Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو؛ مجموعه تلویزیونی ایستاده در غبار برگرفته از نسخه سینمایی این اثر است که در شش قسمت 30 دقیقه ای تهیه شده است و از جمعه نهم تیر حوالی ساعت 22:15 پخش می شود. این سریال روایتگر زندگی جاوید الاثر سردار حاج احمد متوسلیان است که شش مقطع دوران کودکی، مبارزات پیش از انقلاب، ورود به سپاه، آغاز جنگ تحمیلی و تمرکز در منطقه کردستان، فتح خرمشهر و حضور در کشور لبنان و ربایش او توسط رژیم صهیونیستی را شامل می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از زمانی که سینمایی ایستاده در غبار کلید خورد، فیلمنامه به گونه ای به نگارش درآمد که قابلیت تدوین دو نسخه سریالی و سینمایی از آن پیش بینی شده بود. نسخه سریالی این اثر ماندگار 30 دقیقه از نسخه سینمایی آن بیشتر است که این افزایش تایم، مقطع حضور حاج احمد متوسلیان در منطقه کردستان و لبنان را به تفصیل روایت خواهد کرد. ایستاده در غبار به نویسندگی و کارگردانی محمد حسین مهدویان و تهیه کنندگی حبیب الله والی نژاد محصول سال 1394 است که در سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر، سیمرغ بلورین بهترین فیلم، سیمرغ بلورین بهترین جلوه های ویژه میدانی و بصری و سیمرغ بلورین بهترین طراحی صحنه و لباس این جشنواره را از آن خود کرد.

هادی حجازی فر، امیرحسین هاشمی، فرهاد فداکار و عماد محمدی در آن ایفای نقش کردند. چهارشنبه 14 تیر و همزمان با سالروز ربوده شدن جاویدالاثر حاج احمد متوسلیان، قسمت پایانی این سریال به روی آنتن خواهد رفت و قرار است جمعه 16 تیرماه هم، فیلم سینمایی این اثر ساعت 16 از شبکه یک سیما پخش شود.

منبع: خبرگزاری دانشجو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۸۲۶۴۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امشب؛ دهمین گزارش تلویزیونی رئیس جمهور به مردم

به گزارش «تابناک»، سید ابراهیم رئیسی امشب و پس از بخش خبری ساعت ۲۱ شبکه اول تلویزیون به صورت زنده درباره آخرین اقدامات و دستاوردهای دولت و نیز تحولات و رخدادهای داخلی و خارجی با مردم گفتگو خواهد کرد.

دیگر خبرها

  • نسخه جدید بدنسازی حیوانات رسید! (+تصاویر)
  • عکس| تصویری جالب از کلاس درسی که پای فلسطین ایستاده است
  • عکس/ گفتگوی زنده تلویزیونی رئیس جمهور با مردم
  • مجموعه تلویزیونی «گرگ» از شبکه ۴
  • دهمین گفت‌وگوی زنده تلویزیونی رئیس‌جمهور با مردم
  • گفت‌وگوی زنده تلویزیونی رییس جمهور اغاز شد
  • امشب؛ دهمین گزارش تلویزیونی رئیس جمهور به مردم
  • صنعت نوشت‌افزار ایران در بازار جهانی کجا ایستاده است؟
  • فراجا مظلومانه و بااقتدار در خط مقابله با بی‌حیایی‌ها ایستاده است
  • (ویدئو) در جنبش دانشجویان غرب، شرافت در مقابل شرارت ایستاده است