Web Analytics Made Easy - Statcounter

چابهار - فرماندار چابهار گفت: سومین دوره رقابت های بین المللی کشتی آزاد جام یادگار امام (ره) با حضور ۱۶ تیم خارجی در بندر چابهار آغاز شد.

ایوب درویشی در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار داشت: با توجه به حضور ۱۶ کشور خارجی و از آنجایی که این مسابقات معتبرترین تورنمنت کشتی اتحادیه جهانی در رده سنی نوجوانان محسوب می شود ما نیز در تلاش هستیم تا از این ظرفیت جهت توسعه و پیشرفت ورزش شهرستان چابهار خصوصا کشتی استفاده کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به حساسیت و امنیت برگزاری چنین مسابقات و رویدادهای بین المللی گفت: تاکنون جلسات متعددی با مدیران دستگاه های اجرایی، نظامی و انتظامی جهت برنامه ریزی و هماهنگی برگزاری مسابقات بین المللی کشتی یادگار امام (ره) در چابهار برگزار شده است.

وی با اشاره به تفاهم نامه ای که چندی پیش بین وزیر ورزش و جوانان با استاندار سیستان و بلوچستان به امضاء رسید، افزود: در این قرارداد بندهایی از جمله برگزاری مسابقات و اردوهای سایر فدراسیون های ورزشی در استان و شهرستان هایی که دارای پتانسیل میزبانی هستند نیز وجود دارد که برگزاری این دوره از مسابقات نیز در همین راستا است.

فرماندار ویژه شهرستان چابهار تصریح کرد: برای انجام هر کار مهمی در سطح ملی نه تنها نیازمند همکاری و همراهی دستگاه های اجرایی هستیم بلکه همراهی و همکاری مردم فهیم نیز یکی از مؤلفه های اصلی است.

وی اظهار داشت : در خصوص نحوه اسکان و حمل و نقل ورزشکاران از سوی سازمان منطقه آزاد چابهار اقدامات مهمی انجام شده و ما نیز برای رفاه حال مردم فهیم جهت رفت و آمد آن ها تا سالن ورزشی «ورنا» با همکاری شورای اسلامی شهر و شهرستان و به خصوص شهرداری بندر چابهار تمهیداتی اندیشیده ایم تا هیچ گونه مشکلی جهت حضور مردم عزیز رخ ندهد.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۸۲۶۰۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری اردوی تیم ملی کستی آزاد جوانان در ساری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، ششمین مرحله از اردوی تیم ملی کشتی آزاد جوانان (دومین مرحله در سال ۱۴۰۳) از ۲۷ فروردین در شهرستان ساری آغاز شد.


این اردو که تا ۶ اردیبهشت ادامه دارد در هتل سالاردره ساری برپا شده است.

دلیری رییس اداره ورزش و جوانان ساری با همراهی خدایی مربی سازنده کشتی ساری و وفایی نژاد پیشکسوت حوزه رسانه و ورزش شهرستان ساری از روند برگزاری ششمین مرحله از اردوی تیم ملی کشتی آزاد جوانان بازدید کرد.

آزادکاران جوان کشورمان که خود را برای حضور در رقابت‌های قهرمانی آسیا و قهرمانی جهان آماده می‌کنند، در شرایط مناسب و مطلوبی تمرینات خود را پیگیری می‌کنند.

در این مرحله تمرینات متنوعی از جمله تمرینات هوازی و نیمه هوازی، آمادگی جسمانی، بدنسازی و کشتی زیر نظر غلامرضا محمدی سرمربی تیم ملی و همکارانش برگزار می‌شود و این مرحله از اردو تا روز ۶ اردیبهشت ماه ادامه دارد.

نفرات حاضر در این اردو به شرح زیر است:
۵۷ کیلوگرم: علی مومنی و علی یحیی پور (مازندران) مهدی رحیمی (البرز)
۶۱ کیلوگرم: شهداد خسروی (البرز) امیررضا تیموری زاد (تهران) محمدرضا حسینی (کرمانشاه)
۶۵ کیلوگرم: علی خرمدل (تهران) محمدمهدی پلنگ وار (مازندران) سجاد پیردایه (لرستان)
۷۰ کیلوگرم: علی کرم پور (تهران) سینا خلیلی و محمدماهان خرمکاه (مازندران)
۷۴ کیلوگرم: علی رضایی و ابوالفضل حسینی (مازندران) آریا مقدسی (لرستان) مهدی یوسفی (تهران)
۷۹ کیلوگرم: مجید باقری (خراسان رضوی) مسعود آسترکی (لرستان)
۸۶ کیلوگرم: ابوالفضل رحمانی (مازندران) ایمان بابایی (کرمانشاه)
۹۲ کیلوگرم: امیررضا دلیری (کرمانشاه) امیر عزیزپور (لرستان) عرفان عباسی (آذربایجان شرقی)
۹۷ کیلوگرم: ابوالفضل بابالو (تهران) سید آرین سجادی و عرفان علیزاده (مازندران)
۱۲۵ کیلوگرم: امیررضا معصومی (گیلان) محمدرضا لطفی و مهدی بزرگ پور (مازندران) مرصاد شاکری (خراسان رضوی)

رقابت‌های قهرمانی آسیا اواخر تیرماه سال ۱۴۰۳ در عربستان و مسابقات قهرمانی جهان که ۱۲ تا ۱۸ شهریورماه سال ۱۴۰۳ در اسپانیا برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • برگزاری اردوی تیم ملی کستی آزاد جوانان در ساری
  • برگزاری رقابت‌های بین المللی کشتی فرنگی نوجوانان جام صفوی از فردا
  • حضور کشتی‌گیران سه کشور خارجی در جام صفوی قطعی شد
  • برگزاری لیگ کشتی نوجوانان با جوایز نقدی
  • برگزاری لیگ سراسری کشتی نوجوانان با جوایز نقدی
  • بسترسازی برای اعتلای ورزش اردبیل
  • برگزاری دوره های سواد رسانه برای کاهش آسیبهای فضای مجازی
  • الفت با مفاهیم غنی قرآنی از آسیب‌های مدرن اجتماعی جلوگیری می‌کند  
  • نایب قهرمانی دانشگاه آزاد یادگار امام(ره) در مسابقات بین‌المللی ربوکاپ آزاد
  • ۲ مقام Best design مسابقات بین‌المللی ربوکاپ به دانشگاه آزاد یزد رسید