Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-03-19@03:48:33 GMT

اسامی بازیکنان تیم ملی فوتسال بانوان اعلام شد

تاریخ انتشار: ۷ تیر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۳۸۲۵۵۹۲

اسامی بازیکنان تیم ملی فوتسال بانوان اعلام شد

اردوی آماده سازی تیم ملی فوتسال بانوان از فردا روز پنجشنبه در مرکز ملی فوتبال ایران آغاز می شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، اردوی تدارکاتی تیم ملی فوتسال بانوان از فردا (۸ تیرماه) آغاز و تا ۱۴ تیر ماه در مرکز ملی فوتبال ایران برگزار می شود. براین اساس فروزان سلیمانی، سرمربی تیم ملی فوتسال بانوان اسامی بازیکنان دعوت شده به اردو را به شرح زیر اعلام کرد:

نسیمه غلامی، فرشته کریمی، فرزانه توسلی، آرزو صدقیانی زاده و سوسن رضا پور از تهران

سهیلا ملمولی، فاطمه پاپی، طاهره مهدی پور، سارا افرازی و سحر پاپی، فرشته خسروی و راحله رفیعی از خوزستان

نسترن مقیمی و نسیم نوازنده از مازندران

مهسا نظری، سارا شیربیگی از کرمانشاه

لیلا خدابنده لو از البرز

فهیمه زارعی از هرمزگان

فاطمه اعتدادی از قزوین

مهتاب بنایی از فارس

فاطمه رحمتی از زنجان

فائزه مدنی از گیلان

بازیکنان باید عصر روز پنجشنبه هشتم تیرماه در مهمانسرای شماره یک مرکز ملی فوتبال ایران خود را به کادر فنی معرفی کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۸۲۵۵۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهاجم در تراکتور، مدافع در پرسپولیس!

به گزارش ورزش سه، یحیی گل‌محمدی چهره مشهور فوتبال ایران است که نامش با پرسپولیس عجین شده اما او برای رسیدن به قلب دفاع پرسپولیس مسیر طولانی را پیموده است.

او در ویژه برنامه آنتن درباره ظهورش در فوتبال ایران توضیح داد: من فوتبالم را از شهرستان محمودآباد شروع کردم و آنجا دو تیم بودند که مثل پرسپولیس و استقلال با هم کری داشتند. در آن شهر یک تیم خزر محمودآباد بود که مثل پرسپولیس بود و آن یکی تیم هم هما بود. آرزوی همه جوان‌های محمودآباد این بود که در این دو تیم بازی کنند.

جالب اینکه او در ابتدا مدافع نبوده است: در آن مقطع من فوروارد بازی می‌کردم و اولین مربی‌ای که خیلی به من اعتماد کرد، آقای علی رنجبر بود که خیلی مربی خوب و سختگیری بود که خیلی به من فرصت داد تا بتوانم در تیم خطر محمودآباد بازی کنم. پس از آن که بالاتر آمدم، به عنوان یکی از بازیکنان جوانان مازندان انتخاب شدم و قهرمان شدیم. آنجا مربی‌مان خدابیامرز محمدحسین سادات بود که فوت کردند. ایشان بازیکنان زیادی را به فوتبال عرضه کردند.

ویدئو: 327571

گل محمدی در مورد نحوه معرفی به فوتبال ایران گفت: هم بحث کیفیت است و هم بحث رقابت. در آن مقطع من خوش شانس هم بودم. بازیکنان انقدر زیاد بودند و کیفیت خوبی داشتند که بالا آمدن سخت بود و اگر مربیانی نبودند که اعتماد کنند، این اتفاق رخ نمی‌داد. من از منتخب مازندان به واسطه اینکه آقای سادات به تراکتور رفتند، نیم فصل تراکتور بازی کردم. آن زمان لیگ قدس بود.

وی افزود: زمانی که پورا بودم و مربی‌مان احمد آقا خداداد بود، به دفاع رفتم. ایشان گفت فیزیک خوبی داری و سر خوب می‌زنی. فکر می‌کنم یکی از دفاع‌هایمان هم مصدوم بود و به دفاع رفتم و ماندم. خودم هم دوست داشتم دفاع وسط بازی کنم. با توجه به اینکه بازیخوانی‌ام هم خوب بود، احساس می‌کردم آنجا فضای بهتری دارم. بازی در پست فوروارد خیلی سخت بود و به نظرم اگر اصرار می‌کردم که در آن پست بازی کنم، قطعا به جایی نمی‌رسیدم، چون به نسلی هم خورده بودیم که فورواردهای فوق‌العاده‌ای مثل علی دایی و فرشاد پیوس و ... داشتیم.

دیگر خبرها

  • تمرین تیم ملی فوتبال زیر نظر ستاره بارسلونا
  • استارت تمرینات تیم ملی فوتبال در حضور داویدز
  • اسامی بازیکنان تیم ملی فوتبال اعلام شد / قلم قرمز روی چند بازیکن
  • اسامی بازیکنان تیم ملی فوتبال اعلام شد/ قلم قرمز روی چند بازیکن
  • مهاجم در تراکتور، مدافع در پرسپولیس!
  • تاکید دوباره شمسایی: لژیونرها را می‌خواهم
  • اعلام داوران هفته شانزدهم لیگ برتر فوتبال بانوان
  • شمسایی: تیم‌های اول و دوم دنیا با ایران بازی نمی‌کنند/ حواله نمی‌خواهیم ولی به فوتسال هم توجه کنند+فیلم
  • شمسایی: هدفی جز قهرمانی در آسیا نداریم/ اگر صلاح می‌دانند به فوتسال هم حواله بدهند
  • آغاز مسابقات ورزشی جام رمضان گرامیداشت شهدای جهاد کشاورزی سیستان و بلوچستان