Web Analytics Made Easy - Statcounter

کاظم محمودی در گفتگو با خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسالگروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جواندرباره انتخاب حسین خطیبی به عنوان دستیار اول گل محمدی اظهار کرد: حسین خطیبی یکی از مربیان خوب فوتبال کشورمان است اما حضور این مربی در تراکتورسازی صحت ندارد. همچنین گل محمدی هنوز گزینه مدنظرش برای تکمیل کادر فنی به باشگاه نداده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی درباره حضور میلوئز دستیار تونی اولیویرا در تیم تراکتورسازی بیان کرد: موضوع انتخاب این مربی خارجی هم گمانه زنی رسانه ها است و مذاکره ای با این مربی انجام نشده است.ما به محض نهایی شدن با گزینه مربیگری در سایت باشگاه اعلام می کنیم.

محمودی درباره پیوستن خالد شفیعی به تیم اف سی سئول کره جنوبی تصریح کرد: شرایط لازم را فراهم کردیم تا خالد شفیعی قراردادش را با باشگاه تراکتورسازی تمدید کند اما بعد متوجه شدیم که وی به کره جنوبی رفته تا با تیم کره ای قرارداد ببندد. به هر حال شاید تیم کره ای پیشنهاد مالی خوبی به شفیعی داده که وی حضور در لیگ کره را به تراکتورسازی ترجیح داده است.

سرپرست تراکتورسازی درباره وضعیت سینا عشوری تصریح کرد: جواب استعلام از فیفا در مورد عشوری هنوز نیامده است اما قرارداد این بازیکن را دو سال دیگر تمدید کردیم تا در صورت تایید فیفا بتوانیم از این بازیکن در لیگ هفدهم استفاده کنیم. اگر فیفا اجازه استفاده از عشوری در لیگ هفدهم نداد در آن صورت درباره این بازیکن تصمیم می گیریم.

وی در پایان درباره برپایی اردو در ترکیه خاطر نشان کرد: در حال حاضر شورای تامین هنوز اجازه برگزاری اردو در ترکیه به تیم ما نداده است، براین اساس برگزاری اردو در ترکیه منتفی است و اردویی در داخل کشور برپا می کنیم.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۸۱۷۰۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور مربیان تیم ملی در بازی شمس آذر - پیکان

به گزارش “ورزش سه”، سعید الهویی  مربی تیم ملی با حضور در قزوین تماشاگر عملکرد بازیکنان دو تیم در جریان دیدار شمس آذر قزوین و پیکان تهران است.

تیم ملی بعد از جام ملت‌ها با نظر امیر قلعه نویی در صدد تغییر نسل و شناسایی بازیکنان مستعد است و در این رابطه مربیان تیم ملی طی هفته‌های اخیر با حضور در مسابقات لیگ برتر، به بررسی عملکرد بازیکنان مشغول هستند.

از شمس آذر حسین گودرزی مدافع چپ پای جوان این تیم در اردوی قبلی شانس حضور در جمع شاگردان امیر قلعه نویی را به دست آورده بود و در جمع شاگردان رضا عنایتی نیز  ثابت ایمانی در مقطعی شانس حضور در اردوی تیم ملی را به خود اختصاص داده بود.

سعید الهویی با همراهی  مهرپویا اسدی اکنون با حضور در قزوین تماشاگر عملکرد شاگردان رضا عنایتی و سعید دقیقی هستند.

دیگر خبرها

  • حاشیه بازی تراکتور و استقلال| حضور مربیان تیم ملی و شعار هواداران تراکتور علیه مربی و بازیکن استقلال
  • آغاز نخستین مرحله اردوی آمادگی تیم ملی فوتبال هفت نفره از پانزدهم اردیبهشت
  • دعوت از ۲۶ بازیکن به اردوی تیم ملی زنان
  • آغاز اردوی تیم ملی سپک تاکرای بانوان در کرمانشاه
  • حضور گلبالیست قزوینی در اردوی تیم ملی
  • حضور ورزشکاران استان در تیم های ملی
  • حضور مربیان تیم ملی در بازی شمس آذر - پیکان
  • یک ملی پوش والیبال لیگ ملت‌ها را از دست داد
  • پرسپولیسی‌ها در لیست سیاه گل‌محمدی
  • دعوت ۱۸ بازیکن به اردوی تیم ملی والیبال/ عبادی پور در لیست جایی ندارد