Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنااتفاقی برای باشگاه استقلال رخ داد که می‌تواند کل معادلات فصل بعد را به هم بریزد. ماجرا این است: علیرضا منصوریان برای خط حمله تیمش دیگر نظری روی بهنام برزای ندارد. قرار گرفتن برزای در لیست مازاد حسابی باعث ایجاد جنجال شده و انتقادهای زیادی را از سرمربی استقلال به‌وجود آورده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در همین راستا برزای پستی برای خداحافظی از هواداران استقلال منتشر کرد که هزاران کامنت برای آن آمد. یکی از کامنت‌گذارها اما مشهورتر از سایرین بود. فرهاد مجیدی که در حال حاضر محبوب‌ترین استقلالی روی زمین تلقی می‌شود، برای برزای نوشت: «بازی تو چشم‌نواز بود، اما شاید مدل شادی گلت مشکل داشت. امیدوارم دفعه بعد با پیراهن شماره هفت در استقلال ببینمت.» طبیعی بود که انتشار این کامنت روشن و شفاف، تحلیل‌های فراوانی را به دنبال بیاورد. به نظر می‌رسد این بار تقابل بین مجیدی و منصوریان علنی شده و ماه‌های پیش‌رو برای کادر فنی استقلال توام با حواشی رنگارنگ خواهد بود.


ناجی اخراجی
بهنام برزای در استقلال سرنوشت جالبی دارد. دو سال پیش از ختافه اسپانیا برای این بازیکن دعوت‌نامه رسمی آمد تا او در تست‌های فنی این باشگاه شرکت کند. با این وجود پرویز مظلومی اجازه استفاده از این بخت را به برزای نداد و گفت به این بازیکن نیاز دارد. برزای اما به ندرت از سوی مظلومی به بازی گرفته شد. با حضور علیرضا منصوریان در استقلال و شعار جوانگرایی این مربی، برزای هم امیدوار شد شرایط بهتری در جمع آبی‌ها پیدا کند، اما سرمربی جدید هم کمتر به او بازی داد. از همه جالب‌تر اینکه بهره‌وری برزای برای منصوریان بسیار بالا بود و هر زمان که این بازیکن به میدان رفت، جواب اعتماد کادر فنی را داد.
به‌طور مشخص می‌توان ادعا کرد برزای در دو نوبت مستقیما از اخراج منصوریان جلوگیری کرد. یک بار هفته چهارم این اتفاق افتاد. آن زمان استقلال با دو شکست و یک مساوی راهی بازی با پیکان شده بود و می‌گفتند اگر منصوریان این بازی را هم ببازد، اخراج است. از قضا استقلال عقب هم افتاد، اما برزای در دقایق پایانی گل مساوی را زد. مرتبه دوم هم مربوط به آخرین بازی نیم‌فصل و مصاف با سپاهان بود. این مسابقه چند روز بعد از حذف آبی‌ها از جام حذفی برگزار می‌شد و قطعا شکست در آن تغییر کادر فنی را در پی می‌آورد. استقلال در این مسابقه هم از حریف عقب افتاد، اما بهنام برزای با گل دقیقه 91 منصوریان را در استقلال نگه داشت. به عبارتی اگر منصوریان هنوز سرمربی استقلال است، بخشی از این ماجرا به لطف برزای اتفاق افتاده، اما او ناجی‌اش را نخواست تا فشارها از این جهت هم بر آقای سرمربی بیشتر شود.


