Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل شیلات هرمزگان گفت: سایت پرورش میگوی سایه خوش چندین سال گذشته راکد و متروکه شده بود که در حال حاضر به چرخه تولید بازگشته است.

به گزارش ایسنا، سید پرویز محبی در جمع خبرنگاران از طراحی، ساخت و نصب دریچه کنترل کانال آبرسان در سایت پرورش میگوی سایه خوش شهرستان بندرلنگه با حمایت های انجام شده از سوی استانداری هرمزگان با تخصیص 2 میلیاردریال اعتبار دولتی خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: اداره کل شیلات هرمزگان با حمایت های انجام شده از سوی استانداری هرمزگان و سازمان برنامه و بودجه با تخصیص دو میلیارد ریال اعتبار دولتی اقدام به طراحی و ساخت و نصب دریچه کنترل یکطرفه کانال آبرسان سایت پرورش میگوی شهرستان بندرلنگه کرده است.

مدیرکل شیلات هرمزگان تصریح کرد: هدف از اجرای این طرح حمایت از توسعه تولید و اشتغال پایدار در این مجموعه تولیدی است و نصب این دریچه می‌تواند کمک بسیار موثری در افزایش زمان آبگیری و پایداری تامین آب شور مورد نیاز پرورش دهندگان و در نتیجه افرایش تولید به دنبال داشته باشد.

محبی گفت: سایت پرورش میگوی سایه خوش چندین سال گذشته راکد و متروکه شده بود که در حال حاضر به چرخه تولید بازگشته است و دریچه های مذکور از زمان احداث درسال 80 تا کنون تعمیر و مرمت نشده بود و پرورش دهندگان در تامین آب از دریا با مشکل اساسی مواجه بودند.

مدیرکل شیلات هرمزگان اظهار کرد: در سال 95 سایت پرورش میگو سایه خوش تعداد 80 مزرعه و درسطح 810 هکتار فعال بود و با تولید دو هزار و 400 تن میگو بطور مستقیم 400نفر مشغول بکار بودند و امسال نیز با افزایش سطح زیر کشت تولید این سایت افزایش خواهد یافت.

محبی در پایان افزود: این دریچه ها با تکنولوژی داخلی و مواد ضد خوردگی و مقاوم در برابر آب شور در مجموعه کشتی سازی خلیج فارس ساخته شده است.
انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۸۲۷۳۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس قوه قضائیه در هرمزگان: چرخه معیوب سرمایه گذاری درکشور نیاز به اصلاح دارد

به گزارش قدس آنلاین رئیس قوه قضاییه در دیدار با رؤسای مناطق آزاد، کارآفرینان و صنعتگران استان هرمزگان افزود:همه رویه‌های معیوب که مانع تولید می‌شود در همکاری با دیگر قوا درحال اصلاح است.

وی گفت: برخی نهادهای حکومتی نیز بایستی نگرش خود را به فعالان اقتصادی و فعالان بخش خصوصی تغییر دهندو موانع را از پیش‌روی تولیدگران بردارند.

رئیس قوه قضاییه افزود: بر مبنای بررسی‌های آسیب‌شناسانه از مطالعه پرونده‌های قضایی، یکی از موانع تحقق امنیت سرمایه‌گذاری در کشور انعقاد قراردادهای ضعیف است؛ همه قراردادها از جمله قراردادهای دولتی باید اطمینان‌بخش و محکم منعقد شوند و اینگونه نباشد که با تغییر دولت‌ها، مفاد این قراردادها نیز تغییر کند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

دیگر خبرها

  • بیش از ۲ میلیارد قطعه بچه میگو در استان بوشهر تولید می‌شود
  • بازگشت بنزین مرگبار به چرخه سوخت
  • آغاز تولید ۲ میلیارد قطعه بچه میگو در بوشهر + فیلم
  • هرمزگان میزبان ۳ گروه از خادمین حرم مطهر رضوی
  • رئیس قوه قضائیه در هرمزگان: چرخه معیوب سرمایه گذاری درکشور نیاز به اصلاح دارد
  • چرخه معیوب سرمایه گذاری درکشور نیاز به اصلاح دارد
  • رئیس قوه قضائیه: چرخه معیوب سرمایه گذاری درکشور نیاز به اصلاح دارد
  • بازگشت ۲۳۹ واحد غیرفعال کشاورزی لرستان به چرخه تولید
  • تعیین تکلیف ۱۰ هزار و ۶۰۰ کانتینر کالای متروکه در هرمزگان
  • طی دو سال ۲۳۹ واحد غیرفعال کشاورزی به چرخه تولید بازگشت