Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- نماینده ۷۳-کیلوگرم بانوان تکواندو با شکست مقابل رشمی اوگینک از هلند از دور رقابت های جهانی کنار رفت. به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری میزان، زهرا پوراسماعیل مانند دیگر نمایندگان بانوان تکواندو در روزهای گذشته با شکست مقابل نماینده هلند از دور بیست و سومین دوره رقابت های جهانی حذف شد تا به نوعی نوار ناکامی‌های این تیم در کره جنوبی قطع نشود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده 73-کیلوگرم بانوان کشورمان با امتیاز 15 بر 2 مغلوب تکواندوکار هلندی و حذف شد.

زهرا پور اسماعیل در اولین مبارزه به مصاف «ساندرا وانگاس» از کلمبیا رفت و با نتیجه 8 بر 3 به برتری رسید.

سجاد مردانی نماینده 87+ کیلوگرم مردان در اولین مبارزه خود 11 بر 6 از سد تیموهینو از فنلاند گذشت و سعید رجبی تکواندوکار وزن هفتم کشورمان نیز در دومین مبارزه خود به مصاف «رافائیل آلبا» نماینده کوبا رفت و با نتیجه 14 بر 11 پیروز این مبارزه شد. رجبی در نخستین مبارزه «دافید ساندرس» نیوزیلندی را پیش رو داشت که موفق شد حریف را 25 بر 5 شکست دهد. وی در مرحله سوم رو در روی «ولادیسلاو لارین» حریف روس خود قرار می‌گیرد.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۸۲۶۱۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۱۲ کیلوگرم هروئین از ۳ خودرو در ارومیه

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، سرهنگ حسن درستی روز یکشنبه در این خصوص اظهار کرد: در راستای مباره با مواد مخدر و در پی دریافت اخباری مبنی بر اینکه افرادی به صورت باند، اقدام به انتقال مواد مخدر به ارومیه می کنند، رسیدگی به موضوع در دستور کار اطلاعاتی ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر انتظامی استان قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: انهدام یک باند زن و شوهری مواد مخدر در تهران

وی افزود: پس از بررسی های تخصصی و هماهنگی های قضایی و رصد مسیرهای تردد، خودروهای مورد استفاده متهمان شناسایی شدند.

رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی آذربایجان غربی اضافه کرد: با عملیات ضربتی پلیس، خودرو متهمان در مسیر ارومیه - تبریز توقیف و در بازرسی از آنها ۱۲ کیلوگرم مواد مخدر از نوع هروئین کشف شد.

سرهنگ درستی ادامه داد: در این خصوص سه دستگاه خودرو توقیف و ۶متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده مقدماتی برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند.

کد خبر: 1229497 برچسب‌ها مواد مخدر

دیگر خبرها

  • کشف ۱۲ کیلوگرم هروئین از ۳ خودرو در ارومیه
  • ۱۲ کیلوگرم هروئین در ارومیه کشف شد
  • کشف ۱۲ کیلوگرم هروئین در ارومیه
  • پیروزی نوشاد عالمیان مقابل رنکینگ ۲۹ جهان
  • پیروزی نوشاد عالمیان مقابل رنکینگ ۲۹ جهان در مسابقات عربستان
  • شکست بایرن‌مونیخ مقابل رقیب مستقیم/ پیروزی پرگل دورتموند
  • پایان کار امیدهای بوکس با کسب 3 مدال برنز
  • خشن‌ترین نسخه مورایس پس از اولین پات در تهران (عکس)
  • جدال بر سر نایب قهرمانی؛ ترکیب احتمالی بارسلونا مقابل ژیرونا
  • واکنش آلونسو به پیروزی تیمش مقابل رُم