Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، مناجات‌ نامه اثری به نثر از خواجه عبدالله انصاری ملقب به پیر هرات بوده و در میان نثر این کتاب، گاهی ابیاتی هم سروده شده‌ است. مضمون این اثر تغزلات مسجع عارفانه و نیایش است.
این اثر عرفانی در 9 بخش به همت مرکز مشاوره دانشجویان نابینای دانشگاه اصفهان و توسط پایگاه اطلاع‌رسانی تبیان منتشر و در اختیار کاربران قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!





این مناجات‌نامه‌ها به صورت صوتی و برای مدت زمانی بیش از 10 دقیقه آماده شده است. کاربران با دریافت این اثر صوتی می‌توانند در هر موقعیتی شنوای آن باشند.
در بخشی از مناجات‌نامه آمده است: عیب است بزرگ بر کشیدنْ خود را / از جمله خلق، برگزیدنْ خود را / از مردمک دیده بباید آموخت / دیدنْ همه کس را و ندیدنْ خود را....
کاربران برای دریافت 9 گانه مناجات‌نامه خواجه عبدالله انصاری می‌توانند اینجا را کلیک کنند.

منبع: ایکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۸۱۷۹۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سقوط مرگبار ون در محور صیدون به امامزاده عبدالله

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، مدیر روابط عمومی سازمان آب و برق خوزستان گفت:این حادثه عصر امروز در محور صیدون -_امامزاده عبدالله به وقوع پیوست. 

مهدی عظیمی فر افزود:در این حادثه ون حامل ۹ نفر از کارکنان این سازمان که برای زیارت و کوهپیمایی عازم منطقه امامزاده عبدالله بودند به دره سقوط کرد. 

وی ادامه داد:بر اثر این حادثه دو نفر جان باختند و ۷ نفر دیگر مصدوم و به مراکز درمامی اعزام شدند. 

مدیر روابط عمومی سازمان آب و برق خوزستان اظهار کرد:صدریان فر، مدیر عامل سازمان آب و برق با حضور در شهرستان باغملک در بیمارستان ضمن عیادت، پیگیر درمان مصدومان شد.

دیگر خبرها

  • بشاگرد مدال افتخار ایران
  • آمادگی اتاق بازرگانی مکه برای گسترش روابط اقتصادی با ایران
  • سومین سفر «شتر و آسیابان» به مراکش
  • پس از A54، گوشی گلکسی A35 هم آپدیت غیرمنتظره دریافت کرد
  • سقوط مرگبار ون در محور صیدون به امامزاده عبدالله
  • دستگیری ۵ متهم حفاری غیرمجازو کشف ۲ دستگاه گنج‌یاب در نیشابور
  • عبدالله گنجی: توماج صالحی حتما اعدام نمی‌شود
  • هشدار/ این دو موبایل دیگر بروزرسانی دریافت نخواهند کرد
  • عبدالله گنجی : توماج صالحی حتما اعدام نمی شود / حکم اعدام هاشم آغاجری یادتان هست؟
  • توماج صالحی حتما اعدام نمی شود اما... | حکم اعدام هاشم آغاجری یادتان هست؟