Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر صنایع کشاورزی سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان با اشاره به صدور هشت مجوز تأسیس واحدهای کشاورزی و دامی در این استان در خردادماه امسال گفت: با راه‌اندازی این واحدهای تولیدی ۱۸۲ میلیارد ریالی در حوزه کشاورزی و دامی استان سمنان سرمایه‌گذاری می‌شود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سمنان، به نقل از روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان، رحمت‌الله کاشی در کمیته اقتصاد مقاومتی سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان اظهار داشت: از هشت مجوز تأسیس صادر شده در حوزه جهاد کشاورزی استان سمنان در خردادماه امسالچهار مورد مربوط به حوزه زراعی، سه مورد مربوط به حوزه باغی و یک واحد دیگر نیز در حوزه دام و طیور بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه برای این هشت واحد در مجموع 182 میلیارد ریال سرمایه‌گذاری ثابت و در گردش انجام‌ شده است عنوان کرد: از این مبلغ 182297 میلیون ریال آن مربوط به سرمایه‌گذاری ثابت و 81703 میلیون ریال آن نیز مربوط به سرمایه در گردش این واحدهای تولیدی پس از بهره‌برداری کامل است.

مدیر صنایع کشاورزی سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان با اشاره به آمار تفکیکی سرمایه‌گذاری ثابت این واحدهای تولیدی در حوزه جهاد کشاورزی بیان کرد: از مجموع 182297 میلیون ریال سرمایه‌گذاری ثابت که با بهره‌برداری از این واحدها در استان سمنان صورت می‌گیرد، 95 میلیون ریال آن در بخش دام و طیور، 75646 میلیون ریال آن در حوزه زراعی و 11651 میلیون ریال آن نیز در بخش باغی است.

به گفته کاشیاز مجموع 81703 میلیون ریال سرمایه در گردش این هشت واحد تولیدی در صورت بهره‌برداری کامل از آن نیز 40797 میلیون ریال آن در حوزه زراعی بوده و 32712 میلیون ریال و 8194 میلیون ریال آن نیز به ترتیب در حوزه‌های دام و طیور و نیز باغی خواهد بود.

وی با اشاره به ظرفیت تولید این واحدهای کشاورزی و دامی در استان سمنان خاطرنشان کرد: در صورت بهره‌برداری کامل از این واحدها، سالانه 40 هزار و 486 تن به ظرفیت فرآوری انواع محصولات کشاورزی و دامی در استان سمنان افزوده خواهد شد.

مدیر صنایع کشاورزی سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان بیان کرد: این واحدها برای تولید این میزان محصول، 58 هزار و 210 تن از انواع مواد اولیه و خام زراعی، باغی و دام و طیور را مصرف می‌کنند.

کاشی با اشاره به تأثیر پیش‌بینی بهره‌برداری این واحدهای تولیدی در ایجاد فرصت‌های جدید شغلی در استان سمنان اضافه کرد: با بهره‌برداری کامل از این واحدهای تولیدی، برای 148 نفر اشتغال مستقیم و پایدار ایجاد می‌شود.

انتهای پیام/

R41366/P1357/S6,64/CT12

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۸۲۴۹۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زنان مجوز فعالیت در ورزش زورخانه‌ای ندارند اما می‌توانند تماشاگر باشند

رییس فدراسیون ورزش زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی گفت مجوز فعالیت زنان در این رشته صادر نشده است.

طرفداری | مهرعلی باران‌چشمه، رییس فدراسیون ورزش زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی، در خصوص حضور زنان به عنوان تماشاگر در زورخانه‌ها، گفت:

ورزش زورخانه‌ای به طور قطع سوای تربیت جسم در ترویج فرهنگ جوانمردی تاثیرگذار است و این مجوز صادر شده تا مادران و زنان از نزدیک در زورخانه‌ها برای تماشای این ورزش اصیل ایرانی حضور یابند. البته در طرح شهید طوقانی که با همکاری وزارت آموزش و پروش برای مقاطع چهارم تا ششم ابتدایی برگزار شد، خانواده‌ها به عنوان تماشاگر شاهد هنرنمایی فرزندان خود بودند.

وی طی گفت‌وگویی با ایرنا، در خصوص فعالیت زنان در ورزش زورخانه‌ای نیز توضیح داد:

پیش تر اعلام شد که فعالیت زنان در ورزش زورخانه‌ای منوط به تصمیم و مجوز نهایی از سوی وزارت ورزش و جوانان است. در شورای سیاست‌گذاری وزارت ورزش تصمیم‌گیری نهایی در خصوص فعالیت یا عدم فعالیت آنان در رشته‌های مختلف تصمیم‌گیری خواهد شد، چنین مجوزی تاکنون برای ورزش زورخانه‌ای صادر نشده است.

از دست ندهید ????????????????????????

عبدالکریم حسن هم نامش را تغییر داد اعتراض سرمربی چلسی: VAR به فوتبال ضرر زده است آقای الگری سال بعد هم در تیم ما بمان! درگیری صلاح با کلوپ: ساکت شو!

دیگر خبرها

  • تولید گوشت مرغ در چهارمحال و بختیاری ۳۰ درصد رشد کرد
  • نقش۳۰۶هزارمیلیاردریالی بانک کشاورزی در تامین گوشت سبد غذایی
  • ۲ هزار قطعه ماهی زینتی از مرز مهران به عراق صادر شد
  • ۱۵ طرح جهاد دانشگاهی در ایران اکسپو ۲۰۲۴
  • نقش ۳۰۶ هزارمیلیارد ریالی بانک کشاورزی در تامین گوشت سبد غذایی خانوارها در سال ۱۴۰۲
  • صدور مجوز برای تأسیس ۵ کارگاه صنایع‌دستی در آبدانان ایلام
  • نقش ۳۰۶ هزارمیلیارد ریالی بانک کشاورزی در تامین گوشت سبد غذایی خانوار‌ها در سال ۱۴۰۲
  • صدور ۲۹ مجوز تأسیس موزه خصوصی طی ۲ سال گذشته
  • رتبه سوم مهاباد درتولید گوشت دراستان
  • زنان مجوز فعالیت در ورزش زورخانه‌ای ندارند اما می‌توانند تماشاگر باشند