Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جام نیوز، اگر چه تمام محققان نسبت به مضر بودن تشعشعات ناشی از تلفن های همراه و ابزارهای بی سیم هم عقیده نیستند و معتقدند که در زمینه خطرناک بودن این فناوری باید تحقیقات بسیار دیگری انجام داد، اما محققانی که در تحقیقات خود به شواهدی مبنی به مضر بودن امواج متصاعد از این وسایل دست یافته اند، مردم را به مراقبت از خود تشویق می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این مقاله به برخی از راهکارهای محافظت از خود در برابر تشعشعات الکترومغناطیسی متصاعد از این ابزارها اشاره شده است.

حفظ فاصله

تلفن همراه تان را کنار خود یا در لباس تان قرار ندهید. هرگز تلفن تان را درون جیب تان نگذارید مگر اینکه آن را در حالت هواپیما، airplane گذاشته باشید. بنابر تحقیقاتی مشخص شده که زنان اگر تلفن همراه را درون لباس خود بگذارند، احتمال ابتلا به سرطان پستان در آنها افزایش می یابد. همچنین آویزان کردن تلفن به کمربند، می تواند منجر به عقیمی در مردان شود. زیرا تولید اسپرم و حرکت اسپرم ها کم می شود.

استفاده از بلندگو

به جای قرار دادن تلفن همراه کنار گوش خود، که ممکن است به غدد بزاقی تان صدمه بزند و احتمال ابتلا به سرطان غده پاراتیروئید را تا 4 برابر افزایش دهد، از بلندگوی تلفن استفاده کنید.

خاموش کردن تلفن همراه

مواقعی که از تلفن همراه تان استفاده نمی کنید، دستگاه تلفن همراه تان را خاموش کنید. بدین ترتیب از تشعشعات الکترومغناطیسی مدتی در امان خواهید بود.

انتخاب جایگزین

با استفاده از اینترنت کابلی می توانید از تلفن همراه و (البته وای-فای) در نتیجه تشعشعات الکترومغناطیسی دور بمانید و در عین حال ارتباط خود با دیگران را حفظ کنید

استفاده از ابزارهای محافظتی

یکسری جلدهای محافظتی در برابر امواج موبایل وجود دارد که مدعی اند می توانند اثر این امواج را به حداقل برسانند. می توانید از این سپرهای محافظتی استفاده کنید.

استفاده از هدفون سیمی

با استفاده از هدفون سیمی می توانید تلفن همراه تان را از خود دور نگهدارید و از تشعشعات دور بمانید.

محدود کردن بلوتوث

تا جایی که می توانید استفاده از بلوتوث را به حداقل برسانید و از ابزارهای سیمی استفاده کنید.

استفاده از مواد خوراکی برای مقاوم کردن بدن

با مصرف خوراکی هایی مانند دانه انار، رزماری، زغال اخته، گردو، دارچین، بروکلی، گردو، مارچوبه، آلوبخارا، گشنیز، ریحان، اسیدهای چرب امگا3، ویتامین D3، توت می توانید بدن تان را در برابر امواج الکترومغناطیسی حفظ کنید.

منبع: جام نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۸۲۵۵۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محافظت شجاعانه گورخر از فرزندش در برابر حمله شیر (فیلم)

 

 

 

منبع : باشگاه خبرنگاران

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: ترس شدید شیر نر از کروکودیل (فیلم) تولد سه توله شیر آسیایی در خطر انقراض (فیلم) سرقت شیر نر از ۲۰ کفتار (فیلم)

دیگر خبرها

  • تراکنش‌های بانکی با برنامک‌های هوشمند تلفن همراه بدون نیاز به کارت بانکی
  • حذف کارت بانکی آغاز شد / خرید با موبایل!
  • (ویدئو) چگونه از موبایل به جای کارت بانکی استفاده کنیم؟
  • آغاز خرید با موبایل و بدون کارت در ۶ بانک
  • چگونه موبایل جایگزین کارت‌های بانکی می شود؟ | جزئیات اجرایی شدن طرح کهربا در۶ بانک
  • آغاز کهربا در ۶ بانک/ خرید با موبایل و بدون کارت اجرایی شد
  • محافظت شجاعانه گورخر از فرزندش در برابر حمله شیر (فیلم)
  • محافظت شجاعانه گورخر از فرزندش در برابر حمله شیر + فیلم
  • هزینه تعمیرات موبایل در تهران
  • قیمت روز انواع تلفن همراه در ۲۸ فروردین ۱۴۰۳