Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - براساس اطلاعات به دست آمده تعداد تروريست هاي داعش در محله موصل قديم به کمتر از 300 نفر رسيده است.

به گزارش مشرق، آخرين تحولات ميداني از غرب شهر موصل حاکيست، نيروهاي عراقي پس از درگيري هاي سنگين با عناصر تروريستي داعش توانستند منطقه « باب البيض» را در جنوب محله موصل قديم به کنترل خود درآورند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مرورگر شما از ويدئو پشتيباني نمي‌کند.
فايل آن‌را از اينجا دانلود کنيد: video/mp4
نيروهاي عراقي هممچنين با عقب راندن تروريست ها در مرکز محله موصل قديم توانستند کليساي « الساعه » را بازپس بگيرند. درگيري ها در حومه مسجد تخريب شده « النوري» هم به شدت ادامه دارد.
**براي مشاهده جزييات بيشتر و اندازه اصلي روي نقشه کليک کنيد**

نيروهاي عراقي پس از ساعت ها درگيري توانستند خود را به نزديکي اين مسجد برسانند و درصدد هستند مواضع خود را در اين منطثه تثبيت کنند. فاصله نيروهاي عراقي با مسجد « النوري» چند ده متر است.
مرورگر شما از ويدئو پشتيباني نمي‌کند.
فايل آن‌را از اينجا دانلود کنيد: video/mp4
روز گذشته نيروهاي عراقي موفق شدند خود را به اين مسجد تخريب شده برسانند اما به دليل درگيري هاي سنگين به طور موقت عقب نشيني کردند. اين منطقه در ساعت هاي گذشته در چندين مرحله ميان طرفين دست به دست شده است. سرکرده گروه تروريستي داعش سال 2014 پس از اشغال شهر موصل در اين مسجد خطبه خواند.
**براي مشاهده جزييات بيشتر و اندازه اصلي روي نقشه کليک کنيد**

براساس اطلاعات به دست آمده تعداد تروريست هاي داعش در محله موصل قديم به کمتر از 300 نفر رسيده است. در جريان درگيري هاي 24 ساعت گذشته 12 تک تيرانداز داعشي به هلاکت رسيده اند و 20 تله انفجاري هم خنثي شده است.
مرورگر شما از ويدئو پشتيباني نمي‌کند.
فايل آن‌را از اينجا دانلود کنيد: video/mp4
از محور شمالي محله موصل قديم هم خبر مي رسد نيروهاي عراقي با پيشروي 150 متري يک گام ديگر به خيابان فاروق و مسجد عمر نزديک تر شدند و فاصله چنداني با مرکز محله ندارند.
به گزارش مشرق، پيشروي ها در اين محله متر به متر صورت مي گيرد؛ محله موصل قديم تنها منطقه تحت اشغال تروريست ها در شهر موصل است. تاکنون نزديک به 40 درصد محله موصل قديم از وجود عناصر تروريستي پاکسازي شده است.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۸۱۸۹۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سقوط آزاد لیورپول با کلوپ در 45 روز!

تلخ‌تر از این هم مگر می‌شد!؟ لیورپول در 45 روز هم از لیگ اروپا و جام حذفی کنار رفت، هم جام لیگ برتر را از دست داد و هم درگیری صلاح با کلوپ را کنار خط دید!

به گزارش فارس؛ لیورپول که در رویای 4گانه در فصل آخر یورگن کلوپ بود در 45 روز همه چیز را از دست داد. انگار گل دقیقه 121 گل آماد دیالو در بازی جام حذفی لیورپول و منچستار یونایتد، مهری بر پایان عصر یورگن کلوپ در لیورپول بود.

پس از باخت لیورپول مقابل یونایتد و حذف از جام حذفی،‌ لیورپول هم در لیگ اروپا کنار رفت و هم از کورس رقابت قهرمانی در لیگ برتر بازماند تا 4گانه، یک‌گانه شود!

لیورپول در ماه آوریل، 3 بار برنده شد. 3 بار طعم شکست را چشید، 2 بار مساوی کرد و تنها یک بار توانست کلین‌شیت کند.

نکته مهم در تیم لیورپول، درگیری صلاح با یورگن کلوپ در بازی با وستهم بود. صلاح که به دلیل عملکرد ضعیف در این ماه، نیمکت نشین شده بود، در زمان ورود به زمین در دقیقه 79 کنار خط با یورگن کلوپ درگیر شد. درگیری که اگر نونیز، هم‌تیمی صلاح دخالت نمی‌کرد، ممکن بود صحنه‌هایی تاریخی را رقم زند!

آتش اختلاف میان صلاح با یورگن کلوپ دیگر عیان شده است. صلاح پس از بازی صراحتاً گفت که اگر مصاحبه کند، لیورپول به آتش کشیده خواهد شد ولی یورگن کلوپ ادعا کرد که همه چیز در رختکن به پایان رسیده است.

رویای قهرمانی برای لیورپول از دست رفته و باید این 3 بازی لیگ هم تمام شود تا داستان عاشقانه کلوپ با لیورپول به تلخ‌ترین شکل ممکن تمام شود!

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: محمد صلاح بهترین بازیکن فصل لیگ برتر انگلیس شد اعلام آمادگی لیورپول برای فروش محمدصلاح

دیگر خبرها

  • داستان‌های ادامه‌دار ستاره عراقی؛ علی عدنان از ایران رفت!
  • مسکو: روسیه «نووباخموتوکا» را آزاد کرد/ دفع ۱۳ ضدحمله اوکراینی‌ها
  • ببینید | نقشه خیزش اعتراضی در دانشگاه‌های آمریکا
  • سقوط آزاد لیورپول با کلوپ در 45 روز!
  • نقشه خیزش اعتراضی در دانشگاه های آمریکا
  • از نقشه‌های آمریکا با خبر هستیم
  • یورش شهرک‌نشینان به آرامگاه حضرت یوسف (ع)
  • ۴۵ هزار فلسطینی نماز جمعه را در مسجد الاقصی اقامه کردند
  • یورش شهرک‌نشینان به آرامگاه حضرت یوسف (ع)/ محدودیت‌ها در قدس اشغالی برای نمازگزاران
  • روز ۲۰۳ طوفان‌الاقصی| ادامه حملات هوایی و توپخانه‌ای