Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان؛ محمود مناف پور قمی مسوول روابط عمومی صندوق بازنشستگی استان سمنان گفت: 6 نفر از آقایان و 2 نفر از بانوان بازنشسته استان به جشنواره ورزشی بازنشستگان کشوری تهران دعوت شدند.


وی افزود: نفرات برتر جشنواره ورزشی بازنشستگان کشوری استان سمنان که در 23 اردیبهشت 96 در استان برگزار شده بود، از 11 تا 14 تیر 96 در تهران به رقابت می پردازند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مناف پور با بیان این که از استان سمنان 6 آقا در رشته های تیراندازی با تفنگ بادی، دارت، شطرنج، تنیس روی میز، شنای قورباغه و شنای کرال سینه زیر 60 سال و 2 بانو در رشته های تنیس روی میز و شنای کرال سینه زیر 60 سال و حضور دارند، تصریح کرد: افتتاحیه این مسابقات صبح روز دوشنبه دوازدهم تیر96 برگزار می شود و ورزشکاران به مدت 2 روز در رشته های مختلف به رقابت می پردازند.


وی افزود: مراسم اختتامیه صبح 14 تیر 96 همراه با اهداء جوایز نقدی، حکم قهرمانی، مدال، کاپ مسابقات به بازنشستگان برتر ورزشکار برگزار می شود.


مسوول روابط عمومی صندوق بازنشستگی کشوری استان سمنان اسامی هشت نفر در بخش های مختلف این جشنواره را منصوره آزادمند در رشته تنیس روی میز و فاطمه مخلصی در رشته شنا زیر 60 سال اشاره کرد و اظهار داشت: در بخش آقایان علی اکبر معصومیان در رشته تیر اندازی با تفگ بادی، عباسعلی رضایی در رشته تنیس روی میز، عبدالحمید اعوانی در رشته شنا کرال سینه بالای 60 سال، محمد مهدی اله‌بخش در رشته شنا قورباغه بالای 60 سال، محمد شاه حسینی در رشته دارت، محمد الهی پناه در رشته شطرنج و محمود مناف پور قمی به عنوان سرپرست حضور دارند.


جشنواره ورزشی بازنشستگان برای اولین بار در 23 اردیبهشت 96 در سمنان برگزار شد .

انتهای پیام / د

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۸۲۷۱۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتصاب رییس جدید هیات کوراش مشهد

ایسنا/خراسان رضوی با تصمیم محمد ریاست انجمن کوراش خراسان رضوی، احمد شفیق به عنوان رییس جدید کوراش مشهد منصوب شد.

کوراش خراسان رضوی با توجه به پتانسیل این رشته در استان، همواره جزو مدعیان قهرمانی در کشور است و شاکله تیم ملی را خراسانی‌ها تشکیل می‌دهند. این رشته ورزشی که مدتی است صاحب انجمن شده، در خراسان رضوی با ریاست محمد زندروحانی، از پیشکسوتان رشته جودو و کوراش برنامه‌های خود را پیش می‌برد.

با تصمیم محمد زندروحانی، رییس انجمن کوراش استان، احمد شفیق، را به عنوان رئیس هیات کوراش مشهد منصوب کرد.

وی در خصوص این انتصاب گفت: حضور مدیر دلسوز و ورزش دوست در عرصه تولید کشور ضمن ایجاد انگیزه بیشتر برای علاقمندان این رشته ورزشی نوید روزهای بهتر را می‌دهد و امید است بیش از پیش شاهد رشد و شکوفایی رشته کوراش در این شهر و به تبع آن در سطح کشور با حضور خادمان حمایتگر ورزشی باشیم.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • برگزاری مسابقات باشگاهی تنیس روی میز بزرگسالان لرستان
  • سند آمایش سرزمینی ورزش استان ایلام تدوین شده است
  • آموزش رشته شنا به شش هزار و ۵۳۶ دانش‌آموز در چهارمحال و بختیاری
  • مجیدی: ورزشکاران حرفه‌ای اسکیت نیاز به حمایت بیشتری دارند
  • آغاز ساخت دو زمین ورزشی در مهدیشهر
  • استاد دانشگاه سمنان عضو هیات علمی نمونه کشوری شد
  • برگزاری نخستین جشنواره فرهنگی، ورزشی بومی -محلی در دانشگاه آزاد بجنورد
  • مسابقات ورزشی جام شهدای مهارت در البرز پایان یافت
  • انتصاب رییس جدید هیات کوراش مشهد
  • بیست و پنجمین همایش کشوری آموزش علوم پزشکی برگزار شد