Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا، کارگردان فیلم سینمایی «شیار ۱۴۳» با حضور در استودیوی شبکه یک سیما، مهمان برنامه تلویزیونی «سینما ۱» شد و ضمن انتخاب فیلم محبوب خود، درباره آن به گفتگو پرداخت.

نرگس آبیار کارگردان سینما در استودیوی برنامه «سینما ۱» حاضر شد و یکی از فیلم های مهم تاریخ سینما را به عنوان فیلم مورد علاقه خود برگزید و درباره آن به بررسی و تحلیل پرداخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فیلم انتخابی کارگردان فیلم «نفس» برای پخش از «سینما ۱» فیلمی است که براساس یک رمان ساخته شده است؛ یک اقتباس ادبی، که البته برگردان سینمایی آن از متن اصلی بسیار مشهورتر و موفق تر بوده است.

در این دوره از «سینما ۱»، فیلم برنامه به انتخاب مهمان برنامه به نمایش درمی آید و پس از نمایش فیلم، بررسی و تحلیل آن با حضور مهمان برنامه و مجری «سینما ۱» انجام خواهد شد.

در روزهای گذشته علاوه بر نرگس آبیار، احمد امینی کارگردان سینما، حسن حسینی منتقد سینما و حجت الاسلام عبدالحسین خسروپناه رییس موسسه پژوهشی حکمت و فلسفه نیز از دیگر چهره هایی بوده اند که با حضور در برنامه «سینما ۱» فیلم مورد علاقه خود را انتخاب و درباره آن به گفتگو پرداخته اند.

پخش برنامه «سینما ۱» که از اواخر فروردین ماه آغاز و به علت تقارن با ویژه برنامه های انتخاباتی و سریال «زیر پای مادر» در ماه مبارک رمضان متوقف شده بود، از فردا شب پنجشنبه ۸ هشتم تیرماه از سر گرفته می شود.

خسرو دهقان، شهرام جعفری نژاد، مهدی فخیم زاده، بهروز افخمی، فریدون جیرانی، محمود گبرلو، محمدتقی فهیم، سعید مستغاثی، احمد طالبی نژاد، احمد ضابطی جهرمی، محسن فاطمی، عزیزالله حاجی مشهدی، مجید حسینی زاد، جواد طوسی و سعید قطبی زاده از جمله چهره های فرهنگی هستند که با انتخاب فیلم محبوب شان در «سینما ۱» حضور پیدا کرده اند.

تهیه کننده، سردبیر و مجری «سینما ۱» غلامعباس فاضلی منتقد و نویسنده سینمایی است.

«سینما ۱» پنجشنبه شب ها ساعت ۲۲.۱۵ از شبکه یک سیما پخش خواهد شد. این برنامه در «تامین برنامه» شیکه یک سیما تولید شده است.

منبع: خبرگزاری برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۸۲۵۴۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اکران مردمی «تمساح خونی» در اکومال کرج

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط‌عمومی پروژه، دومین اکران مردمی فیلم سینمایی «تمساح خونی» به کارگردانی جواد عزتی و تهیه‌کنندگی کامران حجازی شب گذشته ۹ اردیبهشت ماه در جمع پرشور مردم اکومال کرج در ۵ سانس برگزار شد.

در این اکران که با استقبال مخاطبان همراه بود، جواد عزتی و کامران حجازی کارگردان و تهیه‌کننده فیلم و همچنین عباس جمشیدی‌فر و شبنم قربانی از بازیگران این اثر حضور داشتند.

پیش از نمایش فیلم، عباس جمشیدی‌فر ضمن خوشامدگویی به مهمانان بیان کرد: بسیار خوشحالیم که اینجا حضور داریم و قرار است در کنار شما «تمساح خونی» را تماشا کنیم. ممنون که ما را حمایت و این فیلم را در سینما تماشا می‌کنید.

سپس جواد عزتی در سخنانی کوتاه اظهار کرد: امیدوارم از فیلم خوشتان بیاید و آن را به دوستان خود پیشنهاد دهید که در سینما ببینند.

وی یادآور شد: از همه شما و دیگر تماشاگران عزیزی که این فیلم را در سینما می‌بینند و دیده‌اند، تشکر می‌کنم و باید بگویم که اگر در حال حاضر سینما رونق دارد، به برکت حضور شماست. دستتان را می بوسم و از همه شما بسیار ممنونم.

«تمساح خونی» به کارگردانی جواد عزتی و تهیه‌کنندگی کامران حجازی تا امروز صدرنشین جدول فروش ۱۴۰۳ بوده است و به تازگی از مرز دومیلیون تماشاگر در سینماها عبور کرده و مجموع فروش آن به ۱۲۵ میلیارد تومان رسیده است.

در این کمدی اکشن سینمایی جواد عزتی، عباس جمشیدی‌فر، الناز حبیبی، بهزاد خلج، شبنم قربانی و سعید آقاخانی در این کمدی نقش‌آفرینی می‌کنند و پخش این فیلم سینمایی برعهده شهرفرنگ است.

کد خبر 6092127

دیگر خبرها

  • اعضای هیئت انتخاب رویداد استارت‌آپی فیلمنامه نویسی منصوب شدند
  • اکران مردمی «تمساح خونی» در اکومال کرج
  • هیئت انتخاب رویداد استارت‌آپی فیلمنامه‌نویسی مشخص شدند
  • مراسم نکوداشت اکبر زنجان‌پور با حضور استادش
  • نونزدهمین مراسم «شب کارگردان» برگزار شد/ آرزوی نویدمحمدزاده چه بود؟
  • اکران آنلاین «روز مبادا» با حضور هدیه تهرانی
  • کدام کارگردان‌ها مشغول ساخت سریال هستند؟
  • بازگشت بهروز افخمی کارگردان پرحاشیه ایران به آنتن تلویزیون
  • بدترین فیلم‌های ترسناک تاریخ سینما!
  • اکران مردمی آپاراتچی در اصفهان با حضور عوامل فیلم