و اینک آقای شماره هفت
بهنام برزای عادت داشت بعد از گلزنی به سبک فرهاد مجیدی شادی کند و حالا ستاره پیشین استقلال به طعنه می‌گوید مشکل این بازیکن از همین نوع خوشحالی بوده! از قرار معلوم فرهاد عقیده دارد در استقلال جریان «مجیدی‌زدایی» وجود دارد. فصل گذشته شایعات زیادی وجود داشت در مورد اینکه بختیار رحمانی بر خلاف میل باطنی‌اش مجبور شده شماره هفت را بپوشد. ابتدای لیگ شانزدهم منصوریان سعی کرد توپ را داخل زمین مجیدی بیندازد. او گفت خود فرهاد با حضور در تمرین استقلال پیراهن شماره هفت را به صاحب جدیدش تحویل می‌دهد، اما این اتفاق هرگز رخ نداد! امسال هم شماره هفت را به داریوش شجاعیان پیشنهاد کردند که او نپذیرفت. بعدتر این پیراهن به حسن بیت‌سعید تعلق گرفت که این یکی هم خالی از حاشیه نبود. حالا مجیدی رسما از دورانی صحبت می‌کند که بهنام برزای به استقلال بازمی‌گردد و شماره هفت را می‌پوشد؛ دورانی که منطقا بدون منصوریان و گروهش از راه خواهد رسید. در 24 ساعت گذشته خیلی‌ها این کامنت جنجالی را اعلام آمادگی مجیدی برای سرمربیگری در استقلال دانستند. او دوره‌های مربیگری‌اش را پشت سر می‌گذارد و با توجه به جاه‌طلبی‌های نهفته در کاراکترش اصلا چیز غریبی نیست که بخواهد کارش را از یک نیمکت بزرگ شروع کند. هر چه باشد به نظر می‌رسد امسال سایه فرهاد حسابی روی سر منصوریان سنگینی خواهد کرد.

منبع: ایلنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۸۲۷۶۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

داور فوتبال ایران: بله از باخت پرسپولیس خوشحال شدم | چرا نمی گذارید ما کری بخوانیم!

به گزارش همشهری آنلاین بعد از بازی جمعه شب تراکتور مقابل ذوب‌آهن که با برتری این تیم و صعود به مرحله یک چهارم نهایی همراه بود، رضا کرمانشاهی مدیر اجرایی باشگاه تراکتور با کامنتی در صفحه رسمی این باشگاه جنجال زیادی را متوجه خود دید.

او در این کامنت نوشته بود که از باخت و حذف پرسپولیس مقابل آلومینیوم بیشتر از برد تراکتور خوشحال شده است. این کامنت به سرعت در صفحات پرسپولیسی دست به دست شد و خشم هواداران این تیم را به دنبال داشت.

خبرنگار ما در همین خصوص گفتگویی را با رضا کرمانشاهی انجام داده و در یک گفتگوی چالشی نظرات او را جویا شده است.

این مصاحبه را بخوانید:

شب گذشته بعد از بازی کامنتی از شما در صفحه رسمی تراکتور بود که اعتراض شدید هواداران پرسپولیس را به دنبال داشت.

به نکته خوبی اشاره کردید، صفحه رسمی تراکتور. این صفحه متعلق به باشگاه و هواداران تراکتور است و ما بعد از هر برد یا باخت، نظراتمان را آنجا می‌نویسیم. اگر برده باشیم خوشحالی می‌کنیم و اگر ببازیم هم نظرمان را می‌نویسیم و این فضای مربوط به تیم خودمان است.

به هر حال کامنت شما در یک فضای عمومی بوده که هرکسی می‌تواند بخواند.

فضای عمومی متعلق به باشگاه خودمان. شما می‌دانید که پرسپولیس رقیب ما در جام حذفی بود. یعنی ما به عنوان یک تیم، پرسپولیس و سپاهان را رقیب خودمان می‌دانستیم. با احترامی که برای پرسپولیس قائلم، من دوست دارم تراکتور قهرمان شود و طبیعتا از حذف تیم‌های مدعی دیگر خوشحال می‌شوم.

یعنی اگر سپاهان می‌باخت، هم همین کامنت را می‌نوشتید.

صددرصد چون سپاهان هم رقیب ماست. آنجا صفحه رسمی خودمان است و من که نیامدم در صفحه رسمی یک باشگاه دیگر چیزی بنویسم یا استوری کنم. این که نباید به کسی بر بخورد. ما هم ممکن است ببازیم و به ما تیکه بیاندازند، مگر ما باید به آنها توهین کنیم؟ این چه رسمی است در فوتبال ایران است که کسی جرئت ندارد برای کسی کری بخواند، لذت فوتبال به کری است. اصلا قبل از بازی همه می‌ترسند کری بخوانند.

