Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-05-01@06:35:07 GMT

۳ حرکت ورزشی برای کاهش درد گردن

تاریخ انتشار: ۷ تیر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۳۸۲۶۷۸۲

۳ حرکت ورزشی برای کاهش درد گردن

کشش عضلات گردن باعث می‌شود که از خشکی و درد گردن کاسته شود. حرکات کششی گردن باعث می‌شود که دامنه حرکت گردن بیشتر شود و انعطاف پذیری در این ناحیه افزایش یابد.

سرویس سبک زندگی فردا: گردن درد یکی از مشکلات اصلی افرادی است که مدت زمان زیادی پشت می‌نشینند یا زیاد با کامپیوتر کار می‌کنند، ورزش‌هایی برای گردن وجود دارند که باعث قدرتمند شدن عضلات گردن و کاهش درد در این ناحیه می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
ورزش ناحیه گردن می‌تواند از فشاری که به ماهیچه‌های گردن وارد می‌شود بکاهد. در ادامه این مطلب را به نقل از سلامت نیوز بخوانید.

حرکات کششی گردن:

کشش عضلات گردن باعث می‌شود که از خشکی و درد گردن کاسته شود. حرکات کششی گردن باعث می‌شود که دامنه حرکت گردن بیشتر شود و انعطاف پذیری در این ناحیه افزایش یابد.

حرکات قدرتی در ناحیه گردن:

حرکات قدرتی گردن باعث می‌شود که گردن در حالت بهتری قرار بگیرد و فشار کمتر شود. این حرکات را باید یک روز در میان انجام داد.

حرکات هوازی:

انجام ورزش‌های هوازی باعث می‌شود که جریان خون در عضلات گردن بیشتر شود و از سختی بافت‌های عضلات کاسته شود. حرکات هوازی باعث ترشح آندروفین می‌شود که از درد می‌کاهد. بهتر است حرکات هوازی را هر روز انجام دهید.

منبع: فردا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۸۲۶۷۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاری که ورزش کردن با سرطان می‌کند

محققان معتقدند ورزش با شدت بالا باعث افزایش مصرف گلوکز توسط اندام‌های داخلی و در نتیجه کاهش در دسترس بودن انرژی مورد نیاز برای رشد تومور‌ها می‌شود.

به گزارش مهر، با استفاده از داده‌های یک مطالعه، محققان ۷۲ درصد سرطان متاستاتیک کمتری را در شرکت کنندگانی که به طور منظم در فعالیت‌های هوازی با شدت بالا شرکت می‌کردند، یافتند.

در مطالعه دیگری که روی موش‌ها انجام شد، محققان دریافتند که فعالیت هوازی باعث کاهش ایجاد تومور‌های متاستاتیک در غدد لنفاوی، ریه‌ها و کبد حیوانات می‌شود.

سرطان متاستاز شده، سرطانی است که از جایی که شروع شده به قسمت دیگری از بدن گسترش یافته است.

محققان با تحقیق خود مکانیسم پشت اثر پیشگیرانه ورزش را شناسایی کردند. آن‌ها دریافتند که فعالیت بدنی باعث افزایش مصرف گلوکز توسط اندام‌های داخلی می‌شود که به معنای انرژی کمتر در دسترس تومور است.

به عبارت ساده‌تر، ورزش اندام‌های ما را برنامه ریزی مجدد می‌کند تا به مواد مغذی بیشتری نیاز داشته باشند که باعث می‌شود مواد مغذی کمتری برای رشد تومور در دسترس باشد.

دیگر خبرها

  • حرکات اصلاحی و ورزشی چطور به بهبود مشکلات جسمانی کمک می‌کند؟
  • 56 راز سلامت مردان که حتما باید بدانید
  • کاری که ورزش کردن با سرطان می‌کند
  • حرکات نمایشی مارکوس تورام با توپ در جشن قهرمانی اینتر / فیلم
  • خوراکی‌هایی که افسردگی شدید می‌آورند
  • خوردنی هایی که افسردگی می‌آورند
  • جنوب کرمان ظرفیت افتخارآفرینی بیشتر در زمینه ورزش دارد
  • آیا می‌توانید در سنین بالا عضلاتتان را بسازید؟
  • گران شدن ورزش به معنای تحمیل هزینه های بیشتر درمانی در آینده است
  • چطور هم وزن کم کنیم و هم از افتادگی پوست جلوگیری کنیم؟