Web Analytics Made Easy - Statcounter

پول‌نیوز - پدرام برقعی متخصص گوش، حلق و بینی اظهار کرد: در فصل تابستان به دلیل افزایش دما مویرگ‌های داخل بینی دچار پرخونی شده و با کوچکترین ضربه سطحی ترک می‌خورد که این مسئله سبب بروز خونریزی و عارضه خون دماغ در افراد می‌شود.

وی عنوان کرد: سطح داخلى بینى حاوى صد‌ها مویرگ خونى است که این مویرگ‌های داخل بینى بسیار ظریف و حساس هستند و عوامل مختلفى سبب پارگی و در نهایت خونریزى آن‌ها مى شود که در فصل تابستان به دلیل افزایش دمای هوا مویرگ های بینی برخی افراد حساس شده و در نهایت منجر به خونریزی خود به خودی می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



این متخصص گوش، حلق و بینی تاکید کرد: در اثر خشک بودن هوا در فصل تابستان مخاط مویرگی بینی ترک می‌خورد و این مسئله باعث بروز خونریزی در افراد می‌شود.

وی ادامه داد: در فصل تابستان به دلیل استفاده افراد از کولر‌های آبی خونریزی بینی رخ می‌دهد و علت رشد قارچ‌های مختلف در کولر و انتقال آن به داخل مخاط بینی است که همین مسئله عارضه خون دماغی را در افراد به وجود می‌آورد.

برقعی تصریح کرد: استفاده از کولر‌های گازی به دلیل خشک بودن هوا و کاهش رطوبت محیط سبب خونریزی بینی در افراد می‌شود.

وی یادآور شد: به منظور پیشگیری از خونریزی بینی فرد باید در فصل گرما کمتر در معرض نور آفتاب قرار گیرد ، در صورتی که شخص ناچار به بیرون رفتن در هوای گرم است باید با استفاده از کلاه و سایه بان از سر خود محافظت کند.همچنین فرد برای خنک کردن خود نباید برای مدت زمان طولانی در معرض کولر قرار بگیرند.

منبع: پول نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۸۲۵۰۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خیز بارسلونا برای جذب هالند در تابستان ۲۰۲۵

باشگاه بارسلونا برای به خدمت گرفتن ستاره خط حمله منچسترسیتی امیدوار است. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، باشگاه بارسلونا در مقابله با اقدام باشگاه رئال مادرید که در تلاش برای جذب کیلیان امباپه از پاری‌سن‌ژرمن است، ارلینگ هالند را به‌عنوان هدف نقل‌وانتقالاتی خود در نظر گرفته است.

روزنامه «موندو دپورتیوو» چاپ کاتالونیا در شماره امروز خود (سه‌شنبه) گزارش داد؛ ارلینگ هالند خرید رؤیایی باشگاه بارسلونا برای تابستان 2025 است و با توجه به درآمد حاصل از ورزشگاه جدید، باشگاه باید توانایی خرید او را در تابستان 2025 داشته باشد.

طبق این گزارش؛ فاکتورهایی که می‌تواند به بارسلونا برای به خدمت گرفتن ستاره خط حمله منچسترسیتی در تابستان 2025 کمک کند، به شرح زیر است:

* تحقیقات از منچسترسیتی درباره نقض احتمالی قوانین بازی جوانمردانه مالی یوفا

* منقضی شدن قرارداد پپ گواردیولا با منچسترسیتی در تابستان 2025

* رابطه شخصی فوق‌العاده خوان لاپورتا با مدیر برنامه‌های هالند

* مکسوِل بازیکن سابق بارسلونا نیز یکی از مدیر برنامه‌های هالند است

هالند مرسدس بنز 3.2 میلیون یورویی خرید + عکس

هالند 22 ساله که تابستان 2022 پس از دو فصل و نیم درخشش در بوروسیا دورتموند، با فعال شدن بند فسخ 60 میلیون یورویی‌اش به منچسترسیتی پیوست، در این تیم انگلیسی هم فوق‌العاده کار کرده و تاکنون در 87 بازی موفق به ثمر رساندن 81 گل شده و 15 پاس‌گل هم برای هم‌تیمی‌هایش ساخته است.

این مهاجم نروژی که در فصل جاری هم در 34 بازی 29 گل برای تیم تحت هدایت پپ گواردیولا به ثمر رسانده، تاکنون به منچسترسیتی برای کسب یک قهرمانی در لیگ برتر انگلیس، یک قهرمانی در جام حذفی انگلیس، یک قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا و یک قهرمانی در سوپرجام اروپا کمک کرده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • قرارداد برمر با یوونتوس بند فسخ دارد؛ منچستریونایتد پیگیر شرایط
  • چگونه بر حسادت در رابطه با همسرمان غلبه یابیم؟
  • راه‌اندازی خانه روزنامه‌نگاران تا تابستان امسال
  • بیگانی : پیش بینی بازاری داغ برای فعالان بورس در تابستان 1403 / صندوقهای طلا، کالا و بعضی سهامی، برندگان سال 1402 بازار سرمایه / حضور ترامپ در انتخابات تمام بازارهای مالی ایران را تحت تاثیر قرار می دهد
  • ۵ عارضه جانبی خطرناک ایبوپروفن؛ از خونریزی معده تا مشکلات باروری
  • علائم زخم معده را بشناسید
  • خیز بارسلونا برای جذب هالند در تابستان ۲۰۲۵،
  • زنگ خطر ابتلا به تب کریمه کنگو در زاهدان به صدا درآمد
  • چهار نفر در زاهدان به تب کریمه کنگو مبتلا شدند
  • خیز بارسلونا برای جذب هالند در تابستان ۲۰۲۵