Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-29@19:48:08 GMT

۲۴۶ هزار تن بار از طریق راه آهن شمال حمل شد

تاریخ انتشار: ۷ تیر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۳۸۲۸۸۳۷

۲۴۶ هزار تن بار از طریق راه آهن شمال حمل شد

ساری - مدیرکل راه آهن شمال، میزان بار حمل شده در سه ماه اول سال جاری از طریق ریلی را ۲۴۶ هزار تن اعلام کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، یوسف گران پاشا ظهر شنبه در گفتگو با خبرنگاران از رشد ۶۰ درصدی حمل بار در سه ماه اول سال جاری نسبت به سه ماه اول سال ۹۵ خبر داد و وی میزان بار حمل شده در سه ماه اول سال ۹۵ را ۱۵۳ هزار تن اعلام کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل راه آهن شمال بابیان این‌که راه‌آهن یکی از بخش‌هایی است که در برنامه ششم موردتوجه قرارگرفته، عنوان کرد: خوشبختانه در سیاست اقتصادی ابلاغی از سوی مقام معظم رهبری دو بند مستقیماً به حوزه ریل و به‌طور خاص افزایش مزیت آن در رقابت با دیگر بخش‌ها اختصاص‌یافته است و این امر انگیزه خوبی برای فعالیت‌های رو به رشد راه آهن خواهد شد.

گران پاشا بابیان اینکه راه‌آهن برای افزایش سهم حمل بار سیاست‌های خوبی را در پیش‌گرفته، گفت: ثبات نرخ حق دسترسی به شبکه ریلی و عدم افزایش آن، بالا بردن ضریب ایمنی شبکه ریلی با نوسازی وتجهیز شبکه، اعمال تخفیف‌های مناسب به برخی از محمولات ترانزیتی و... ازجمله اقدامات شرکت راه آهن در راستای افزایش انگیزهٔ صاحبان بار برای انتخاب حمل‌ونقل ریلی است.

وی اظهار داشت: از ابتدای سال جاری تاپایان خردادماه مجموع بار حمل شده در این اداره کل ۲۴۶ هزار تن بوده است و این بار شامل محمولات ترانزیتی، صادراتی و وارداتی بوده که به‌وسیله چهار هزار و ۵۸۲ دستگاه از انواع واگن‌های باری حمل شده است.

مدیرکل راه آهن شمال تصریح کرد: میزان بار حمل شده در سه ماهه اول سال جاری در مقایسه با بار حمل شده در سه‌ماهه اول سال ۹۵، نشان از رشد بیش از ۶۰ درصدی حمل بار درراه آهن شمال دارد.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۸۲۸۸۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زارع پور: به‌زودی زیرساخت‌ دارو رسانی از طریق سکو‌ها فراهم می‌شود

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، عیسی زارع پور وزیرارتباطات و فناوری اطلاعات در پی ابلاغ دستورالعمل دارو رسانی از طریق سکوها با انتشار پستی در صفحه شخصی‌اش نوشت:

«ان‌شاءالله با همراهی و همدلی همکاران وزارت بهداشت و مشارکت سکو‌های خدمات رسان کشور، به زودی زیرساخت‌های لازم برای راه اندازی این خدمت جدید و فناورانه فراهم خواهد شد.»

                       

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • بررسی مسائل مرزی میان دو کشور ایران و ترکیه در مرز‌های شمال استان آذربایجان غربی 
  • فصل جدید برنامه «جام جم» به زودی تولید می‌شود
  • کلاهبرداری از طریق پیام‌ها و لینک‌های جعلی
  • زارع پور: به‌زودی زیرساخت‌ دارو رسانی از طریق سکو‌ها فراهم می‌شود
  • به زودی زیرساخت‌ دارورسانی از طریق سکو‌ها فراهم می‌شود
  • افزایش ظرفیت تبادل برق با کشورهای همجوار به ٥ هزار مگاوات
  • ظرفیت تبادل برق با کشور‌های همجوار به ۵ هزار مگاوات افزایش می‌یابد
  • افزایش ۵ هزارمگاواتی ظرفیت تبادل برق با کشورهای همجوار
  • آموزش از طریق سرگرمی و نمایش
  • سرعت بازرگانی در راه آهن شمال غرب افزایش یافته است