Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه رادیو تلویزیونگروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ ویژه برنامه عید سعید فطر «ماه عسل» روز گذشته میزبان منتخبین مردم بود.

در بخش ابتدایی برنامه ماه عسل حال وهوای عوامل پشت صحنه پخش شد.

احسان علیخانی ضمن تبریک عید سعید فطر مخاطبان را به دیدن یک برنامه جذاب دعوت کرد.

در آیتم ابتدایی مخاطبان نظرات خود را پیرامون برنامه ماه عسل گفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در بخش اول مهمانان شاهد حضور سازنده فیلم‌های «قهرمان من» بودیم.

كم سوادی كه دكتر شد!

یکی از برگزیدگان «قهرمان من» از نظر مخاطبان آقای موسوی بود او که به دلیل نبود امکانات تحصیلی در روستای خود نتوانسته درس بخواند، بعد از جنگ در سن ٢٤ سالگی و در مقطع راهنمايی همزمان با کار کردن ادامه تحصیل می‌دهد. وی در حال حاضر رئیس ارشاد شهر کاشان است و در مقطع دكترا درس می‌خواند.

‏‎‏‎مقداد قهرمان فيلم برگزيده بعدی بود. او يك آموزگار است كه در روستا‌های مرزی کشور باعث لبخند كودكان می‌شود و در انجا کارهای خیر پیش قدم است.

وی گفت: تاکنون٢٥٠٠ لبخند بر لبان كودكان اين منطقه آورد‌ه‌ام اما نذر من این است؛ پنج هزار لبخند را به لب كودكان مناطق محروم بنشانم. البته امسال در نظر دار به مناطق عشايرنشین بروم.
‏‎‏‎‏‎‏‎‏

هيچ وقت فكر نمی‌كردم پایم به ماه عسل برسد


ابوالفضل خانجانی يكی دیگر از مهمانان برگزيده ماه عسل ٩٦ بود كه به انتخاب مخاطبان دوباره در قاب ماه عسل حضور پیدا کرد و گفت: من هيچ وقت فكر نمی‌كردم دربرنامه ماه عسل حضور پیدا کنم بعد از برنامه نزديك به ١٠ هزار پيام به دست من رسید. همه می‌گفتند بعد از ديدن برنامه من دچار تغيير و تحول شدند.

حتی بعد از برنامه يك نامه گرفتم كه نوشته بود وقتی داستان شما را شنيدم روی برگ نوشته شده نوشتم و حاضر نشدم كاغذ استفاده شده را دور بندازم. اگر حضور من این اندازه تاثيرگذار باشد، برای من كافی است.

از مردم برای رقم زدن اين معجزه ممنونم

خانم عراقی يكى از زندانيانی كه به واسطه كمپين آزادی زندانيان آزاد شده بودند به همراه فرزندانش ميهمان ديگر ويژه برنامه عيد سعید فطر ماه عسل بود .

دختر خانم عراقی از همه مردم به خاطر محبت‌هایشان تشکر کرد و آزادی مادرش را یک معجزه دانست.

خانم عراقی هم از همه مردم به خاطر این حماسه بزرگ تشکر کرد.

حضور مادر مازيار برای ادامه قصه كوير

سامان و دانيال به همراه مادر مازیار و مادر رامین ميهمان ديگر برنامه ماه عسل بودند.

آنها در روز دوم ماه عسل حضور داشتند و در پایان برنامه خواستند که خانواده مازیار و رامین آنها را ببخشند به همین خاطر روز گذشته شاهد حضور دو خانواده دیگر نیز بودیم.

مادر مازيارگفت: این اتفاق سرنوشت و قسمت آنها بود و سامان و دانیال تلاش خودشان را کرده بودند اما قسمت چیز دیگری بود روز سفر به مازيار گفتم زود برگرد گفت مامان من تا 30 سال بيشتر زنده نيستم، گفتم برو به خدا می‌سپا‏‎‏‎‏رمت .حتی در زمانی که خبری از آنها نبود ما دلشوره نداشتیم خداوند به ما آرامش را داده بود.

وی ادامه داد: برخی‌ها می‌گویند که ما سامان و دانیال را نبخشیده‌ایم در حالی که اصلا اینطور نیست وقتی خدا می‌بخشد من در مقابل خدا کاره‌ای نیستم.

مادر رامین گفت: ما روز اول آنها را بخشیدیم اگر حرفی زدیم به خاطر شرایط روحی ما بود.

در بخش بعدی آیتمی ازآخرین وضعیت درمانی عمو موسی با 336 کیلو وزن در بیمارستان پخش شد که در حال گذراندن دوره درمان خود است.

در ادامه برنامه، دو قهرمان دیگر که سوژه فيلم‌های« قهرمان من» شده بودند و برگزیده مخاطبان شدند، در قاب ماه عسل حضور پیدا کردند.


