ الکترونیکی در دولت سیزدهم برای بهبود سبد معیشت مردم اجرایی شد که دریکسال اخیر شهروندان سیستان و بلوچستان از آن بخوبی استقبال کردند.
وی افزود: در بازه زمانی یکساله طرح کالابرگ الکترونیکی، بیش از ۶۷۰ هزار خانوار در استان از این طرح استقبال کردند.
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان با بیان اینکه گردش مالی این طرح در سیستان و بلوچستان نیز سه هزار و ۶۷۰ میلیارد تومان است، اظهار کرد: از این مبلغ، دو هزار و ۱۰۵ میلیارد تومان توسط مردم بصورت نقدی وهزار و ۵۴۶ میلیارد تومان آن بصورت یارانه توسط دولت پرداخت شده است.
سلامی در خصوص طرح فجرانه هم گفت: از هفدهم بهمن سال قبل که این طرح آغاز شد، در مرحله اول، ۵۴۶ هزار خانوار، در مرحله دوم ۴۵۲ هزار خانوار و در مرحله سوم که تا ۱۷ اردیبهشت ادامه دارد، تا الان ۳۷۰ هزار خانوار با مراجعه به چهار هزار و ۲۰۰ فروشگاه مجری طرح در استان، یازده قلم کالای تعریف شده را خریداری کردند.
وی ادامه داد: میزان یارانه تشویقی اختصاص یافته توسط دولت سیزدهم از ابتدای طرح فجرانه تا الان در سیستان و بلوچستان، هزار و ۱۲۷ میلیارد تومان است.
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان همچنین در ادامه از کاهش ۱۰ درصدی حوادث ناشی از کار در سال گذشته در استان خبر داد .

دیگر خبرها

  • برنامه‌های امروز رادیو ارومیه یازدهم اردیبهشت
  • فضاپیمای رباتیک چین در روزهای آینده به ماه می‌رود
  • طرح کالابرگ ادامه می یابد؟
  • پرتاب ۳۰ موشک به پایگاه میرون ارتش رژیم صهیونیستی
  • خروش مردم انگلیس در حمایت از فلسطین
  • بادبان خورشیدی ناسا در فضا باز شد
  • موضوع چای دبش را لاپوشانی کردند
  • نماینده مجلس : موضوع چای دبش را لاپوشانی کردند
  • حمایت هزارو۱۲۷ میلیاردتومانی ازسبدامنیت غذایی مردم سیستان وبلوچستان
  • محمودزاده: موضوع چای دبش را لاپوشانی کردند