Web Analytics Made Easy - Statcounter

مشگین شهر- فرماندار مشگین شهر از احداث دو زیپ لاین در مناطق گردشگری این شهرستان خبر داد.

میرعلی رحیمی زاد در گفتگو با خبرنگار مهر تصریح کرد: یکی از زیپ لاین ها به طول ۳۵۰ متر در محل پل معلق مشگین شهر به اتمام رسیده است.

وی افزود: زیپ لاین پل معلق از یک ماه قبل به صورت آزمایشی مورد استفاده قرار گرفته و بعد از دریافت استانداردهای سازه‌ای و ایمنی به صورت رسمی افتتاح می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار مشگین شهر با بیان اینکه این زیپ لاین از نمونه‌های منحصربه‌فرد کشور است، اضافه کرد: سه کاربر به طور همزمان می‌توانند از زیپ لاین استفاده کنند.

رحیمی زاد همچنین به اجرای زیپ لاین دیگری به طول ۷۰۰ متر در ورودی روستای آق بولاغ اشاره کرد و گفت: زیپ لاین دوم نیز توسط سرمایه‌گذار بخش خصوصی اجرا می‌شود.

وی در خصوص میزان سفر به شهرستان مشگین شهر طی تعطیلات عید فطر افزود: در این ایام ۴۰۰ هزار مسافر به این شهرستان سفر کردند.

فرماندار مشگین شهر با بیان اینکه استقبال گردشگران از جاذبه‌های شهرستان به ویژه پل معلق بی‌نظیر بود، اضافه کرد: در طول تعطیلات پل معلق با بیشترین ظرفیت خود فعال بود و مورد استقبال قرار گرفت.

رحیمی زاد این شهرستان را رکورددار سفرهای عید فطر استان دانست و گفت: مشگین شهر موفق به کسب رتبه‌های نخست در پذیرش مهمانان بوده است.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۸۲۶۶۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اسلامشهر بیشترین نذورات برای عتبات عالیات در استان تهران را دارد

به گزارش خبرنگار مهر، مسعود اسماعیل بیگی در جلسه ستاد بازسازی عتبات عالیات اسلامشهر از تلاش‌ها و پیگیری‌های فرماندار و اعضای این ستاد در اسلامشهر قدردانی کرد و گفت: اسلامشهر و یکی دیگر از شهرستان‌های استان سال گذشته بیشترین نذورات را در امر بازسازی عتبات عالیات اهدا کردند که قابل تقدیر است.

جانشین ستاد بازسازی عتبات عالیات استان تهران با بیان اینکه مؤسس ستاد بازسازی عتبات عالیات سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی است، افزود: با همت این شهید والامقام اقدامات بسیاری توسط این ستاد در سال‌های گذشته صورت گرفته است.

وی اظهار داشت: در حال حاضر توسعه حرم حضرت سیدالشهداء (ع) در حال انجام است و مردم می‌توانند در این پروژه مشارکت داشته باشند.

بر اساس این گزارش در ادامه این جلسه حجت الاسلام سراقی رئیس ستاد بازسازی اسلامشهر به ارائه گزارشی از اقدامات این ستاد در سال گذشته جهت جمع آوری نذورات مردم شهرستان پرداخت.

کد خبر 6088706

دیگر خبرها

  • تالاب درگه سنگی نقده دارای بیشترین حجم آب است
  • تالاب درگه سنگی دارای بیشترین حجم آب در بین تالابهای فصلی نقده
  • اسلامشهر بیشترین نذورات برای عتبات عالیات در استان تهران را دارد
  • رکورد لیگ برتر شکست: بیشترین گل زده تاریخ
  • بارش بی‌سابقه باران در تفت / جاری شدن سیل در رودخانه‌ها+فیلم
  • داوران معروف UWW محروم شدند، برنده کشتی جنجالی عوض نشد
  • افزایش ضریب امنیت غذایی ایرانیان با خودکفایی در تولید لاین مرغ آمین
  • ریزش سنگ های معلق در جاده هراز 
  • ۱۷۸ نفر پارسال بر اثر مسمومیت با قرص برنج در مازندران فوت کردند
  • ششمین برد متوالی اینتر مقابل میلان و برابری با رکورد بیشترین پیروزی پیاپی در دربی دلامادونینا