Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- مدافع ملی‌پوش استقلال در اولین تمرین خود با این تیم حرکت پسندیده‌ای انجام داد. به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری میزان، تمرین تیم فوتبال استقلال از ساعت 18:30 امروز (سه‌شنبه) در کمپ مرحوم ناصر حجازی برگزار شد.

*در حدود 1000 هوادار در تمرین امروز آبی‌پوشان حضور داشتند و با توجه به اولین حضور پژمان منتظری پس از بازگشت دوباره‌اش به استقلال، استقبال خوبی از او به عمل آوردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با توجه به تغییراتی که در کمپ استقلال پس از جدایی منتظری از این تیم ایجاد شده، مدافع آبی‌پوشان پس از ورودش به محل تمرین از بازیکنان آدرس رختکن را پرسید.

*علیرضا منصوریان پس از حضور منتظری در رختکن این تیم برای استقبال و خوش‌آمد گویی به او، راهی رختکن شد. پس از ورود بازیکنان به زمین، منصوریان و منتظری آخرین نفراتی بودند که از رختکن خارج شدند و این باعث شد تماشاگران حسابی مدافع ملی‌پوش تیم‌شان را تشویق کنند.

*پس از ورود پژمان منتظری، هواداران استقلال با شعار «سیدجلال یادت باشه، پژمان سرورته» برای کاپیتان پرسپولیس کری خواندند که مدافع ملی‌پوش آبی‌پوشان از آنها خواهش کرد این شعار را ندهند و مانع از ادامه سر دادن این شعار شد.

*پژمان منتظری با کادرفنی استقلال خوش و بش کرد. محمد نوازی هم که به عنوان سرمربی تیم امید استقلال انتخاب شده، در کنار زمین و روی نیمکت حضور داشت که منتظری هم به سمت او رفت.

*امید ابراهیمی به لباس شخصی در تمرین امروز حضور یافته بود که از سوی تماشاگران تشویق شد. بازیکنان هنگام استراحت با او خوش و بش کردند.

*حسن بیت‌سعید که در تمرین روز گذشته استقلال غایب بود و به همراه منتظری زیر نظر علی چینی به تمرین اختصاصی پرداختند. دروازه‌بان‌ها نیز زیر نظر بابازاده کار خود را آغاز کردند و سایر بازیکنان هم به دو گروه تقسیم شدند. حفظ توپ و کارهای هوازی در دستور کار سایر بازیکنان بود.

*پس از انجام تمرین‌های تاکتیکی، فوتبال درون تیمی در دستور کار قرار گرفت که یک تیم لباس آبی به تن داشت و تیم دیگر هم کاور زرد به تن کرد. بازیکنان جوان‌تر هم که بیرون زمین بودند با دروازه‌بان سوم به بازی آقا وسط پرداختند. منتظری نیز به سمت امید ابراهیمی رفت و به صحبت کردن با او پرداخت.

*در فوتبال درون تیمی، مهدی قائدی مصدومیتی جزیی پیدا کرد که وی مجبور شد دور زمین نرم دوی کند و ماساژور هم با او حرکات کششی را انجام داد.

*حسن بیت‌سعید از راه دور شوتی را به تیر دروازه زد که باعث شد تماشاگران حسابی او را تشویق کنند.

*در پایان تمرین علیرضا منصوریان، محمد خرمگاه، علی چینی و حمید بابازاده به صحبت کردن با مهدی رحمتی پرداختند.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۸۲۰۶۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نساجی گلزنی به ذوب آهن را تمرین کرد (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، تمرین تیم فوتبال نساجی پیش از دیدار حساس مقابل ذوب آهن اصفهان برگزار شد و ساکت الهامی در کنار بازیکنان خود به تمرین پرداخت.

این تمرین در هوای مطلوب برگزار شد و بازیکنان نساجی زیر نظر کادرفنی کارهای تاکتیکی را مرور کردند و ضربه به دروازه را در دستور کار خود قرار دادند.

نساجی در آخرین دیدار خود در لیگ برتر موفق به شکست تراکتور شد و سه امتیاز مهم را به دست آورد و با توجه به حذف از جام‌حذفی فرصتی 13 روزه برای ریکاوری و مرور برنامه‌های فنی داشتند تا برای کسب سه امتیاز مهم خارج از خانه آماده شوند.

ساکت الهامی و دستیارانش این تمرین را با دقت زیادی نظارت می‌کردند و در تمرین شوت‌زنی در کنار بازیکنان حضور پیدا کردند.

تصاویری از تمرین نساجی را مشاهده می‌کنید:

دیگر خبرها

  • حضور غیرمنتظره کاپیتان استقلال در تمرین تیم نکونام
  • میهمان غیر منتظره در تمرین امروز استقلال؛ دیدار محمود فکری با جواد نکونام! + عکس
  • حضور محمود فکری در محل تمرین استقلال و دیدار با نکونام
  • نساجی گلزنی به ذوب آهن را تمرین کرد (عکس)
  • هدایای ویژه بازیکنان سپاهان به مورایس (عکس)
  • صادق بوقی در رختکن تیم ملی افغانستان!
  • وزیر کار: مانع‌زدایی از تولید اولین گام تحقق شعار سال است
  • وزیر کار: مانع زدایی از تولید اولین گام تحقق شعار سال است
  • تمرینات عالیشاه و بیرانوند همچنان زیر نظر کادر پزشکی
  • برگزاری تمرین امروز استقلال با حضور یک میهمان خاص