Web Analytics Made Easy - Statcounter

رویداد۲۴-مینو اصلانی، رئیس سازمان بسیج جامعه زنان کشور گفت: بر اساس برنامه ریزی های انجام شده، ‌بیش از 500 هزار نفر از بانوان بسیجی به اردوهای راهیان نور شمال غرب و غرب کشور اعزام می شوند. مینو اصلانی در تشریح برنامه های تابستانی ویژه بانوان بسیجی اظهار کرد: برنامه ریزی امسال این سازمان، اعزام بانوان بسیجی به اردوهای راهیان نور شمال غرب و غرب کشور است تا این افراد با این مناطق نیز آشنایی پیدا کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: نام نویسی برای شرکت در اردوهای راهیان نور، در قالب اردوهای تابستانی دانش آموزی و دانشجویی و در پایگاه های بسیج زنان در سراسر کشور صورت می گیرد.
اصلانی با بیان اینکه اردوهای راهیان نور از 15 تیرماه آغاز می شود، افزود: قرار است هفته آینده بازدیدی از تمام اردوگاه های آماده راهیان نور در این مناطق انجام شود تا امکانات مورد نیاز برای حضور دختران جوان مورد ارزیابی قرار گیرد.
وی ادامه داد: همچنین در مناطق عملیاتی راهیان نور برای دایر کردن غرفه های فروش محصولات عفاف و حجاب پیش بینی های لازم صورت گرفته و با چند نفر از تولیدکنندگان کالاهای داخلی برای به نمایش گذاشتن این تولیدات هماهنگ شده است تاتولیدکنندگان محصولات خود را در این غرفه ها عرضه کنند.
اصلانی اظهار کرد: با توجه به استقبال خوب بانوان بسیجی از غرفه های عفاف و حجاب در مسیر اردوهای راهیان نور جنوب کشور، قرار است این غرفه ها در مسیر اردوهای راهیان نور شمال غرب و غرب کشور نیز دایر شود.
رئیس سازمان بسیج جامعه زنان کشور همچنین به برخی دیگر از برنامه های فرهنگی این سازمان در ایام تابستان اشاره کرد و گفت: اردوهای جهادی از دیگر برنامه هایی است که بانوان دانشجو و دانش آموز در آن شرکت می کنند.
وی تصریح کرد: در این اردوها، دانش آموزان و دانشجویان به بازسازی و بهسازی مدارس می پردازند.
اصلانی اضافه کرد: اعزام دانشجویان به مناطق محروم برای انجام فعالیت های آموزشی، بهداشتی و سلامت از دیگر برنامه های تابستانه بسیج زنان در کشور است.
وی ادامه داد: همچنین در سطح پایگاه های بسیج، پایگاه های صالحین برپا خواهد شد تا فعالیت های فرهنگی و آموزشی و اردوهای یک روزه برگزار شود و به همین منظور ثبت نام در این پایگاه ها در آینده نزدیک آغاز می شود.
رئیس سازمان بسیج جامعه زنان کشور افزود: برگزاری دوره های آموزش مهارت های فرهنگی، هنری و آموزشی و اردوهای یک روزه درون شهری نیز از دیگر برنامه های بسیج زنان است.
اصلانی گفت: اجرای برنامه های نشاط و شادی در سواحل شمال کشور برای خانواده ها از دیگر برنامه های تابستانی است خانواده ها در سال های گذشته از این برنامه ها استقبال خوبی داشتند به همین منظور برنامه هایی همچون مسابقات فرهنگی، سرود و پخش فیلم در قالب این برنامه ها اجرا می شوند.
بر اساس آمار سازمان بسیج جامعه زنان کشور، در حال حاضر 9 میلیون بانوی بسیجی در بخش های مختلف در سراسر کشور فعالیت دارند.

منبع: رویداد24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۸۱۶۷۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ظرفیت‌های دولت در پشتیبانی از یادمان‌های دفاع مقدس فعال می‌شوند

به گزارش خبرگزاری مهر، جلسه‌ای با حضور سرهنگ پاسدار روح الله محمد حسین زاده دبیر ستاد مرکزی راهیان نور کشور و هیأت امنای یادمان شهدای هویزه درباره مسائل یادمان و تسهیلگری در حل مشکلات یادمان هویزه برگزار شد.

در ابتدا مسؤولان و اعضای هیأت امنای یادمان شهدای هویزه گزارشی از فعالیت‌های خود در ایام اوج جنوب کشور ارائه کردند و مشکلات و انتظارات خود را جهت بهسازی و خدمت رسانی بهتر به زائرین شهدا را اعلام کردند.

سرهنگ حسین زاده ضمن گرامیداشت شهدای هویزه به ویژه شهید علم الهدی و قدردانی از زحمات خادمان و مسؤولان این یادمان گفت: پشتیبانی از یادمان‌ها و فعال سازی و پای کار آوردن ظرفیت هیأت امناهای یادمان‌ها در دستور کار ستاد مرکزی راهیان نور کشور است.

وی افزود: ستاد مرکزی به دنبال فعال‌سازی ظرفیت‌های دستگاه‌های اجرایی و دولت در راستای حل مشکلات و مسائل یادمان‌ها است.

در این جلسه حمید صادقی معاون مهندسی ستاد مرکزی راهیان نور کشور و سید ایمان یاراحمدی معاون دولت ستاد مرکزی راهیان نور کشور نیز حضور داشتند.

کد خبر 6097317 زینب رازدشت تازکند

دیگر خبرها

  • جوانان بسیجی مایه فخر و مباهات کشور هستند
  • سرلشکر باقری: جوانان بسیجی مایه فخر و مباهات کشور هستند
  • فعالسازی ظرفیت‌های دولت در پشتیبانی از یادمان‌های دفاع مقدس
  • بسیج سازندگی الگوی خدمت‌رسانی و خدمتگزاری خالصانه است
  • اعزام سفیران کریمه به خارج و داخل کشور با ۱۳۰ برنامه
  • امتیاز ویژه برنامه اعزام به خارج از کشور در «ایران هلث» اعطا می‌شود
  • امتیاز ویژه برنامه اعزام به خارج از کشور در «ایران هلث» اعطاء می‌شود
  • ستاد مرکزی راهیان نور از ظرفیت‌های دستگاه‌ها بهره‌مند می‌شود
  • ظرفیت‌های دولت در پشتیبانی از یادمان‌های دفاع مقدس فعال می‌شوند
  • سردار علی فضلی از مناطق راهیان نور بازدید کرد