همچنین، در بخش دیگر برنامه ماه عسل امیرعباس (کچلیک) در قاب ماه عسل حضور پیدا کرد.

امیرعباس که با پخش یک ویدئو در فضای مجازی معروف شده است، در برنامه تیتراژ ابتدایی ماه عسل خواند .

عوامل ماه عسل هم به امیرعباس یک دوچرخه هدیه دادند.

قهرمانِ روی ويلچر اما ايستاده

حامد اميری مهمان ديگر برنامه روز گذشته بود که سال‌ها در مسابقه قوی‌ترين مردان ايران شركت کرده است و بعد بر اثر يك اتفاق دچار ضايعه نخاعی می‌شود اما اين اتفاق باعث نااميدی او نمی‌شود و با انگيزه‌ای كه داشت توانست در مسابقات پارالمپيك ريو مدال نقره بگيرد.

در بخشی دیگر از برنامه درباره این روزهای چهار هنرور علاقمند به بازیگری آیتمی پخش شد .

كلباسی: هنوز خيلی راه داريم

‏‎‏‎نرگس كلباسی مهمان منتخب مخاطبان در برنامه ماه عسل حضور پیدا کرد.

وی گفت: خيلي كارهای بزرگ مانده كه می‌‌توانیم با كمك مردم ايران برای بچه‌های يتيم انجام بدهیم. هركسی من را بعد از برنامه دید خيلی با من صميمى و مهربان برخورد می‌كرد؛ انگار همه خواهر و برادر و فاميل هستيم.

حال خوب خانواده منصوريان

خانواده منصوريان به عنوان يكى از محبوب‌ترين سوژه‌های ماه عسل دوباره پا به صحنه اين برنامه گذاشتند.

مادر خواهران منصوريان نيز در اين جمع حضور داشت وآنها حال خوب خود را به خاطر حضور در ماه عسل می‌دانستند.

در بخش پایانی احسان علیخانی از محبت‌های مردم تشکر کرد. همچنین وی در خصوص برنامه سال آینده گفت: اگر من و دوستانم حرفی برای گفتن داشته باشیم سال بعد مزاحم شما می‌شویم چرا که این زمان بهترین لحظه برای دیدار با شما است.

تیتراژ پایانی با حضور سینا شعبانخانی پایان بخش برنامه ماه عسل 96 بود.

گزارش از الهام قبادی


انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۸۱۵۸۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرصت‌های شغلی و کارآموزی دانش بنیان‌ها فراهم می‌شود

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، یکی از بخش‌های نمایشگاه اینوتکس ۲۰۲۴، ایستگاه کار است که در آن، شرکت‌های پارک فناوری پردیس فرصت‌های شغلی و کارآموزی خود را به نمایش گذاشته و کارجویان نیز با ارسال رزومه خود، آمادگی خود را برای حضور در این فرصت‌های شغلی اعلام می‌کنند.

رزومه کارجویان پس از بررسی و رتبه بندی، در اختیار شرکت‌های عضو قرار گرفته و مصاحبه‌های شغلی در ایستگاه کار برگزار می‌شود.

بخش دیگر ایستگاه کار، برگزاری کافه کار است. با اجرای طرح رتبه بندی کارجویان توسط مرکز توسعه سرمایه انسانی، فرایند جذب نیرو‌های انسانی توسط کارفرمایان تسهیل می‌شود.

این نشست‌ها، به صورت روزانه و در زمان برگزاری نمایشگاه اینوتکس میزبان اساتید مطرح منابع انسانی خواهند بود. مشاوره و کوچینگ شغلی به بازدیدکنندگان نمایشگاه اینوتکس از دیگر برنامه‌های ایستگاه کار است که با حضور منتور‌ها و مشاوران شغلی برگزار می‌شود.  

کارفرمایان و کارجویان می‌توانند تا ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳، درخواست خود را برای حضور در کارگاه‌ها و نشست‌های نمایشگاه اینوتکس ۲۰۲۰۴، ثبت کنند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • دستگاه‌های اجرایی، جذب اعتبارات تملک دارایی را به روزهای پایانی موکول نکنند
  • فروش دیجی‌کالا به همراه اول در ایستگاه پایانی | تحقق رویای حسین شریعتمداری؟
  • فروش دیجی‌کالا به همراه اول در ایستگاه پایانی؛ آیا باید نگران بود؟
  • فروش دیجی‌کالا به همراه اول در ایستگاه پایانی / آیا باید نگران بود؟
  • رونمایی از برنامه ۳ هفته پایانی لیگ برتر
  • برنامه هفته‌های پایانی لیگ برتر لو رفت!
  • نخستین مدیر زن ایستگاه فضایی فعالیت خود را آغاز کرد
  • نخستین مدیر زن ایستگاه فضایی آغاز به کار کرد
  • کریدور BTK در ایستگاه پایانی تکمیل
  • فرصت‌های شغلی و کارآموزی دانش بنیان‌ها فراهم می‌شود