Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-05-07@16:09:03 GMT

دیدار دبیر کل نجباء با خانواده شهدای مقاومت عراق

تاریخ انتشار: ۷ تیر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۳۸۲۵۷۸۶

دبیرکل مقاومت اسلامی نُجَباء روز یکشنبه پنجم تیرماه به مناسبت عید سعید فطر با تعدادی از خانواده‌های شهدا دیدار کرد و آنان را مورد تفقد قرار داد.

خبرگزاری تسنیم: دبیرکل مقاومت اسلامی نُجَباء روز یکشنبه پنجم تیرماه به مناسبت عید سعید فطر با تعدادی از خانواده‌های شهدا دیدار کرد و آنان را مورد تفقد قرار داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


«شیخ اکرم الکعبی» در این دیدارها، ضمن تبریک عید بزرگ مسلمانان جهان اظهار داشت: شهدا با عزم و ایمانی راسخ، در راه دفاع از کشور و مقدسات جانفشانی کردند. این شهدا بودند که با گذشتن از خود، نقشه‌های شوم دشمن که به دنبال ضربه زدن به امت اسلامی بود را نقش بر آب کردند.

این فرمانده برجسته حشد شعبی عراق، با بیان اینکه خون شهدا عامل شکست تروریسم بوده است تصریح کرد: قدرت این خون‌ها بود که به تروریست‌ها اجازه ورود به کشورهای همسایه را نداد. این خون‌های پاک، حافظ مقدسات و دلیل پیروزی اسلام است که استمرار آن، امنیت را به ارمغان می‌آورد.

وی روحیه بالای رزمندگان را استعانت به اهل بیت(ع) دانست و گفت: آنچه در عراق رخ می‌دهد، امتداد انقلاب امام حسین(ع) است. آرزو دارم که روزی همچون یک شهید گمنام به شهادت برسم.

نُجَباء در سال 2004 میلادی گروه مقاومت ساده‌ای بود که سال‌ها قبل با شمار محدودی از نخبگان انقلابی آغاز به کار کرد تا اینکه گسترش یافت و اکنون ده‌ها هزار رزمنده را در مناطق مختلف عراق تحت فرمان قرار داده است. این گروه مقاومت اسلامی در همۀ زمینه‌های فرهنگی، اجتماعی، رسانه‌ای و سیاسی نیز فعالیت دارد.

دبیرکل نُجَباء، حجت‌الاسلام والمسلمین «اکرم الکعبی» است که پس از مسئولیت‌های متعدد جهادی، تشکیلات نظامی دیگری به نام نُجَباء را با جذب رزمندگان شجاع و دلیر عراقی ــ که سال‌های سال، قبل و بعد از سقوط «صدام حسین» دیکتاتور معدوم، سوابق جهادی فراوانی از خود به نمایش گذاشته بودند ــ تأسیس کرد. نام کامل این تشکّل "حرکة حزب الله النُجَباء" است که در اکثر رسانه‌های انگلیسی زبان دنیا به Hezbollah Al-Nujaba شهرت یافته است.

منبع: فردا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۸۲۵۷۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله موشکی مقاومت اسلامی عراق به «عسقلان»

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، مقاومت اسلامی عراق اعلام کرد که حمله جدیدی را علیه رژیم صهیونیستی انجام داده است.

بر این اساس مقاومت اسلامی عراق بندر نفتی «عسقلان» در سرزمین‌های اشغالی را هدف حمله موشکی قرار داده است.

مقاومت اسلامی عراق بیان کرد که این حمله با استفاده از موشک کروز پیشرفته «الارقب» به انجام رسیده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • دیدار رئیس اقلیم کردستان با دبیر شورای عالی امنیت ملی
  • هنیه در گفتگو با النخاله: هرگز از مواضعمان کوتاه نخواهیم آمد
  • حمله موشکی مقاومت اسلامی عراق به «عسقلان»
  • فرمانداران استان ایلام به ساماندهی گلزار شهدا توجه داشته باشند
  • غبارروبی و عطر افشانی مزار شهدای مهاباد
  • یادواره شهدا یاد اقتدار و عزت و عظمت است
  • دیدار دبیرکل سازمان جوانان حقوق بشر با سفیر ایران در سوریه
  • سی و ششمین یادواره شهدای روستای ارکان برگزار شد+فیلم
  • پیشنهادات امیرعبداللهیان به دبیرکل سازمان همکاری اسلامی
  • امیرعبداللهیان با دبیزکل سازمان همکاری‌های اسلامی دیدار کرد