Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - ديدار تيم‌هاي فوتسال فرش‌آرا مشهد و آذرخش بندرعباس در افتتاحيه ليگ برتر فوتسال به دليل عدم حضور نماينده بندرعباش لغو شد.

به گزارش سرويس ورزشي جام نيـوز، هفته اول رقابتهاي ليگ برتر فوتسال که قرار بو‌د از ‌ساعت 18 ميان تيم‌هاي فرش‌آرا و آذرخش بندرعباس در مشهد برگزار شود، به دليل عدم حضور تيم فوتسال آذرخش در سالن مسابقات لغو شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



در اتفاقي نادر و عجيب در فوتسال کارت 3 بازيکن آذرخش به نام‌هاي برمشوري، خيام، قنبرزاده صادر نشده و سازمان ليگ فوتسال مدعي است به دليل نداشتن تسويه حساب مالي اين 3 بازيکن اجازه حضور در زمين را ندارند و به همين دليل اعضاي تيم آذرخش در زمين حاضر نشدند.

بر اين اساس با توجه به قانون که اگر تيمي 20 دقيقه قبل از بازي در زمين حاضر نشود توسط کميته انضباطي بازنده اعلام مي‌شود، اين ديدار لغو شد و به احتمال فراوان تيم آذرخش بازنده اعلام خواهد شد.

نکته جالب ديگر اينکه قرار بود کفاشيان سرپرست کميته فوتسال در سالن مسابقات جهت افتتاحيه ليگ برتر فوتسال حضور داشته باشد که تا اين لحظه خبري از حضور وي در سالن نيست.

فارس
450


منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۸۲۱۴۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاحیه سی و پنجمین نمایشگاه کتاب فردا با حضور وزیر فرهنگ برگزار می‌شود

افتتاحیه سی و پنجمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران فردا چهارشنبه هزمان با اولین روز این رویداد در کوشک کتاب واقع در شبستان مصلی امام خمینی (ره) برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، آئین افتتاح رسمی سی و پنجمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران فردا چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت هزمان با اولین روز این‌رویداد در کوشک کتاب واقع در شبستان مصلی امام خمینی (ره) برگزار می‌شود.

این‌مراسم با حضور محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، مسؤولان فرهنگی، اصحاب صنعت نشر و خبرنگاران همراه است.

افتتاحیه مذکور چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت از ساعت ۱۵ در کوشک کتاب در مصلی امام خمینی (ره) برگزار می‌شود.

کد خبر 751568

دیگر خبرها

  • افتتاحیه سی و پنجمین نمایشگاه کتاب فردا با حضور وزیر فرهنگ برگزار می‌شود
  • دعوت از تیم ملی فوتسال برزیل برای حضور در ایران
  • دعوت از تیم ملی فوتسال برزیل برای حضور از ایران
  • عصبانیت عجیب: یامال به جمع ستاره‌های شاکی پیوست
  • تیم نوظهور فوتسال ایران به لیگ برتر رسید
  • خوزستانی‌ها در انتهای جدول؛ اتفاقی که برای اولین بار در تاریخ لیگ برتر ایران افتاد
  • اگر ماه ناگهان در آسمان ناپدید شود چه اتفاقی می‌افتد؟
  • اتفاق عجیب در لیگ برتر فوتبال ؛ یک تیم با ۲ پیراهن | تصاویر
  • اتفاق عجیب و باور نکردنی در لیگ برتر ایران
  • تصاویری عجیب از عملیات نجات جان یک بچه در سیل | چه اتفاقی برای او افتاد؟