Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان هایباشگاه خبرنگاران جوانازتبریز؛ مرتضی اصل رسولی رئیس کمیته تنیس ساحلی آذربایجان‌ شرقی و مدیربرگزاری این مسابقات گفت: این مسابقات به عنوان اولین مرحله از مسابقات تنیس ساحلی قهرمانی کشور با شرکت تنیس بازان ساحلی از امروز به مدت 2 روز در پیست ساحلی مراغه برگزار می شود.

وی افزود: در این دوره از رقابت ها، 20 تنیس باز برتر ساحلی کشور از شهرهای مختلف کشور به رقابت می پردازند که از بین آنان، پنج تنیس باز از آذربایجان شرقی هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: در این دوره از مسابقات، شرکت کنندگان با کسب پیروزی بر حریفان، علاوه بر بهبود رنکینگ کشوری خود با انتخاب توسط کمیته فنی فدراسیون تنیس به اردوی تیم ملی تنیس ساحلی نیز دعوت خواهند شد.

وی گفت: دور بعدی مسابقات تنیس ساحلی قهرمانی کشور، بر اساس برنامه ریزی فدراسیون در شهرهای بابلسر، شهرکرد و کیش برگزار خواهد شد.

مسابقات تنیس ساحلی قهرمانی کشور زیر نظر فدراسیون تنیس، کمیته تنیس ساحلی آذربایجان شرقی و با همکاری اداره ورزش شهرداری و هیات تنیس مراغه در پیست ساحلی بوستان یادگاران مراغه در حال برگزاری است.

هم اکنون حدود پنج هزار ورزشکار سازمان یافته در قالب 42 هیات ورزشی در شهرستان مراغه فعالیت می کنند.

انتهای پیام/ش

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۸۲۷۹۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری مسابقات ملی ارائه سه دقیقه‌ای در تبریز

سرپرست معاونت فرهنگی سازمان جهاددانشگاهی استان آذربایجان شرقی گفت: مسابقات ملی ارائه سه دقیقه‌ای در تبریز  پیش از این در قالب ۲ مسابقه ملی پایان‌نامه و کتاب سه‌دقیقه‌ای اجرا می‌شد که امسال با تجمیع مسابقات قبلی و با عنوان مسابقات ملی سدید در پنج بخش پایان‌نامه، کتاب، مقاله، طرح پژوهشی و اختراع برگزار می‌شود.

کنعانی ادامه داد: دانشجویان دانشگاه‌های استان می‌توانند برای شرکت در بخش‌های مختلف این مسابقات با ورود به آدرس https://survey.porsline.ir/s/b ۴ pDg ۷۷ و تکمیل اطلاعات مورد نیاز اقدام کنند و یا برای دریافت اطلاعات بیشتر با شماره ۳۳۳۲۱۱۲۰-۰۴۱ تماس گرفته و یا به معاونت فرهنگی سازمان جهاددانشگاهی استان واقع در دانشگاه تبریز ساختمان جهاددانشگاهی مراجعه کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • تدوین ۶۱ رقابت قهرمانی کشور در تقویم ورزش کارگری کشور برای سالجاری
  • رقابت دو هفته‌ای تنیسور‌های ساحلی جهان به میزبانی کیش
  • برگزاری مسابقات ملی ارائه سه دقیقه‌ای در تبریز
  • تجلیل از رئیس دادگاه بخش سراجو در مراغه
  • درخشش کاراته‌کای سیرجانی در مسابقات قهرمانی کشور
  • آغاز اردوی تیم ملی تنیس روی میز بانوان برای گزینشی المپیک
  • آغاز تور جهانی تنیس در مازندران
  • چهار مسابقه را با ۴ مدیر اعزام شدم/ از دیدن علی دایی استرس گرفتم
  • کشف یک هزار و ۷۶۰ عدد سکه فلزی تاریخی از منزل یک روستایی در مراغه
  • اعزام تیم سپک تاکرای مراغه به مسابقات کشوری