Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - در حالي که اکنون بيشتر خبرهاي مربوط به سامسونگ به پيش بيني مشخصات فني گلکسي نوت 8 اين شرکت اختصاص دارند، در تازه ترين شايعات آمده که گلکسي نوت 9 به چيپست اگزينوس با معماري 7 نانومتري مجهز خواهد شد.

به گزارش جام‌جم آنلاين به نقل از تک شات، اگر اين شايعه که توسط يکي از کارکنان سامسونگ گفته شده، به حقيقت بپيوندد، بدين معنا خواهد بود که گلکسي نوت 9 نسبت به گلکسي اس 9 و اس 9 پلاس اين شرکت کره اي معماري چيپست متفاوتي خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


اين در حاليست که سامسونگ در سال هاي گذشته همواره چيپست گلکسي هاي سري اس و گلکسي نوت هاي خودش را که در يک سال معرفي مي شدند، يکسان در نظر مي گرفت. اما گفته مي شود که اين شرکت قصد دارد سياست قبلي در توسعه محصولاتش را در سال 2018 ميلادي تغيير دهد. در واقع گوشي هاي گلکسي اس 9 و اس 9 پلاس به چيپست اگزينوس 9810 با معماري 10 نانومتري مجهز خواهند شد و گلکسي نوت 9 سامسونگ طراحي 7 يا 8 نانومتري را در چيپست خود خواهد داشت.
بر اساس گفته هاي همين منبع، نام "اگزينوس 9810" هنوز تاييد شده نيست و در بهار سال 2018 که ساخت و توليد اين چيپست نهايي مي شود مي توان از اسم آن هم باخبر شد.
در خصوص چيپست موجود در گلکسي نوتي که امسال طرفداران سامسونگ را با خود همراه خواهد کرد پيش تر خبري در تک شات خوانديم که در آن اشاره به اسنپدراگون 836 شده بود.
احتمالاً تا پايان سال ميلادي جاري مي توانيم اخبار بيشتري در خصوص تغييرات سخت افزاري محصولات سامسونگ به دست آوريم.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۸۲۳۳۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساخت ۱۰ سازه هنری آجری در مراغه

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقی شهردار مراغه گفت: سازه های آجری به مناسبت بزرگداشت روز مراغه در پارک ملت این شهر با استفاده از طرح‌های بنا‌های تاریخی اجری ساخته شده است.

مروتی افزود: ساخت این سازه ها با مشارکت حدود ۲۳ نفر هنرمند، معمار، کارشناسان فنی شهرداری، استادان دانشگاه و دانشجویان معماری، دو هفته زمان برده است.

وی با بیان اینکه، مراغه خواستگاه معماری سبک آذری در ایران است، اظهار کرد: این سازه‌ها با هدف احیاء و به نمایش گذاشتن معماری تاریخی و سنتی این شهر اجرا شده است.

به گفته شهردار مراغه، این سازه‌های آجری در پارک ملت مراغه، نماد فرهنگ غنی معماری این شهر از دیرباز تاکنون است.

وی با اشاره به تدوین ده‌ها برنامه برای روز بزرگداشت مراغه افزود: ساخت این آثار هنری، از برنامه‌های جذاب و به یادماندنی ۱۶ اردیبهشت امسال خواهد بود.

مروتی تصریح کرد: برنامه‌های روز مراغه از ۱۲ اردیبهشت آغاز شده و به مدت یک هفته با برگزاری همایش‌ها، برنامه‌های فرهنگی و ورزشی ادامه خواهد داشت.

دیگر خبرها

  • هوش مصنوعی عمر باتری گوشی گلکسیS۲۵ را بیشتر می‌کند
  • هفدهمین دوره میرمیران و روز معمار
  • پاوربانک‌های جدید سامسونگ معرفی شد
  • چالش‌های معماری و شهرسازی ایران
  • (تصاویر) گنبد سرخ مراغه، یادگاری معماری سبک آذری
  • ساخت ۱۰ سازه هنری آجری در مراغه
  • اجلاسیه گروه کشوری معماری و شهرسازی برگزار می شود
  • فارسیان، پلکانی به بلندای تاریخ
  • ساخت ۱۰ المان آجری در مراغه
  • سلفی جدید بهرام رادان همه را متعجب کرد