Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جام جم آنلاین، عباس حسینی پویا در گفت‌وگو با میزان در تشریح آخرین جزئیات پرونده قتل سه نفر از اعضای یک فامیل در یکی از روستاهای شهر اهواز نزدیک شهرستان ملاثانی گفت: پرونده در شعبه ۳ بازپرسی اهواز در حال رسیدگی است.

وی افزود: صبح دیروز در جریان دید و بازدید عید فطر متهم به سبب اختلافات قبلی و مسائل ارث با استفاده از سلاح گرم ۳ نفر را به قتل رسانده و ۸ نفر نیز در جریان این درگیری مجروح می‌شوند که پس از فرار از محل با تلاش مامورین پلیس آگاهی دستگیر می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دادستان اهواز اضافه کرد: تحقیقات تکمیلی در خصوص این پرونده در دادسرای اهواز ادامه دارد.

به اشتراک گذاری کد خبر : 2896373192197935721 برچسب‌ها : قتل سه نفر از اعضای یک فامیل ملاثانی آخرین جزئیات از پرونده قتل در یکی از روستاهای اهواز لینک کوتاه : اخبار مرتبط قتل در یکی از روستاهای آذرشهر جمعه 2 تیر 1396 20:45 رازگشایی از ماجرای دفن دختر نوجوان در جاده سوهانک شنبه 3 تیر 1396 02:30 قتل خواهر زن سابق در یک اقدام جنون آمیز شنبه 3 تیر 1396 15:35

ارسال نظر

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید: 1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید. 2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود. 3- نظرات پس از ویرایش ارسال می‌شود. تصویر امنیتی : پربازدیدها ضربه جدید وزارت اطلاعات به تروریست‌ها / کشف انبار بسیار بزرگ تروریست ها چرا محاسبات منافقین اشتباه از آب درآمد؟ بنیاد علوی باید مصادره شود تصویری نوستالژی از عمو پورنگ ۱۱ کشته و زخمی در دید و بازدید عید فطر! پاسخ منفی دیگری از سوی امیر قطر به کشورهای عربی متفاوت‌ترین پست اینستاگرامی تبریک عید فطر +عکس دولت بدون تفنگ، سرانجام تسلیم خواهد شد کی‌روش: تحریم‌های ایران بی‌عدالتی محض است گرایش مردم به خرید خانه‌های با عمر بیش از 10 سال +جدول لیست همه پربازدیدها برگزیده‌ها ساختمانی که در حین ساخت‌و‌ساز فرو ریخت! حرکت جوانمردانه در لیگ برتر فوتبال ساحلی ماجرای خواستگاری علی اوجی از نرگس محمدی در حرم امام رضا (ع) پرت شدن راننده از اتوبوس تاریخ پُرفراز و نشیب لامبورگینی به روایت تصویر آخرین وضعیت ترافیکی جاده ها +تصاویر شیر دریایی ورزشکار! طراحی حیرت‌انگیز یک هنرمند ژاپنی نماهنگ عید سعید فطر مبارک بیهوش شدن خانم گزارشگر حین اجرای زنده آخرین مطالب همه سایت 13:00 آخرین جزئیات از پرونده قتل در یکی از روستاهای اهواز 12:55 پارلمان اروپا خواستار گنجاندن نام سپاه در لیست سیاه شد 12:45 زبان فارسی به تلگرام افزوده شد +عکس 12:32 انفجار در پایتخت اوکراین / چندین نفر کشته و مجروح شدند 12:30 تبریک هنرپیشه سینما به دختر ورزشکار ایرانی +عکس 12:29 ساختمانی که در حین ساخت‌و‌ساز فرو ریخت! 12:15 جنایت در 16 سالگی، دستگیری در 46 سالگی +عکس 12:11 اسطوره بارسلونا مربی تیم ملی قطر می شود 12:00 دولت بدون تفنگ، سرانجام تسلیم خواهد شد 11:56 بازگشت سردار آزمون به روبین کازان / او رویای هوادارانش را نقش بر آب کرد فهرست همه مطالب جام جم آنلاین © 2015 | کلیه حقوق این وب سایت متعلق به موسسه فرهنگی مطبوعاتی جام جم است. ما را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید

منبع: جام جم آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۸۱۷۷۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روستاهای چابهار در محاصره سیل

دیگر خبرها

  • شهروند خبرنگار، نبود پل در روستاهای چالدران
  • یکی از رویکردهای مهم شورا توجه به مناطق کمترتوسعه‌یافته است
  • شورای نگهبان در اظهارنظر نسبت به مصوبات، حتماً به نظرات مشورتی پژوهشکده توجه می‌کند
  • آیت‌الله مدرسی یزدی: شورای نگهبان در بررسی مصوبات، به نظرات مشورتی پژوهشکده توجه می‌کند
  • روستاهای چابهار در محاصره سیل
  • راه‌حل رفع خطاهای کارشناسی در سند تحول و تعالی قوه قضاییه
  • «مردم سلام» طرحی برای استفاده از نظرات شهروندان در اداره شهر است
  • تن‌هاخ داغ کرد: نظرات تو شرم‌آور بود نه بازی ما
  • ◄ کسب گواهینامه مدیریت کیفیت در رضایتمندی مشتریان و رسیدگی به شکایات توسط هلدینگ دکا
  • تدوین اولویت‌های مجلس دوازدهم براساس نظرات نخبگان و مردم