Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-05-07@13:43:55 GMT

اهدا ٢٠٠٠ جلد کتاب به اداره کل زندان‌های گلستان

تاریخ انتشار: ۷ تیر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۳۸۲۷۳۱۸

اهدا ٢٠٠٠ جلد کتاب به اداره کل زندان‌های گلستان

به گزارش ایلنا، در این دیدار قوانلو مدیر کل کتابخانه‌های استان گلستان ضمن تبریک ایام هفته قوه قضاییه و بیان اینکه جایگاه زندان‌ها امروز به محلی برای ساختن روح و جسم انسان‌ها تبدیل شده و خوشبختانه در نظام ما همه زندانیان که به دلایل مختلف بازداشت می‌شوند هرگز از نظر مزایای اجتماعی با دیگر افراد جامعه فرقی ندارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



قوانلو افزود: رسیدگی به امور فرهنگی زندانیان در نهایت منجر به افزایش شناخت و کاهش آسیب‌های در جامعه خواهد شد.

وی ضمن اعلام آمادگی اداره کل کتابخانه‌ها که تاکنون سعی کرده در این راستا در اجرای مسائل فرهنگی در زندان‌ها پیشرو باشد جهت حمایت محدد در این راستا یک عدد قفل نمایه کتابداری به مبلغ دو میلیون تومان و تعداد ٢٠٠٠ جلد کتاب نیز از محل ایستگاه مطالعه به زندان گنبد کاووس جهت استفاده زندانیان تخصیص داده است.

همچنین اداره زندان نیز متعهد شد مسابقه کتاب‌خوانی را به صورت ماهانه با نظارت اداره کل کتابخانه‌ها برگزار و حداقل ١٠٠٠ نفر از زندانیان استان در مسابقه مکتوب رضوی شرکت کنند.

در این دیدار رضایی معاون فرهنگی اداره کل زندان و دیلم معاون و خانم ملاح رئیس اداره امور کتابخانه‌ها و همکاری‌ها اداره کل کتابخانه‌های استان حضور داشتند.

منبع: ایلنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۸۲۷۳۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زندانیان ملایری هزار اصله درخت کاشتند

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان همدان، به منظور مشارکت زندانیان در فعالیت‌های عام‌المنفعه، زندانیان ملایری در پویش درختکاری اداره منابع طبیعی و آبخیزداری این شهرستان شرکت کردند.

اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان ملایر پویش کاشت یک میلیارد درخت را آغاز کرده است.

در راستای آشنایی زندانیان با فرهنگ حفاظت از محیط زیست و ایجاد همدلی و همکاری در فضای عمومی برای بازسازی طبیعت و ساخت ایرانی آباد، با همکاری بنیاد تعاون زندانیان استان تعداد هزار اصله درخت توسط زندانیان در محل موردنظر کاشته شد.

دیگر خبرها

  • استان ۲ میلیون نفری هرمزگان فقط ۱۵۶ زندانی دارد
  • اشتغال زندانیان از مهم‌ترین کارهای امنیت‌ساز است
  • سازمان اسناد ملی ایران به کتابخانه‌های آذربایجان‌غربی کتاب هدیه کرد
  • بررسی مشکلات مددجویان زندان سپیدار اهواز در دیدار با رئیس توسعه حل اختلاف خوزستان
  • بررسی مشکلات ۱۵ مددجو زندان سپیدار اهواز
  • بازدید رئیس حوزه قضایی شهرستان رابر از زندان بافت
  • ۶۶۱ نفر در جشنواره کتابخوانی عشایر اردبیل نام‌نویسی کردند
  • عفو موردی ۱۴۹ زندانی در کامیاران
  • ۵۰۰ جلد کتاب به کتابخانه سیار بهاباد اهدا شد
  • زندانیان ملایری هزار اصله درخت کاشتند