خُب چرا مرحله قبلی استقلال مقابل مس رفسنجان شکست خورد، همچین کامنتی ننوشتید؟

چون ما آن روز بازی نداشتیم و بازی ما لغو شده بود.

گفتید کری باید قبل از بازی باشد، الان تیمتان با استقلال بازی دارد، چرا کری نمی‌خوانید؟

ما قطعا هدفمان کسب سه امتیاز در آن بازی است و تمام تلاشمان را می‌کنیم که بتوانیم استقلال را ببریم و جایگاهمان را در جدول بهتر کنیم.

این که کری که نبود.

کری را که شب قبل از بازی حتما می‌خوانم نه الان یک هفته مانده (با خنده).

در مورد بازی دیروز چه نظری دارید؟

از هواداران و همچنین کادر مربیگری جدید و بازیکنان تشکر می‍‌کنم که بیشترین زحمت ممکن را کشیدند و توانستند این برد را کسب کنند. جام حذفی جام شگفتی است و همانطور که دیدید آلومینیوم روز گذشته شگفتی آفرید و فوتبال لذتش به همین است. اما من بازهم تاکید می‌کنم که من در صفحه رسمی خودمان بین چندهزار پیام، یک کامنت نوشتم.

مسئله این است که شما در گذشته یک داور حرفه‌ای بودید. اینکه از شکست یک تیم بیشتر از پیروزی تیم خودتان خوشحال شوید، ممکن است این را به ذهن متبادر کند که در زمان داوری هم جهت‌گیری داشتید.

نه اصلا اینطور نیست. من آن موقع داور فوتبال بودم و الان مدیر باشگاه تراکتور هستم و باید نسبت به این تعصب داشته باشم و اصلا این دو موضوع جداست. این که من یک زمانی داور بودم که نباید به چشم قضاوت‌کننده نگاه کنند. من الان مدیر یک باشگاه هستم.

قبل از اینکه مدیر شوید هم کارشناس داوری بودید.

آنجا هم بی طرف بودم و چیزی که می‌دیدم را می‌گفتم. ببینید اصلا مسئله این است که در آن زمان هم به ما اتهام می‌زدند که پرسپولیسی هستی و استقلالی هستی، حالا می‌گویند ضد پرسپولیس هستی! فکر می‌کنم این طبیعت فوتبال ایران باشد که همه مجبورند حتی وقتی در یک باشگاه مشغول به فعالیت شدند، نظرات واقعی خودشان را نمی‌نویسند.

کد خبر 847601 برچسب‌ها ویژه ورزشی داوری فوتبال باشگاه پرسپولیس

دیگر خبرها

  • برادران حیدری داوران حساس ترین بازی های هفته بیست و پنجم لیگ برتر
  • «حیدری»‌ها داوران دیدارهای حساس پرسپولیس و استقلال شدند!
  • داور فوتبال ایران: بله از باخت پرسپولیس خوشحال شدم | چرا نمی گذارید ما کری بخوانیم!
  • توضیح مدیر تراکتور در مورد کامنت جنجالی!
  • کامنت پرحاشیه رضا کرمانشاهی: باخت پرسپولیس از برد تراکتور شیرین تر بود!
  • دلیل رد پیشنهاد یک تیم ایرانی توسط فرهاد مجیدی/ تیم جدید اسطوره استقلال مشخص شد؟
  • چرا فرهاد مجیدی سرمربی‌گری تراکتورسازی را نپذیرفت؟
  • دلیل رد سرمربی‌گری تراکتور از سوی فرهاد مجیدی
  • جواب منفی مجیدی به زنوزی؛فرهاد فقط به نیمکت استقلال فکر می‌کند
  • تیم جدید فرهاد مجیدی مشخص شد؟