Web Analytics Made Easy - Statcounter

تهیه کننده سریال «پرستاران» بیان کرد که فاز دوم این سریال از فصل اول آن جذاب تر شده است.

داود هاشمی تهیه کننده سریال «پرستاران» درباره پایان ضبط فاز دوم این مجموعه به خبرنگار مهر گفت: ضبط و تصویربرداری این پروژه هفته گذشته به پایان رسید و ما در حال آماده سازی سریال برای پخش از شبکه هستیم.

وی با اشاره به تلاش عوامل این سریال عنوان کرد: با همکاری محمد میرزابیگی معاون پرستاری و سیدمحمد هادی ایازی به عنوان قائم مقام وزیر بهداشت در امور مشارکت های اجتماعی یک اورژانس واقعی برای این سریال ساخته و استانداردهای آن رعایت شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

من به خاطر ندارم جز برای سریال های تاریخی مکانی مستقل به عنوان لوکیشن فیلمبرداری ساخته شود. علاوه بر این مکان در حین ساخت هم وسایل واقعی به ما دادند و آنجا تجهیز شد.

هاشمی با اشاره به پایان تصویربرداری فاز دوم سریال به کارگردانی شهرام شاه حسینی اظهار کرد: فاز دوم در تاریخ ۳۰ خرداد با حضور دکتر ایازی بعد از ۱۱ ماه تولید تمام شد. یکی از مشکلات ما که سریال به ۲ فاز تقسیم شد این بود که قرار بود ابتدا ضبط سریال به پایان برسد و بعد پخش شود اما حین تولید از ما درخواست کردند که روی آنتن برویم.

وی درباره جزییات فاز دوم سریال اظهار کرد: فاز دوم ۲۶ قسمت است که ۱۲ قسمت برای بازبینی تحویل داده شده و باقی قسمت ها هم مراحل تدوین و صداگذاری را طی می کند.

تهیه کننده سریال «همه چیز آنجاست» درباره زمان پخش نیز یادآور شد: ما قرار بود پخش سریال را از ۹ تیر شروع کنیم اما با توجه به همزمانی با سالگرد ربودن جاویدالاثر متوسلیان، مینی سریال «ایستاده در غبار» در آن زمان روی آنتن می رود و «پرستاران» از ۱۶ تیر روی آنتن می رود.

وی ادامه داد: ابتدا خلاصه ای از قسمت های قبل نمایش داده می شود. ما فیدبک هایی را که از مخاطبان گرفته ایم در فاز دوم سریال لحاظ کرده ایم و فاز دوم جذاب تر می شود.

تهیه کننده «خداحافظ بچه» درباره انتقادات به سریال اظهار کرد: درباره هیچ صنفی نمی توان سریالی ساخت که آن صنف راضی باشد. ما در این سریال از هر دو سو متهم بودیم، عده ای می گفتند به پرستاران ظلم شد و از طرف دیگر مخاطبان آنچه را ما از پرستاران نمایش دادیم واقعی نمی دانستند. کسانیکه در یک صنف کار می کنند نگاهی تخصصی به فیلم و سریال دارند در حالیکه باید مثل یک قصه به اثر نگاه کنند.

هاشمی در پایان با اشاره به مشارکت نهادهای مختلف در تولید این سریال بیان کرد: اقتضای فیلمنامه باعث شد کار اینقدر طول بکشد و لازم است از دوستان وزارت بهداشت و معاونت های مربوطه و همچنین سیمافیلم و بیمارستان نور افشار یاد کنیم که بسیار ما را حمایت کردند.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۸۱۵۳۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اردیبهشت؛ماه جذاب استقلال - تراکتور/این بازی مساوی نمی‌شود!

