Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرماندار پارسیان با اشاره به شایعه انتزاع بخشی از شهرستان پارسیان به فارس گفت:پرونده این انتزاع برای همیشه بسته شده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمد رادمهر فرماندار پارسیان در گفتگو باخبرنگارپارسیان خبر با اشاره به شایعه الحاق بخشی از پارسیان به استان فارس اظهار کرد:اخیراً دربرخی از شبکه های اجتماعی وفضاهای مجازی شاهد مطرح کردن انتزاع بخشی از شهرستان پارسیان والحاق آنبه استان فارس هستیم که بازارشایعات را داغ وموجب بهره برداری افرادسو جو می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


فرماندار پارسیان با تأکید بر اینکهپروندهانتزاع والحاقبستهشده است تصریحکرد:این پرونده برای همیشه بسته شده و بازنخواهد شد لذا شایعه کنندگان به جای مشغول کردن خود ومردم، به مطالبات ومشکلات آنها رسیدگی کنند.

وی با توصیه به برخی افراد سودجو افزود:برای رسیدن به اهداف خود بااحساسات مردم این شهرستان بازی نکنیدو دامن زدن به این اتفاقات باعث اختلافاتی بین دوشهرستانی می شودکه سالها با همدیگر مراودهودرکنارهم زندگی مسالمت آمیزی داشته اند.


فرماندار پارسیان یادآور شد:میدان گازی تابناک، مشترک بین شهرستان هایپارسیان،لامرد ومهراست و سالهاست از این میدان بهره برداری می گردد ولی یک ریال ارزش افزودهازاین میداننصیب شهرستاننگردیده است.

وی ادامه داد:سهم پارسیان همانند شهرستان های مهرو لامرد در میدان گازی تابناک مشترک است و برای گرفتن حقوق مردم این شهرستان لحظه ای دریغ نخواهم کرد.


رادمهر خاطرنشان کرد:شهرستان پارسیان با توجه به ظرفیتها ومنابع خداددادی گاز، دریا و راههای مواصلاتی قطب اقتصاد کشور خواهد گردید.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۸۲۲۸۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت ۱۲ هزارمیلیارد ریال عوارض ارزش افزوده در آذربایجان غربی

به گزارش خبرنگار مهر، جعفر پورمختار عصر دوشنبه در گفت و گو با خبرنگاران افزود: پرداخت عوارض ارزش افزوده در سال گذشته نسبت به سال ۱۴۰۱ در آذربایجان غربی ۹۰ درصد افزایش داشت.

وی اضافه کرد: میزان عوارض پرداختی در سال ۱۴۰۱ در آذربایجان غربی حدود ۶۵۰ میلیارد ریال بود که در سال گذشته، این رقم به میزان قابل توجهی افزایش یافت.

مدیرکل امور مالیاتی آذربایجان غربی ادامه داد: از این میزان در سال ۱۴۰۲ نزدیک به هشت هزار میلیارد ریال به شهرداری‌های استان پرداخت شد.

پورمختار اظهار کرد: همچنین سه هزار و ۷۶۶ میلیارد ریال از محل عوارض ارزش افزوده به دهیاری ها، ۲۳۹ میلیارد ریال به فرمانداری‌ها و ۳۸۶ میلیارد ریال به عشایر اختصاص یافت.

وی گفت: سال گذشته بیش از سه هزار و ۹۰۰ میلیارد ریال از محل عوارض و مالیات بر ارزش افزوده در شهرستان ارومیه اختصاص یافت که ۲ هزار و ۷۸۳ میلیارد ریال سهم شهرداری‌ها بود.

پورمختار افزود: بیش از ۹۸۸ میلیارد ریال سهم دهیاری ها، بیش از ۸۶ میلیارد ریال سهم فرمانداری و بیش از ۶۲ میلیارد ریال سهم عشایر این شهرستان در سال گذشته بود.

کد خبر 6092613

دیگر خبرها

  • توسعه ۱۶ میدان گازی با ۶.۴ میلیارد دلار سرمایه‌گذاری توسط پتروشیمی‌ها
  • ۵۰ پروژه جدید به ارزش ۲۵ میلیارد دلار برای ایجاد ارزش افزوده در دستورکار وزارت نفت است/ برنامه‌ریزی برای تبدیل متانول به بنزین
  • ۵۰ پروژه جدید برای ایجاد ارزش افزوده به ارزش ۲۵ میلیارد دلار در دستورکار وزارت نفت است/ برنامه‌ریزی برای تبدیل متانول به بنزین
  • پرداخت ۱۲ هزارمیلیارد ریال عوارض ارزش افزوده در آذربایجان غربی
  • بیش از ۱۲ هزار میلیارد ریال عوارض ارزش‌افزوده در آذربایجان‌غربی پرداخت شد
  • انتشار تصاویر حمله پهپادی به میدان گازی در سلیمانیه عراق
  • تصاویر حمله پهپادی به یک میدان گازی در سلیمانیه عراق
  • (ویدئو) لحظه اصابت پهپاد انتحاری به میدان گازی در سلیمانیه عراق
  • آتش‌سوزی در هتل پارسیان کوثر در میدان ولیعصر (فیلم)
  • ببینید | اولین تصاویر از آتش‌سوزی در هتل پارسیان کوثر در میدان ولیعصر