Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرآنلاین؛ رسیدگی به وضعیت ممیزی اراضی روستای امیرآباد انگوران، درخواست باشگاه طلایه داران جهت استفاده از سد سلمانلو، درخواست کشت یونجه در روستای خانچایی، درخواست اشتغال، درخواست تعیین تکلیف زمین در ماهنشان، درخواست زمین به شرکت تعاونی نگین اخگر طارم و رسیدگی به بدهی چاه های کشاورزی واگذار شده به فارغ التحصیلان جزوء موارد مطرح شده در فرودین ماه امسال در ملاقات های مردمی با مدیر کل منابع طبیعی استان بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


اردیبهشت امسال نیز رسیدگی به وضعیت مرتع در خرمدره، قرارداد واگذاری عرصه منابع طبیعی و پرداخت دیون،درخواست مجوز کسر دام از روستای مجاور، شکایت از همکاران اداره کل منابع طبیعی استان زنجان در رابطه با هندی کندی، درخواست مجوز جهت خاکبرداری در روستای اسفناج، بررسی چرای دام غیرمجاز در شهرستانک، رسیدگی به وضعیت تصرف عدوانی در روستای تسکین طارم، رسیدگی به وضعیت پروانه چراء در ساری کند سفلی و سایر موارد مورد بررسی قرار گرفت.
مشکلات حقوقی اراضی واگذاری ماهنشان، درخواست رضایت، تخریب ساخت و ساز در خانچایی، رسیدگی به وضعیت پروانه چراء در طارم، تملیک زمین در چورزق و درخواست اشتغال از موراد مطرح شده در ملاقات های مردمی در خرداد ماه امسال از مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان زنجان بوده است.

46

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۸۲۸۳۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خودداری از کوچ زودرس دام‌ها به مراتع

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، روابط عمومی اداره کل منابع طبیعی وآبخیزداری استان مازندران - منطقه نوشهر در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: دامداران از کوچ زودرس دام‌ها به مراتع خودداری کنند.

در این اطلاعیه آمده است:
از کلیه مرتعداران و دامداران استان مازندران درخواست می‌شود در عمل به تکالیف قانونی خود با مامورین منابع طبیعی همکاری کرده و موجبات پایداری و سلامت مراتع و رونق بخشی به تولید را فراهم کنند.

بدین منظور رعایت موارد ذیل الزامی می‌باشد:

۱_ از کوچ و چرای زودرس دام در مراتع اجتناب گردد.


۲_ از چرای دام مازاد و بیش از ظرفیت مندرج در پروانه چرا و طرح مرتعداری جدا" خودداری گردد.


۳_ دامدارانی که فاقد پروانه چرای دام می‌باشند به هیچ وجه حق تعلیف و گسیل نمودن دام به مراتع را ندارند.

کلیه دامداران و فرزندان آنها که از مزایای خروج دام از جنگل بهره‌مند شده اند، حق استفاده از مراتع را ندارند.

عدم رعایت موارد فوق توسط دامداران تخلف محسوب شده و در صورت مشاهده و تکرار آن برابر ضوابط و مقررات سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری کشور با افراد متخلف برخورد خواهد شد.

دیگر خبرها

  • تصاویر | طبیعت بهاری کردستان
  • خودداری از کوچ زودرس دام‌ها به مراتع
  • بازداشت عامل تیراندازی به ماموران منابع طبیعی مازندران
  • آبگیری سازه‌های آبخیزداری خراسان جنوبی در پی بارندگی‌های بهاری
  • کشف ۳ تن چوب قاچاق در سوادکوه
  • دادستان تهران به مشکلات جمعی از شهروندان رسیدگی کرد
  • آخرین وضعیت وام نهضت ملی مسکن اعلام شد+ جزییات
  • آخرین وضعیت وام نهضت ملی مسکن اعلام شد + جزییات
  • دستور رئیس کل دادگستری تهران برای بررسی و رفع یک مشکل مهم در معاملات خودرویی
  • احشام اهالی ۲۴ روستای گلستان از جنگل خارج شد