ایمان گودرزی؛ نام استقلال و تراکتور در کنار هم همیشه نوید یک بازی جذاب و دیدنی را می‌دهد، اما زمانی داستان جذاب تر می‌شود که این بازی در وسط بهار و در ماه اردیبهشت برگزار شود. این ماه در تقابل های این دو تیم دو ویژگی دارد؛ این بازی مساوی نخواهد شد و دیگری اینکه بازی ها حتما پر گل بوده است. در ۳ بازی قبلی دو تیم در دومین ماه سال، ۱۸ گل زده شده و این یعنی هر دوئل این ماه به طور متوسط ۶ گل داشته است. برای اولین بار، رویارویی دو تیم در اردیبهشت ماه به میزبانی تبریز برگزار خواهد شد.

آتش بازی سامان نریمان جهان؛ ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۴

در لیگ چهاردهم، زوج او و ادینیو، احتمالا بدترین روز مربیگری امیر قلعه‌نویی در استقلال را رقم زدند. دقیقه ۶، ادینیو ساخت و نریمان‎‌جهان نواخت. استقلال دقیقه ۳۰ بازی را مساوی کرد. ولی ادینیو با گل دقیقه ۱+۴۵ مهمان را برنده راهی رختکن کرد.

در نیمه دوم، بازهم ادینیو ساخت تا نریمان‌جهان، گل دومش را بزند. و درنهایت هت‌تریک شماره ۷ در دقیقه ۸۴ کامل شد و رای به برتری ۴ یک تیم تونی اولیویرا داد.

رحمتی بازنده کل کل با قلعه نویی؛ ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۵

نبردی که از همان ابتدا با واکنش مهدی رحمتی به اعتراضات امیر قلعه‌نویی وارد چالش شد، را درنهایت مهمان برد. استقلال با گل امین حاج‌محمدی از تراکتور جلو افتاد. مهمان در همان نیمه اول، کامبک زد و با گل به خودی نورافکن و سوپرگل رفیعی، ۲ یک و برنده به رختکن رفت. استقلال در ابتدای نیمه دوم، بازی را با گل شهباززاده مساوی کرد ولی اشتباه مرگبار دقیقه ۷۹ حاج‌محمدی با گل آلویس نانگ، تراکتور را برنده بازی کرد.

جبران تمام باخت ها؛ ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۲

استقلال این بار در خانه به شدیدترین شکل ممکن، انتقام دو شکست قبلی اردیبهشت ماه را از مهمانش گرفت. تیم ساپینتو در نیمه اول، ۳ گل (بریس قایدی و تک گل جلالی) زد. تراکتورِ خمز حوالی دقیقه ۶۰ با ضربه قنبری به گل رسید و امیدوار شد ولی آتشفشان آبی دوباره فوران کرد و این بار ۴ گل از دقیقه ۶۱ تا ۸۶ زد (قایدی، مرادمند، رضاوند و سلمانی) و درنهایت ۷ یک برنده شد. این بهترین برد استقلال و بدترین باخت تراکتور در تاریخ لیگ برتر است.

۲۵۷ ۲۵۱

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901145

دیگر خبرها

  • میزبانی شبکه تهران از دختر امپراطور
  • مگر ما مرده باشیم که یکی از این خانواده به‌دست داعش شهید شوند
  • دانلود سریال افعی تهران قسمت ۹ نهم کامل
  • دانلود سریال اکازیون قسمت ۶ ششم ( قسمت 6 اکازیون ) با حجم نیمه رایگان
  • اتفاقی که «تانیا» از پشت صحنه «نون خ» فاش کرد
  • شایعه‌ای جذاب در مورد یکی از محبوب‌ترین سریال‌های تاریخ
  • نقد فیلم مست عشق / شکستی مفتضحانه برای حسن فتحی
  • دانلود شب های مافیا زودیاک فصل ۲ قسمت ۱۲ دوازدهم (قسمت 12 فصل 2 زودیاک) با حجم نیمه رایگان
  • مخالفت حاج‌قاسم سلیمانی با شهید شدن بابا پنجعلی
  • اردیبهشت؛ماه جذاب استقلال - تراکتور/این بازی مساوی نمی‌شود!