Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-05-01@12:07:59 GMT

عکس/ خداحافظی بختیار رحمانی از فولاد

تاریخ انتشار: ۶ تیر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۳۸۱۸۱۴۶

عکس/ خداحافظی بختیار رحمانی از فولاد

هافبک تیم فولادخوزستان با انتشار پستی از باشگاه محبوب خود و هواداران این تیم خداحافظی کرد.

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: مشرق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۸۱۸۱۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین روزهای استقلالی بودن | خداحافظی نزدیک است

همشهری آنلاین- چیزی به پایان لیگ بیست‌وسوم باقی نمانده و استقلال و پرسپولیس فقط ۵۴۰دقیقه دیگر در این فصل بازی خواهند کرد. بعد از این مدت احتمالا تعداد زیادی از یازیکنان حال حاضر از این تیم‌ها جدا می‌شوند. استقلالی‌هایی که احتمال رفتن‌شان خیلی بیشتر از سایرین است در این مطلب معرفی شده‌اند.

رافائل سیلوا


بعد از یک دوره جدایی در پنجره زمستانی امسال به استقلال برگشت تا در نیم‌فصل دوم همراه آبی‌ها باشد اما عملکردش به شکلی بوده که جواد نکونام حالا او را کاملا نیمکت‌نشین کرده است. سیلوا هفته‌های زیادی است که از روز نیمکت شاهد درخشش مدافعان ایرانی در ترکیب استقلال است و بعید به نظر می‌رسد که طی مدت باقیمانده از فصل بتواند یک بار دیگر جایی در برنامه‌های نکونام پیدا کند.

آرمان رمضانی
حتی در ابتدای این فصل نیز کادر فنی استقلال او را در لیست مازاد قرار داده بود و قرار بود باشگاه را ترک کند. اما در ادامه نظر مربیان برگشت و آرمان یک فصل دیگر هم در استقلال ماندنی شد. او هر سال در پایان فصل به لیست مازاد اضافه می‌شود اما ظاهرا راه فرار از این لیست را خوب بلد است.

میلاد فخرالدینی
سن و سالش آنقدر بالا هست که بعد از استقلالی شدن در بازار زمستانی، خودش را در اوج ببیند و دیگر هوس بالاتر رفتن به سرش نزند. میلاد فخرالدینی که یک بار هم در جوانی پیراهن استقلال را پوشیده بود این بار و در سن ۳۴سالگی فقط برای پر کردن خلا یک مدافع راست ذخیره راهی استقلال شده است.

جعفر سلمانی
سلمانی سال گذشته بازیکن موردعلاقه ریکاردو ساپینتو در سمت چپ استقلال بود و ابوالفضل جلالی که به تازگی عنوان برترین گل‌ساز فصل را به خودش اختصاص داده پشت خط او قرار می‌گیرفت. او حالا باید از میان‌نیمکت‌نشینی در استقلال و یا بازی در یک تیم کوچک‌تر یکی را انتخاب کند.

کد خبر 848538 برچسب‌ها ویژه ورزشی لیگ برتر فوتبال ایران باشگاه استقلال

دیگر خبرها

  • آرزوی پالاسیوس:‌ای کاش مسی جاودانه شود
  • آخرین روزهای استقلالی بودن | خداحافظی نزدیک است
  • خداحافظی سلنا گومز با ۴۳۰ میلیون کاربر از اینستاگرام
  • رحمانی فضلی: دولت ضعیف و قوی، هر کدام ۲۰ درصد کشور را عقب یا جلو می برند /بدون فضای باثبات نمی شود کاری کرد
  • خداحافظی 4 قهرمان توکیو با المپیک پاریس!
  • خداحافظی شوکه کننده سلنا گومز با ۴۲۹ میلیون کاربر
  • ۱۸ درصد جمعیت جامعه عشایری ایلام در شهرستان آبدانان زندگی می‌کنند
  • خداحافظی سلنا گومز با ۴۳۰ میلیون کاربر
  • لحظات خداحافظی غم‌بار بستگان با شهدا در رفح+ فیلم
  • خداحافظی کاپیتان ایران از روسیه با خاطره خوش