Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-02@12:50:12 GMT

آب شرب گردشگران در یاسوج با تانکر سیار تامین شد

تاریخ انتشار: ۷ تیر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۳۸۲۸۶۸۵

آب شرب گردشگران در یاسوج با تانکر سیار تامین شد

مدیر امور آب و فاضلاب شهری یاسوج گفت: آب شرب مورد نیاز مسافران و گردشگران در شهر یاسوج و در تعطیلات عید فطر با تانکرهای سیار آبرسانی تامین شد.

قاسم قلندری در گفت و گو با خبرنگار ایلنا در یاسوج با اشاره به ورود خیل گردشگران و تامین آب شرب گردشگران با تانکرهای سیار آبرسانی شهر یاسوج در تعطیلات دو روز اخیر گفت: با توجه به ازدحام جمعیت و نیاز گردشگران به آب شرب تامین و توزیع آب شرب گردشگران از طریق سه دستگاه تانکر آبرسانی سیار در برنامه آبفای شهری یاسوج قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قلندری‌گفت: تعداد قابل توجه مسافران و گردشگران به شهر یاسوج در تعطیلات روزهای اخیر موجب شد که شیرهای آب موجود در پارک ها جوابگوی نیاز مسافران نباشد.

وی افزود: سه دستگاه تانکر آبرسانی سیار به صورت مداوم با استقرار در اماکن گردشگری و پارک های شهر یاسوج آب شرب مورد نیاز گردشگران را تامین کردند.

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۸۲۸۶۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع روزانه ۱۰۰۰ تن کود کشاورزی در مازندران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، مدیر شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان مازندران از ورود و توزیع روزانه ۸۰۰ تا هزار تن کود کشاورزی بین کشاورزان شالیکار استان خبر داد.


رضا افراسیابی افزود: برای توسعه کشت برنج و حمایت از کشاورزان، تامین و توزیع کود‌های کشاورزی مورد نیاز استان، روند افزایشی داشت.


وی ادامه داد: با هماهنگی‌های بعمل آمده با مبادی تامین کود‌های کشاورزی و مجتمع‌های پتروشیمی تولید کود اوره در کشور، در حال حاضر روند تامین و توزیع کود‌های کشاورزی مورد نیاز با توجه به شروع فصل کشت برنج در استان، روند افزایشی داشته است.

وی تصریح کرد: در حال حاضر روزانه بین ۸۰۰ تا هزار تن کود کشاورزی وارد استان شده و از طریق حواله الکترونیک و براساس نیاز هر منطقه بین کشاورزان متقاضی توزیع می‌شود.

دیگر خبرها

  • پیشرفت ۹۵ درصدی طرح‌های تامین آب شرب ۷ روستای شهرستان چایپاره
  • آبرسانی به ۵۲۰۰ روستا ظرف دو سال انجام شده است
  • آبرسانی به دهدشت غربی نیازمند ۱۰۰۰ میلیارد تومان
  • توزیع روزانه ۱۰۰۰ تن کود کشاورزی در مازندران
  • آبرسانی به وحوش منطقه حفاظت شده پروند سبزوار آغاز شد
  • حل مشکل ورود موقت و تردد وسایل نقلیه گردشگران خارجی به ایران
  • شرایط جدید ورود وسایل نقلیه اتباع خارجی به ایران
  • تامین ۵ هزار میلیارد ریال برای تکمیل ۶۱ طرح آبرسانی کهگیلویه و بویراحمد
  • اجرای طرح بزرگ آبرسانی قلعه مختار اندیمشک نیاز آبی مردم را برطرف می‌کند
  • امام تعمیرات پروژه آبرسانی به کرمانشاه از سد گاوشان